جاباما
۹۱۲۰۰۴
۸ نظر
۵۰۰۲
۸ نظر
۵۰۰۲
پ

زرینچه: تساوی با ذوب‌آهن به خاطر بدشانسی بود

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت:به هر حال وقتی تیم ما در دقیقه ۹۰ گل می زدند و یکی دو دقیقه بعد در آن شرایط گل می خورد اسمش چیزی جز بدشانسی نیست.

خبرگزاری فارس: جواد زرینچه در خصوص تساوی دقایق آخر استقلال مقابل ذوب آهن گفت: به هر حال وقتی این اتفاق می افتد نشانه بدشانسی است و من واقعا چیز دیگری نمی توانم بگیوم. بعد از دربی در مورد تمامی اتفاقات صحبت کردم و حالا هم چیزی نمی توانم در مورد بازی دیروز بگویم.

وی در خصوص اینکه استقلالی ها معتقدند گل دوم ذوب آهن در موقعیت آفساید به ثمر رسیده گفت:در پاس اولی که آنها می دهند ظاهرا میلیچ آفساید را پر کرده بود ولی در پاس دوم زننده گل آنها ظاهرا در موقعیت آفساید بوده است.

سرپرست استقلال ادامه داد:به هر حال وقتی تیم ما در دقیقه ۹۰ گل می زدند و یکی دو دقیقه بعد در آن شرایط گل می خورد اسمش چیزی جز بدشانسی نیست.

زرینچه در خصوص اینکه در صفحات مجازی علیه وی موضع گرفته شده چون به هنگام تعویض قائدی و اعتراض استراماچونی وی روی نیمکت نشسته بود گفت:اولا که من همه کارهای مربوط به تعویض را انجام داده بودم، دوم اینکه وقتی سرمربی کنار خط است شخص دیگری نمی تواند لب خط برود و سوم اینکه مراحل تعویض به شکلی است که داور چهارم باید بعد از گرفتن برگه بازیکن و تابلو را کنار خط ببرد و تعویض را انجام بدهد.

وی تصریح کرد: هنگامی که کریمی مصدوم شد داور چهارم کنار خط بالای سر بازیکن مصدوم ما بود و به همین دلیل سرمربی تیم ما اعتراض داشت که چرا مجوز تعویض صادر نمی شود. من هم برگه را به داور چهارم داده بودم ولی چون او بالای سر کریمی بود اعتراض سرمربی تیم ما را نمی دید.

یک بار هم قبلا به شما گفتم اینها چیزی جز ایجاد حاشیه برای استقلال نیست.استراماچونی هم نه با من تعارف دارد و نه شوخی. اگر او ببیند کسی کارش را انجام نمی دهد به رویش می آورد. من هم وظیفه ام را در صحنه تعویض انجام دادم و حرف دیگری نزنم بهتر است.

زرینچه در خصوص اینکه زکی پور حق شرکت در تمرینات را ندارد و آیا وی اعتراضی به کادر فنی داشته است گفت: زکی پور از تیم ما اخراج نشده و ساعت ۳ امروز هم جلسه ای با کادر فنی و مسئولان باشگاه دارد.حقیقتا من در تمرین بی انضباطی از این بازیکن ندیدم ولی قرار است وی به همراه آقایی در نشست با کادر فنی و مسئولان باشگاه شرکت کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نکنه بلایی که با باند سر مرحوم حجازی آوردی میخواهی سر سرمربی بیاری تو چه جور آدمی هستی

    • تاج بزرگ آسیا، چهارفینال آسیا، دوقهرمانی آسیا⭐⭐حسرت نیاکان لنگی ها

      همه دیدن چه پرسپولیسیا چه استقلالیا چه مردم همه دیدن گل ذوب آفسایدبود، تاکی میخان باناداوری اینجور امتیاز ازاستقلال بگیرن؟ بازی بامسجدسلیمان پنالتی صددرصد رو دیاباته رونگرفتن و اسماعیلی تنها بازیساز و بهترین بازیکن استقلالو ازدربی محروم کردن علاوه بر دوامتیاز از دربی هم متضرر شد استقلال. بازی باذوب هم باگل آفساید دو امتیاز از استقلال ب هدر رفت. همین اول فصل چهار امتیاز با داوری از استقلال گرفتن. نمیزارن استقلال جون بگیره. استرا هم حق داره این همه حجم از ناداوری و کثافتکاری رو ندیده بود. ده دیقه هرچی ب داورگفت بابا بزار تعویض ما انجام بشه اما داور انگار نه انگار. کثافت این فوتبالو گرفته. خدایی هم هست

    • بدون نام

      خجالت هم خوب چیزیه.

    • اصلان

      جوادجان کدوم بدشانسی اخه!!!!!
      استراباعث استرس به تیمه فقط اعتراض میکنه نتیجه ش اینه تیم تمرکز نداره

    • مسلمان

      آقای زرینچه . لطفا عذر بدتر از گناه نیارین . تیمی که در نبود مربی بسته میشه و مدیر عاملش بازیکن میخره ( که اونم دلیلش کاملا معلومه ) و تیمی که دفاع نداره و دروازه بانش دست و پا چلفتیه ، باید تغییر اساسی کنه . پشت خطاهای خودتون مخفی نشین .

    • بدون نام

      چه عجب زبون وا کردی تو چه سرپرستی هستی که از ترس اینکه شغلت رو از دست بدی و دوباره خونه نشین بشی انگار نه انگار که اصلأ وجود داری تو داربی کجا بودی ؟کریم باقری مدام وسط دعوا بود تو کجا بودی ؟چرا دخالت نکردی؟تو این فوتبال بلبشو و هردم بیل ایران باید سینه سپر کنی و حقت رو بگیری.وگرنه میخورنت.لهت میکنن.دیروز دیدی امیر و سپاهان چیکار کردن؟دیدی داور هم نتونست کاری بکنه؟وقتی گل بزنی و خوب بازی کنید حرف و حدیثی نیست.ولی پنالتی و از دست بدیم تو جریان بازی هیچکاری نکنیم. فقط رو اعصابیت.

    • چهار فينال اسيا

      اين زرينچه مثل ماست نسته بغل زمين نه حرفي نه حركتي..خليلي لنگ چقدر شلوغ ميكنه ولي زرينچه ساكت انگار منتظر مربي رو عوض كنن اين بشه مربي...مثل ماست

    • تاجی

      اولا سرمربی استقلال یکی از بزرگترین مربیانی هست که اولین بار به فوتبال ایران آمده خودش از یه کشوری اومده که مهد فوتبال هست بزرگترین باشگاه تو ایتالیا هست تیم ملی فوتبال این کشور چندین بار قهرمان جام جهانی شده خود استراماچونی تو اینتر میلان مربیگری کرده وقتی این همه ناداوری وکثافتکاری تو فوتبال ایران میبینه نمی تونه آروم باشه مثل آقای کی‌روش اونم همیش درگیر بود مجبوره کنار زمین اعتراض کنه والا ایشون خیلی آدم باسوادی هست ودکترای وکالت دارن آقایون بی سواد وعقب مانده لطفا نظر ندن چون عقل وسواد شماها بیشتر از این قد نمیده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج