۹۱۲۰۵۳
۱۴ نظر
۵۰۰۲
۱۴ نظر
۵۰۰۲
پ

حمله رشید به رکورد سیدحسین؛

مظاهری و ۵۷ دقیقه فاصله تا رکورد بیشترین کلین شیت

در صورتی که رشید مظاهری دروازه اش را در یک ساعت ابتدایی بازی با پارس جنوبی بسته نگه دارد، از رکورد سیدحسین حسینی عبور کرده و عنوان بیشترین دقایق کلین شیت در لیگ ایران را به نام خود ثبت می‌کند.

ورزش سه: در صورتی که رشید مظاهری دروازه اش را در یک ساعت ابتدایی بازی با پارس جنوبی بسته نگه دارد، از رکورد سیدحسین حسینی عبور کرده و عنوان بیشترین دقایق کلین شیت در لیگ ایران را به نام خود ثبت می‌کند.

تیم تراکتور این فصل با دروازه بانی رشید مظاهری عملکرد بسیار خوبی را در فاز دفاعی ثبت کرده است. این دروازه بان باتجربه که در ذوب آهن عملکرد خوبی داشت و به تیم ملی هم رسید، در پنج بازی ابتدایی لیگ نوزدهم ۵ کلین شیت ثبت کرده و حالا امیدوار است با انجام یک کلین شیت دیگر در بازی با پارس جنوبی جم، به رکورد سیدحسین حسینی برسد.

مظاهری و ۵۷ دقیقه فاصله تا رکورد بیشترین کلین شیت

حسینی موفق شد در لیگ هجدهم 847 دقیقه دروازه اش را بسته نگه دارد و با شکستن رکورد دروازه بان های دیگر، بیشترین میزان کلین شیت را به نام خود ثبت کند. او در بازی با سایپا به این رکورد دست یافت و امیدوار بود که دقایق بسته نگه داشتن متوالی دروازه اش را به 1000 دقیقه نیز برساند اما این اتفاق رخ نداد.

حالا مظاهری فارغ از پنج کلین شیت با پیراهن تراکتور، 340 دقیقه کلین شیت با لباس ذوب آهن را هم دارد. او پس از این که در دقیقه 20 بازی با صنعت نفت گل خورد، دیگر هیچ گلی را دریافت نکرده و رکورد 790 دقیقه کلین شیت را به نام خود ثبت کرده است.

این گلر در صورتی که تا دقیقه 57 بازی با پارس جنوبی بتواند از دروازه تیمش محافظت کند، به آمار سیدحسین می رسد و پس از آن رکوردی جدید را به نام خود ثبت می کند؛ کاری بسیار سخت که رشید امیدوار است در مقابل هواداران تیمش آن را انجام دهد.

آخرین گلی که مظاهری خورد، در بازی با صنعت نفت و 180 روز پیش بود؛ یعنی حدود 6 ماه است که این دروازه بان طعم گل خوردن در بازی های لیگ برتر را نچشیده و باید دید سرانجام چه کسی دروازه او را باز خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • همت

      خنده داره بازیهای فصل قبل باتیم دیگر چه ربطی به این فصل داره .لطفا این مسخره بازیها را جمع کنین .

    • همت

      خنده داره بازیهای فصل قبل باتیم دیگر چه ربطی به این فصل داره .لطفا این مسخره بازیها را جمع کنین .

      پاسخ ها

      • مرتی

        زارت!!!!! شما فقط می تونید در لیگ یک در کورس باشید جایی که مکان اصلی شماست و نه فصل آنجا بودید تازه به دوران رسیده های ورزشگاه ندیده. به همین زودی باغشمال هزار نفری یادتان رفت؟؟؟؟

      • مرتی

        آخه بیسواد عقده ای رکورد باید در یک فصل و یک تیم باشه نه اینکه با وام های دو سه هزار میلیاردی و اختلاس دنبال ستاره های دیگر تیم ها بیفتید چرا از خودتان هیچی ندارید در ضمن این بابا آخرین بازی فصل گذشته دو گل از سایپا خورد

    • x

      کلین شیت پشت سر هم نه موقتی

    • بدون نام

      هر کس بیاد تراکتور موفقه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تراکتوربها شما هیچوقت نمیتونید قهرمان لیگ برتر بشید

      • دونالد ترامپ

        اره اخه خيلي چيزا واسه تقويتشون ميارين

    • سهند

      همیشه تراکتور وقتی تو کورس بوده از ناحیه دروازبان لطمه خورده چه اون زمان که حامد لک بود چه پارسال که فروزان امیدوارم امسال با حضور رشید دروازبان شش دانگ موفق باشیم.

    • بدون نام

      انشاءالله که تا دقیقه 60 گل نخورد تا کیسه کش های احمق وحسود ومغرور دیگر ادعای کلین شیت و رکورد برای دروازه بان تالاسمی داران نکنند.

    • بدون نام

      شر. وورها چيه؟حسيني تو يه فصل اين ركورد رو زده وبا يه تيم هرموقع مظاهري هشت باز اين فصل گل نخورد اونوقت خيالبافي كنيد!!!!!!خخخخخخخ

    • بدون نام

      چشم حسوداگور

    • بدون نام

      چشم حسوداگور

    • مرتی

      آخه چرا همه منتظرند تا به رکوردهای استقلال حمله کنند؟؟؟؟ اولا این بابا از یه تیم به تیم دیگه ای اومده و رکورد از تنها در یک تیم باید باشد دوما رکورد باید در یک فصل باشد وعطف به ماسبق نمی شود سوما شما یادتان رفت یا عمدا خود را به نفهمی می‌زنید تا به استقلال عزیز ضربه بزنید آخه مگه رشید مظاهری در بازی عقب افتاده ذوب در هفته آخر فصل پیش مگر دو گل نخورد؟؟؟؟ اینا به چی دلخوش کرده اند؟؟؟؟ ببین کینه و حسادت نسبت استقلال کبیر با شما چه کرده که می خواهید حقیقت را هم پایمال کنید خجالت اوره؟؟؟؟ آخه دروازه بانی که بازی آخر دو گل خورده چگونه رکورددار کلین شیت میشه؟؟؟ حالا بهانه شما این است بازی با سایپا عقب افتاده بوده، جل الخالق، عجب ندید، بدید هایی پیدا می‌شوند خوب که رشید مانند تمام بازیکنان استوراختور ترک و تبریزی نیست وگرنه از او یک قدیس می ساختید!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج