جاباما
۹۱۲۰۵۶
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

ترافیک فوق‌سنگین در ورودی‌های شرقی تهران

جانشین فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محورهای هراز و فیروزکوه فوق سنگین گزارش شده و این ترافیک در ورودی های شهر تهران مانند جاجرود، بومهن، رودهن، مهرآباد، پل شلمبه و آزادراه تهران-پردیس با پس زدگی همراه است.

خبرگزاری مهر: علی سلیمانی جانشین فرماندهی ویژه شرق استان تهران در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی شرق استان تهران اظهار کرد: هم اکنون عبور و مرور انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز فوق سنگین و در مسیر عبوری این محور به سمت تهران در مناطق مختلف مانند جاجرود، آزادراه تهران_پردیس ،مهرآباد، رودهن، بومهن و... شاهد پس زدگی بار ترافیکی هستیم.

ترافیک فوق‌سنگین در ورودی‌های شرقی تهران

وی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان رخ نداده، گفت: عبور انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه فوق سنگین و پس زدگی بار ترافیکی در نقاط مختلف این جاده نیز مشاهده می شود که به دلیل عدم رعایت مدیریت زمان سفر توسط مسافرین رخ داده است.

سلیمانی افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از محورامام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم. سنگین اما به دلیل گنجایش بالای عبور خودروها روان در جریان است و مشکلی در خصوص تردد وسایل نقلیه از این محورها وجود ندارد.

وی بیان کرد: هموطنان قبل از شروع سفر ضمن رعایت مدیریت زمان سفر و اطلاع از وضعیت راه ها اقدام به شروع مسافرت کنند، در غیر این صورت سفر خود را به زمان دیگری موکول کنند. سلیمانی اذعان کرد: هموطنان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب با خودروهای جلویی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز مانند سرعت، سبقت، انحراف به چپ و... می توانند سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هموطنان مان رقم بزنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بس که به جای جاده ماشین تولیدکردن چپوندن به ملت

    • بدون نام

      جالبه تو خبر دریاکنار دیگر زیبا نیست تهرانیا در حال فحاشی به مازنیها هستن اما جاده هراز و فیروزکوه ترافیک نیمه سنگین گزارش شده که دارن برمیگردن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج