۹۱۲۰۷۷
۳۰ نظر
۵۰۰۱
۳۰ نظر
۵۰۰۱
پ

حیدری: کالدرون روی اعصاب ۴۰میلیون نفر راه می‌رود!

سپهر حیدری پیشکسوت پرسپولیس انتقاداتی از وضعیت این تیم ، تصمیمات کالدرون در ارنج تیم و بویژه استفاده از بازیکن برزیلی دارد.

مدال: سپهر حیدری پیشکسوت پرسپولیس انتقاداتی از وضعیت این تیم ، تصمیمات کالدرون در ارنج تیم و بویژه استفاده از بازیکن برزیلی دارد.

سپهر حیدری در خصوص بازی پرسپولیس با سپاهان اظهار داشت: بازی دیروز یک بازی پایاپای بود و بازی از حساسیت بالایی برخوردار بود مثل همه بازی‌های پرسپولیس - سپاهان حساسیت زیادی روی سکو و روی زمین داشت که قابل کتمان نبود.

بازی از نظرم دو سه نکته داشت اینکه پرسپولیس نسبت به سپاهان ۲ روز کمتر استراحت کرده بود و به همین دلیل خستگی توی ساق بچه‌ها از بازی با استقلال وجود داشت و مشخص شده بود تیم خوب ریکاوری نشده بود. دومین نکته این بود که پرسپولیس در طول بازی دو بار تمرکزش را از دست داد و هر دو بار گل خورد.

در چنین شرایطی به نظرم خود بچه‌ها باید باهوش‌تر باشند و خیلی تیم‌ها می‌آیند در زمین اعصاب بچه‌ها را به هم بریزند و تمرکز بچه‌ها را به هم می‌زنند.

به نظرم هیچ جوری از سد دروازه‌بان و خط دفاعی پرسپولیس نمی‌توان عبور کرد و تنها راهش این است که تمرکز بچه‌ها را به هم بریزند که در این کار سپاهان موفق بود و بازیکنان پرسپولیس هم به آنها کمک کردند یک مقدار و دلیلی نداشت سر هر اتفاقی به هم بریزند.

اعتراض‌های داوری به نظرم باید توسط تیم بیرون انجام شود و آنها وظیفه را انجام دهند، هرچند به نظرم حق داشتند عصبی و ناراحت باشند و نتوانند بازی همیشگی را به نمایش بگذارند.

وی افزود: اگر دقت کنید گل اول کاملاً روی عدم تمرکز بازیکنان به ثمر رسید. هرچند کی‌روش شوتی زد که اگر به جز بیرانوند ۱۰ گلر دیگر هم در دروازه بودند نمی‌توانستند آن را بگیرند ولی اصلاً نباید اجازه شوتزنی از آن نقطه به بازیکن داده می‌شد.

گل دوم هم به همین ترتیب به ثمر رسید و بازیکنان روی آن تمرکز نداشتند و در دیداری که پرسپولیس حتی می‌توانست برنده باشد دو گل دریافت کرد.

مدافع سابق پرسپولیس در مورد تاثیر سرمربیان دو تیم و تعویض‌هایشان در روند بازی گفت: کالدرون نه تنها در تعویض‌ها بلکه در ارنج اول بازی هم اشتباه کرد. ارنجی که انتخاب کرد به هیچ وجه به این بازی نمی‌خورد .

درست است هر مربی سلیقه خاص خودش را دارد ولی کل کارشناسان فوتبال ما هر کدام بودند بعید می‌دانم چنین ارنجی برای این بازی در نظر می‌گرفتند.

نادری از بازیکنان خوب تیم بود ولی چرا در پست غیر تخصصی بازی می‌کند و وقتی هم خوب کار می‌کند بیرون می‌رود یا حتی خود سیامک نعمتی در جای اشتباه به کارگیری شد. به نظرم هر دو تعویض کالدرون اشتباه بود.

عبدی بازیکن خوبی است ولی اگر لازم است باید به بازی بیاید نه اینکه برای خواباندن صدای اعتراض هواداران به زمین بیاید، این ضعف مربی را می‌رساند که باید تاکتیک مشخصی را برنامه ریزی کند نه اینکه روی صدای هوادار تشخیص دهد چه کسی به زمین بیاید. کالدرون با این شیوه بازی و تصمیماتش روی اعصاب هواداران رفته است.

جونیور با این بازی روی اعصاب ۴۰ میلیون پرسپولیسی است و فاجعه است ولی هر بار بد بازی می‌کند می‌بینیم در بازی بعد کالدرون دوباره از او استفاده کرده است.

حیدری در مورد اینکه پرسپولیس گزینه‌ای برای جانشینی جونیور ندارد هم گفت: این حرف را قبول ندارم. در خط حمله پارسال هم مواقعی کنار علیپور از سیامک نعمتی و بشار رسن و مهدی ترابی استفاده می‌شد که جواب هم می‌داد و خوب بازی می‌کردند. همین بشار رسن آنقدر به او بازی نرسیده که دارد از فرم خارج می‌شود.

پرسپولیس ۲-۳ هافبک رونده رو به جلو دارد که نمی‌توانند نفوذ کنند و در چنین جایی مهاجم باید فضاسازی کند که یکی مثل جونیور نه در دفاع نه در حمله و شم گلزنی موفق عمل نکرد و نمی‌تواند به تیم کمک کند و در این شرایط تیم بزرگی مثل پرسپولیس ضربه می‌خورد.

وی در مورد عملکرد خوب شایان مصلح و اینکه پرسپولیسی‌ها عقیده دارند از دست دادن او اشتباه بود، گفت: شایان مصلح در پرسپولیس زحمت کشید و بنا به سلیقه مربی از تیم کنار گذاشته شد. او دیروز هم بازی خوبی به نمایش گذاشت ولی دیگر بازیکن تیم نیست و این حرف‌ها نباید مطرح شود.

پرسپولیس بازیکنان خوب و با کیفیتی دارد ولی از آنها درست استفاده نمی‌شود که این‌ها به تفکرات کالدرون برمی‌گردد. او از هفته اول تغییری در سیستم پرسپولیس داد که تیم با آن بیگانه بود.

پرسپولیس از ۲-۴-۴ لوزی به ۱-۴-۱-۴ تغییر سیتم داد که هنوز در تیم جا نیافتاده است. ما یک جلسه با تیم کلاس مربیگری مربیگری A سر تمرین پرسپولیس رفتیم و دیدم که فشار تمرینات زیاد است. در تمرینات فشار باید جوری باشد بازیکن سرحال باشد ولی در ۵ بازی گذشته پرسپولیس در هچیکدام تیم را سرحال ندیدم.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد اینکه چرا مثل سابق مربی تا چند هفته بعد از دربی بیمه نمی‌شود و یک بازی بعد از برتری مقابل استقلال این همه انتقاد از کالدرون انجام می‌شود هم گفت: مردم دیگر مثل سابق صرفاً تماشاگر نیستند و فوتبال را می‌فهمند.

این تیم از هفته اول سرحال نیست و خوب بازی نمی‌کند و تا الان در ۵ هفته شاید به اندازه انگشت دو دست موقعیت نساخته است. تیم مشکل دارد و فقط تمام تمرکزش را روی عمق تیم‌های حریف گذاشته شده است و تیم‌هایی که خط هافبک قوی دارند می‌توانند این پلن را خنثی کنند و کالدرون پلن B هم برای خروج از شرایط بازی ندارد.

حیدری در مورد اینکه عده‌ای از هواداران پرسپولیس خواهان بازگشت برانکو هستند، گفت: اصلاً من این چیزها را قبول ندارم. برانکو برای پرسپولیس زحمت کشید در مجموعه نیست و همه ما می‌دانیم بالاخره یک روزی برمی‌گردد ولی در حال حاضر باید به تیم کمک کنیم و اسم برانکو نباید مطرح شود.

خود کالدرون هم باید کمک کند و دست از لجبازی در برخی موارد مثل بازی دادن به جونیور بردارد و امید دارم شرایط بهتر می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • x

      این چهل میلیون را کی برات شمرد؟؟؟ این چرندیات را فردوسی پور لنگی به خورد لنگیا داده

    • shahyn

      نظر جالبی است ولی بازیکنها باید مواظب ترفند حریفا ن باید باشند که عصبانی نشوند چون الان ازهرطرف به پرسپولیس فشار میاورند چه حریفان چه کمیته اخلاق وانضباطی وداوران وبرگزار کننده بازیها کوچکترین رفتار را بابیشترین جریمه مجازات میکنند ودیگر تیمها مصونیت دارند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مزخرف نگوبزرگترین رفتارناشایست بیرانوندباکمترین جریمه روبروشد

    • shahyn

      نظر جالبی است ولی بازیکنها باید مواظب ترفند حریفا ن باید باشند که عصبانی نشوند چون الان ازهرطرف به پرسپولیس فشار میاورند چه حریفان چه کمیته اخلاق وانضباطی وداوران وبرگزار کننده بازیها کوچکترین رفتار را بابیشترین جریمه مجازات میکنند ودیگر تیمها مصونیت دارند

    • shahyn

      این مدیریت کیه که اگه فحش ندی نظرت را منتشر نمیکنه تعجب اوره

    • بدون نام

      پیشکسوت تا موقعی محترمی که تیم به حاشیه نبری فهمیدی

    • بهمن

      کالدرون رااخراج کنید

    • بدون نام

      اقای حیدری لطفا انتقاد نکن حمایت کن اگه میبرد حرفت ی چیز دیگه بود خواهشن حمایت کن تمام از شما ما ی انتظار دیگه داریم

    • بینام

      از این به بعد تو پر قو و وان شیر بخوابند تا خوب ریکاوری بشن و از خستگی دربیان مرد حسابی حرف نزنی میگن لالی تیم های اروپایی هفته ای ۳ بازی سنگین در داخل و خارج انجام میدن تازه رو فرم میان سوسول بازی که نیست

    • بدون نام

      این پرسپولیس بااین شیوه بازی کردن بازهم خواهدباخت,,امسال پرسپولیس بازیهای زیادی را خواهد باخت, ,

    • سیروس

      این عملی چی مصرف میکنه نه اینکه خودش بازیکن بزرگی بوده نظراتش فوق تخصصی هست چهل میلیون هوادار کجا هستن ده هزار نفر هم به دیدن بازیش نمیرن شما هم لطفا در انتخاب افراد برای مصاحبه دقت کنید اصلا سپهر حیدری کجای این فوتبال قرار دارد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جناب کارشناس مگه 40 میلیون باید برن استادیوم تا تعدادشون مشخص بشه

      • غلام نخست

        تو از جای دیگه میسوزی مثل گل خوردن از ی محصل و دیدن جدول و یا ۳ دقه نتونی از گلت دفاع نکی وووو
        وگرنه سپهر گفت چهل میلیون هوادار ارتش سرخ نگفت ک چهل ملیون تماشاگر ورزشگاه ک
        با خودت چند چندی ؟؟؟ شش صفر یا چار دو ؟؟؟

    • بدون نام

      هوا ورت داشته عمو چهل میلیون جمعیت یارانه بگیره ها فوتبالی نیست

    • بدون نام

      هوا ورت داشته عمو چهل میلیون جمعیت یارانه بگیره ها فوتبالی نیست

    • بدون نام

      تو یک نمونه از نبردهای هوایی موفق نشد ولی ۹۰ دقیقه اصرار به انجامشداشت مصدومیت سید جلال بهانه کرد بهش بازی نمیده بخدا قسم مصدوم نیستش علیشاه بازی با نفت آبادان ۲۰ دقیقه آخر اومد غوغا کرد الان دوتا بازی تو لیست ۱۸ نفره نیستش با امید هم لج کرد آخه تیم فوتبال هم نمی کنه حداقل امیدوار باشیم برانکو هم اخراج شد الان دودستگی هم بوجود اومد قوز بالا قوز شد از کریم باقری خواهش میکنم این مشکل حل کنه

      پاسخ ها

      • شاهرخ خان

        کالدرون احمق داره راه برانکوی لجبازو میره با لجبازیاش. سگ عالیشاه شرف داره به جونیور. به نظر منم حسینی مصدوم نیست. اولش که اومد چند تا مصاحبه‌ خوب و بی‌حاشیه کرد، گفتیم این بابا چقد جنتلمنه ولی الان رفته تو حاشیه و راجع به استقلال و مربیاش و... زرزر میکنه. آخه احمق وقتی ایراد پرسپولیس خط هافبکشه چطور توقع داری علیپور گل بزنه. چند تا بازیه یه فوتبال تک ضرب از بچه‌ها ندیدیم. شما هی برو جونیورو بازی بده. آقای کالدرون احمقها در برابر فهمیدن مقاومت میکنن. احمق ابله هیچی نفهم

    • بدون نام

      خدا از داروسيته عرب نگذره،،اي چه مربي بود،تو اون لحظات حسين ماهيني ؟؟؟تعويض و انيد عاليشاه بره خونشون!!!

    • behi

      درود به شرفت سپهر

    • behi

      درود به شرفت سپهر

    • بدون نام

      شتر در خواب بیند پنبه دانه دیگر در خواب ببینید قهرمانی

    • بدون نام

      ۸۰ میلیون

      خخخخ

    • سپهرهم آدم شد؟ !

      سپهرسکوت کن. (سکوت یعنی خفه شو )

    • بدون نام

      پرسپولیس نیاز به یک فوروارد شش دونگ داره بشار رسن هم باید در وسط به عنوان بازیساز بازی بده

    • بابک قاسمی

      اقا سپهر خودت اگر بازیکن بودی هیچوقت چنین خرفی نمیزدی ضمنا ۲ امتیاز تا صدر فاصله هست و ایشان تازه اومده و بازی با پدیده اخرین بازی سخت به بالا نشینان هست و دیگه تو سراشیبی میوفتیم

    • بدون نام

      کالدرون هم کالدرونی برای پرسپولیس نشد.

    • علی

      سپهر حیدری شده پیشکسوت پرسپولیس!!!! خیلی خنده داره، چند سال تو این تیم بازی کرده مگه!!! امان از نون به نرخ روز خوردن

    • بدون نام

      سال به سال 10میلیونی بالا میرین؟؟تا پارسال 30تا بودین الان شدین 40میلیون نفر!))!!
      آخر اعتماد به نفس هستین لنگیها....

      پاسخ ها

      • غلام نخست

        مگه این زایشگاها ک صد تا صدتا تو نوبتن پیتزا میفروشن ؟؟؟
        خب عزیزم ده ملیون در این چند سال یعنی اضافه نشده ب جمعیت ایران و جهان که بشه چل ملیون ؟؟؟ ۳۸ خیرشو ببینی

      • بدون نام

        انقد استقلالی میشناسم که تغییر تیم دادن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج