۹۱۲۱۰۲
۳۰ نظر
۵۰۰۶
۳۰ نظر
۵۰۰۶
پ

وزیر دفاع: به زودی یک قدرت اقتصادی خواهیم بود

وزیر دفاع گفت: دشمنان بدانند چند سال آینده با قطع خام فروشی نفت و تحول در حوزه اقتصادی، توطئه های آنان در این جنگ ناخواسته و ظالمانه با شکست مواجه خواهد شد و انشاءالله همانند قدرت دفاعی تبدیل به یک قدرت اقتصادی نیز می شویم.

خبرآنلاین: به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی کارکنان وزارت دفاع که به مناسبت هفته دفاع مقدس در محل ورزشگاه سازمان صنایع دفاع برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهداء، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان ۸ سال دفاع مقدس از مشارکت و حضور صمیمی خانوادگی کارکنان در این همایش قدردانی و تشکر کرد.

امیر حاتمی با بیان اینکه خانواده ها به عنوان یک سرمایه معنوی نقش مؤثری در رشد و تعالی کارکنان صنعت دفاعی دارند اظهار داشت: رزمندگان نیروهای مسلح و کارکنان مجموعه صنعت دفاعی پایه های قدرت ساز ایران اسلامی هستند؛ لذا حفظ و انسجام خانواده این عزیزان تأثیر مستقیمی بر روند پیشرفت های دفاعی خواهد گذاشت.

وزیر دفاع: به زودی یک قدرت اقتصادی خواهیم بود

وی با بیان اینکه وزارت دفاع پیشرفت های خود را مرهون تجربیات دوران ۸ ساله جنگ تحمیلی است، افزود: بخشی از کارکنان امروز صنعت دفاعی رزمندگانی هستند که با رشادت و دلیر مردی های خود و همچنین کسب تجربه های گران سنگ در آن دوران توانستند عزت، افتخار و سربلندی و سرافرازی را برای امروز ِ ایران اسلامی به ارمغان آورند.

وزیر دفاع اتکای به خود و اتکا به ظرفیت های درون را از دستاوردهای دوران دفاع مقدس برشمرد و ادامه داد: محدودیت های سخت دوران جنگ تحمیلی و در ادامه تحریم های همه جانبه نظام استکبار علیه ملت ایران و به خصوص بخش های نظامی، تهدید را برای ما تبدیل به فرصتی مبدل ساخت که بتوانیم با شناخت سرمایه های ارزشمند انسانی خود با حرکت در لبه فناروی، به بالندگی، شکوه و سطح بسیار مطلوبی از پیشرفت های دفاعی دست یابیم.

امیر حاتمی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در سایه تدابیر نورانی مقام معظم رهبری با توانمندی نیروهای مسلح و مجموعه صنعت دفاعی نقش مؤثری را امروز در نظام بین الملل ایفا می کند، افزود: دشمنان پس از ناکامی در جنگ سخت و نظامی، امروز در تقابل تمام عیار جنگ اقتصادی با ایران اسلامی هستند؛ اما بدانند تا چند سال آینده با قطع خام فروشی نفت و تحول در حوزه اقتصادی، توطئه های آنان در این جنگ ناخواسته و ظالمانه با شکست مواجه خواهد شد و انشاءالله همانند قدرت نظامی تبدیل به یک قدرت اقتصادی نیز می شویم.

وی با بیان اینکه ملت ایران با تأسی از نهضت عاشورا هیچگاه زیر بار ذلت نخواهد رفت خاطرنشان ساخت: دشمنان بدانند ملت بزرگ ایران مشق مقاومت و ایستادگی و عزت را از حماسه ماندکار کربلا فرا گرفته اند.

وزیر دفاع در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مسئولین وزارت دفاع نقش خطیری در قبال خانواده های کارکنان مجموعه صنعت دفاعی دارند اظهار داشت: دفاع از مرزهای جغرافیایی در کنار دفاع همه جانبه و حفظ مرزهای ارزشی از جمله خانواده تکمیل خواهد شد؛ لذا همه باید تلاش کنند مجموعه شهرک های سازمانی وزارت دفاع محل شور، نشاط، امید به زندگی و تعالی ارزش ها باشد.

گزینه‌های روی میز دشمن را به زیر میز منتقل کردیم

هم چنین ایسنا نوشت؛

سردار غلامرضا جلالی در مراسم بزرگداشت ۲۵ شهید روستای شیخ حسن شهرستان نظرآباد با اشاره به تقارن بزرگداشت هفته دفاع مقدس با ماه محرم گفت: هشت سال دفاع مقدس صحنه‌ بازتولید و بازنمایی فرهنگ عاشورایی و حماسه حسینی بود.

وی با بیان اینکه در دل این فرهنگ دوگانه حق و باطل به اوج خود می‌رسد، ادامه داد: معجزه امام راحل این بود که با دم مسیحایی خود جبهه‌ها را تبدیل به کارخانه انسان‌سازی کرد و امثال باکری و خرازی و بروجردی و زین الدین و ... را تربیت کرد.

جلالی با اشاره به اینکه مفاهیم مشترک زیادی از فرهنگ عاشورا در دوران دفاع مقدس به چشم می‌خورد، افزود: وفاداری، ایثارگری و شجاعت و از همه مهمتر اطاعت از ولایت از مهمترین مولفه‌های دوران دفاع مقدس است.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با تاکید بر اینکه با اتکای به فرهنگ عاشورایی دفاع مقدس گزینه‌های روی میز دشمن را به زیر میز منتقل کرده‌ایم، گفت: ما به جای سلاح به محور مقاومت فرهنگ خوداتکایی و "ما می‌توانیم" صادر کردیم.

وی با انتقاد از برخی که از روی ناآگاهی و یا غفلت اقدام به حذف شهدا از نام خیابان‌ها کرده‌اند، گفت: حذف نام شهدا از خیابان‌ها تضعیف مولفه‌های اقتدار ملی است.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه شهید و شهادت سرمایه فرهنگی این ملت است، گفت: امروز به دلیل همین فرهنگ است که ما توانسته‌ایم گزینه‌های نظامی روی میز دشمن را به زیر میز منتقل کنیم. مولفه قدرت نرم دفاعی ایران منبعث از دفاع مقدس و شهادت‌طلبی است و این قدرت باید حفظ شود.

وزیر دفاع: به زودی یک قدرت اقتصادی خواهیم بود

جلالی در بخش دیگری از سخنان خود دستاوردهای پنج‌گانه دفاع مقدس را برشمرد و افزود: ارتش ایران قبل از انقلاب و دفاع مقدس، یک ارتش وابسته به آمریکا بود اما در دوران دفاع مقدس آب‌دیده شد و تبدیل به یک ارتش اسلامی و انقلابی و مدافع اسلام و مردم گشت و بزرگانی چون شهید صیاد شیرازی، شهید بابایی، شهید آبشناسان را تقدیم جبهه انقلاب کرد.

وی تولد سپاه را یکی دیگر دستاوردهای دفاع مقدس دانست و گفت: سپاه استوانه دفاع از انقلاب، عصاره فرهنگ شهادت، محصول دفاع مقدس است و همین مولفه‌ها سبب شده است لباس سبز سپاه خار چشم دشمن شود.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با تاکید بر اینکه کمک ما به مقاومت مردم منطقه، ارسال سلاح نیست، افزود: ما به مردم لبنان، عراق، سوریه و یمن فرهنگ دفاع مقدس را منتقل کردیم و به آنان آموختیم می‌توانند به آنچه که می‌خواهند با اتکا به توان داخلی خود دست یابند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      آره از فسادی که سر تا پای مملکت را گرفته معلومه خیلی پیشرفت میکنیم

    • بدون نام

      آمریکا لهت میکنیم

    • بدون نام

      خخخخخخخخخخخخ

    • بدون نام

      چی میگه این؟

    • شناساترین ناشناس

      انشاالله...

    • بدون نام

      وزير اقتصاد:بزودي قدرت نظامي خواهيم شد!
      وزير بهداشت:بزودي هواپيما خواهيم ساخت!
      وزير نيرو:بزودي رتبه اول توليد علم خواهيم شد!....

      پاسخ ها

      • بییم نام

        رییس سازمان بهزیستی هم حتما"خواهند گفت آمادگی برای تحویل یارانه غذایی برای 70,000,000 از جمعیت زیر خط فقر را داریم و کمیته امداد هم خواهد گفت ما برای پوشش حمایتی جمعیت 70,000,000 امکانات لازم را نداریم و سازمان زندان ها هم خواهد گفت بدلیل فقر تعداد سارقان چند برابر شده و زندان ها فضا برای زندانی آنها ندارند بهتر است عده ای از آنها مشمول عفو شوند و یا چندین شهر را بعنوان پایلوت تبدیل به زندان کنیم

    • بی نام هستم

      خندیدیم

    • بدون نام

      امیدوارم که یک قدرت اقتصادی قوی بشیم.اما اقتصاد مثل سلاح قابل کپی و وارداتی از کشورهای دیگر نیست.با شعار هم نمیشه.

    • بدون نام

      خخخخخخخ

    • بدون نام

      بسیار زیبا

    • بدون نام

      ببخشید فکر کنم کار شما نظامی باشه چطور در مورذ اقتصاد که بحث بسیار پیچیده ای هستش نظر میدید ؟اگه به تحلیل اقتصاد دانهای ایران و جهان باشه به زودی کاملا ورشکسته اقتصادی میشیم درواقع شدیم همین افزایش 500درصد قیمتها از 2سال پیش تا الان ..پس خواهشا درمورد مسائل نظامی حرف بزنید..

    • بدون نام

      قدرت اقتصادی نمی خواهیم فقط مسئولین کمتر دزدی کنند یعنی با انصاف دزدی کنند مردم از زندگی به تنگ آمدند یعنی از هستی خود پشیمان شده اند

    • محمد زمانی

      با احترام به جنابعالی تا نبینیم باورش سخته.

    • بییم نام

      یکی از عمده ترین مشگلات کشور وجود رانت خواران و مفسدان اقتصادی است که متاسفانه در هر لباسی می توان آنها را مشاهده کرد و بنظر میرسد اولین گام با ید مبارزه با این مفسدان در کلیه نهادهاو سازمانها ی کشوری و لشگری بود وجود فساد باعث از بین رفتن امید و انرژی در کشور شده است

    • بدون نام

      شوخی خوبی بود

    • بدون نام

      شتر در خواب بیند پنبه دانه ........

    • بدون نام

      بی خیال

    • خلیلی قوشچی

      حتما با تولیدات داخلی دیگه ؟؟؟؟؟
      ...

    • بدون نام

      عجبا

    • arash

      وزیر اقتصاد هم گفت بزودی یک قدرت نظامی خواهیم بود !!!!!!!!!

    • بدون نام

      جل الخالق!!!!!!! اخه قرار بود مث یمنی ها باشیم و نون خشک بخوریم!!!!!!!!

    • بدون نام

      به زودی یعنی دقیقا چند سال دیگه

    • بدون نام

      با اختلاس و دزدی صد درصد میشیم

    • خسرو

      حتما با وانت پراید!!!!!!!
      ...

    • بدون نام

      بزک نمیر بهار میاد

    • مردمی

      تو وزیر اقتصادی یا دفاع وزیر اقتصاد که چنین چیزی نگفته تو از وزارتخانه خودت خبر بده

    • بدون نام

      نه خیر تا زمانی که اقتصاد نظامی باشه به هیچ وجه.اقتصاد باید مردمی باشه.

    • بدون نام

      انشاالله..به یاری خدا و به کوری چشم منافقین و معاندین ..

    • بدون نام

      به امید خدا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج