جاباما
۹۱۲۱۱۹
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

فال روزانه ۰۶/ ۰۷/ ۱۳۹۸

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۰۶/ ۰۷/ ۱۳۹۸

فال روزانه شنبه 6 مهر 1398

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که ۶ مهر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! خوش بینی، خیالبافی و رویاپردازی در شما موج می زند اما باید کمی هم واقع نگر باشید. امسال زمان خوبی ست تا تغییرات مثبت را به زندگی تان راه دهید. مدت ها بدون وقفه تلاش کرده اید بی این که نتیجه ای برایتان داشته باشد اما امسال از آن سالهایی ست که نتیجه تلاش های خود را خواهید گرفت. فقط یادتان باشد که برای پیشرفت خود به دیگران آسیب نرسانید. شما فردی هستید که برای رابطه عاطفی خود اهمیت زیادی قائلید و شریک زندگی تان را در اولویت قرار می دهید، به زودی به آنچه شایسته آن هستید، خواهید رسید. اگر مجرد هستید، در اواخر سال در یک میهمانی به فردی آشنا خواهید شد که نیمه گمشده تان است. از نظر شرایط کاری، اگر چه ممکن است که سختی های بیشتری را تحمل کنید اما از دل همین فشارها پیشرفت خواهید کرد. به زودی یک قرار داد امضا می کنید که برایتان سود خوبی را به همراه خواهد داشت. سعی کنید زمان تان را بیشتر با افرادی که از نظر فکری به شما نزدیک تر هستند، بگذرانید. دوستان خوبتان را نگه دارید و آنها که تنها به شما استرس می دهند را از خود دور کنید. بهتری ماههای آذر، خرداد و آبان از بهترین ماهها ی سال پیش رو شام خواهند بود.

فال روزانه ۰۶/ ۰۷/ ۱۳۹۸

در یک چشم انتطاری هستید. فردی به شما قول داده که نگرانش اید.روی قولش حساب کنید زیرا او روی حرفش خواهد بود. امروز تغییری در محیط کارتان می بینید که زاویه دید شما را نسبت به چیزهای زیادی تغییر می دهد. ازین فرصت برای پیشرفت استفاده کنید. اگر برای زندگی خود برنامه ریزی کرده اید، بهتر است آن را با اعضای خانواده یا شریک زندگی تان در میان بگذارید و با آنها مشورت کنید. اما اگر تنها هستید، از آنجا که روند زندگی شما تاثیر چندانی بر زندگی دیگران نخواهد داشت، مشورت ضروری نیست اما خالی از فایده هم نخواهد بود.

فال روزانه ۰۶/ ۰۷/ ۱۳۹۸

این روزها روزهای سختی برای شماست اما نگران نباشید زیرا تغییرات غیر منتظره برای شما رخ می دهد که تمام نگرانی هایتان را به یکباره از بین می برد. در مورد چیزهایی که شما را ناراحت کرده، با فردی که به او اعتماد دارید حرف بزنید. مهم نیست که در چه مقام و موقعیتی قرار دارید، همه ما گاهی به حمایت اطرافیانمان محتاجیم و باید خودمان را از دردودل خالی کنیم. برای کاری که می خواهید در روزهای آتی انجام دهید همین امروز برنامه ریزی کنید زیرا فردا تمرکز امروز را نخواهید داشت.

فال روزانه ۰۶/ ۰۷/ ۱۳۹۸

امروز تماس تلفنی به شما می شود که احساس خوشایندی را در وجودتان به وجود می آورد و باعث می شود که خیلی زود خودتان را از مشکلات بیرون بکشید و به آرامش برسید. اگر می بینید که این روزها کارهایتان درهم شده و نمی توانید به آنها نظر دهید، کمی به خودتان استراحت دهید تا فردا که ذهن تان باز شود.اگر مجرد هستید امروز فردی را در جمع ملاقات می کنید که در نگاه اول شما را گرفتار می کند. خودتان را برای یک رابطه عاشقانه آماده کنید.

فال روزانه ۰۶/ ۰۷/ ۱۳۹۸

انتظار نداشته باشید که همیشه همه چیز بر وفق مراد شما پیش رود. سعی کنید که امید خود را از دست ندهید که این امید می تواند چون نوری شما را از تاریکی شب و موانع پیش بینی نشده نجات دهد. سعی کنید زمان زیادی را بیرون از خانه بگذرانید و به دعوت دوستان تان پاسخ مثبت دهید. اگر به میهمانی دعوت نشدید، خودتان این شرایط را فراهم کنید. امروز اطرافیانتان روحیه خوبی دارند و شما می توانید ارتباط خوبی با آنها برقرار کنید و به مقدار زیاد خوش بگذرانید.

فال روزانه ۰۶/ ۰۷/ ۱۳۹۸

به جای این که مدام نگرانی تان را پنهان کنید، بهتر است که یک بار برای همیشه با واقعیت رودررو شوید. مرگ یک بار شیون یک بار. بنابراین اگر چیزی مدام در ذهن تان اذیت تان می کند، به دنبال حقیقت آن باشید. اگر ایده ای در سر دارید، همین امروز قدم اول را برای اجرای آن بردارید زیرا خلق کردن در چنین روزی برایتان بسیار لذت بخش خواهد بود. برای خودتان وقت بگذارید و کارهایی را که به آنها علاقه دارید انجام دهید. خبری خوب از راه دور در راه است که لبخند را بر لبانتان می نشاند.

فال روزانه ۰۶/ ۰۷/ ۱۳۹۸

یکی از نگرانی هایتان در مورد مسایل مالی امروز با شنیدن خبری از بین می رود. دیگر با خیال راحت می توانید برای پولی که در دست دارید برنامه ریزی کنید. امروز به طور اتفاقی فردی را ملاقات خواهید کرد که به کمک و حمایت شما احتیاج دارد. سخت نگیرید و به او کمک کنید زیرا شما نیز روزی به او نیاز خواهید داشت. بنابراین درهای قلب تان را باز بگذارید و هر کاری که از دست تان بر می آید انجام دهید. مدت هاست که ورزش را از زندگی تان حذف کرده اید. از همین امروز ورزش را نیز در برنامه زندگی تان قرار دهید تا احساس شادابی بیشتری در طول روز داشته باشید.

فال روزانه ۰۶/ ۰۷/ ۱۳۹۸

امروز کارهایی که هر روز از سر اجبار انجام می دهید را فراموش کنید و به دنبال کاری که دلتان می خواهد بروید. این کار شما را سر شوق می آورد و باعث می شود که روزهای آتی را با انرژی بیشتری کار کنید. امروز روز خاصی برای شماست، اگه یادتان نیست بهتر است که فکر کنید. تولد، سالگرد ازدواج... بی تفاوت از کنار این روزهای مهم رد نشوید. حتی یک هدیه کوچک هم روز طرف مقابل تان را خواهد ساخت و روحیه او را تغییر خواهد داد. امروز جذابیت شما به قدری زیاد شده که قادرید دل هر کسی را به دست آورید پس بهترین زمان برای قرارهای عاشقانه است.

فال روزانه ۰۶/ ۰۷/ ۱۳۹۸

امروز شما به آرامش روحی نیاز دارید تا بتوانید باری که بر دوش تان است را به مقصد برسانید. شما پشتکار زیادی دارید، فقط کافی ست که انرژی بیشتری بگذارید تا هر چه سریع تر به هدف تان برسید. زمان خوبی است تا ایده هایی را که در سر دارید، عملی کنید. برای اینکار از اطرافیان تان کمک بگیرید. آنها می توانند ایده های جالبی را به شما پیشنهاد دهند طوری از آن همه خلاقیت آنها تعجب کنید. حتی اگر امکانات تان محدود است، کار خود را شروع کنید. اگر مجرد هستید، به فردی که امروز به شما نزدیک می شود فرصتی دهید.

فال روزانه ۰۶/ ۰۷/ ۱۳۹۸

اگر می خواهید هر چه زودتر با روحیه ای شاد روزتان را آغاز کنید، در ورزش کردن درنگ نکنید. شما استرس زیادی دارید بنابراین باید به دنبال راهی برای تخلیه آن باشید که ورزش بهترین انتخاب است. زمان خوبی برای قرار ملاقات به خصوص در زمینه کاری است. سعی کنید تا جایی که می توانید خودتان را نشان دهید و ایده هایتان را به زبان آورید. اگر چیزی را می خواهید بیان کنید در غیر این صورت هیچکس به فکر شما نخواهد بود. به زودی مسیر تازه ای از زندگی به رویتان گشوده خواهد شد.

فال روزانه ۰۶/ ۰۷/ ۱۳۹۸

امروز باید بین منطق و احساس، طرف منطق را بگیرید و برای راهی که می خواهید بروید، از آن کمک بگیرید. مطمئنا او راه درست را به شما نشان خواهد داد. فکر می کنید که در جمع های دوستانه کسی به ایده و نظرات شما اهمیت لازم را نمی دهد و از این بابت دلگیر هستید. برای رفع این وضعیت بهتر است حرف های خود را با صدای بلندتری بیان و هر گونه که دوست دارید رفتار کنید، حتی اگر برای دیگران عجیب و غریب باشد. خود واقعی تان باشید تا در آینده پیشمانی به سراغ تان نیاید.

فال روزانه ۰۶/ ۰۷/ ۱۳۹۸

اگر سعی کنید که کارهای نیمه تمام تان را همین امروز به پایان برسانید، فضا برای کارهای جدید باز خواهد شد. بنابراین تا بارتان را بر زمین نگذاشته اید نباید منتظر اتفاقات جدید باشید. از این روز خوبی که در پیش دارید، نهایت استفاده را بکنید و در کنار کار، خوشگذرانی را نیز از یاد نبرید. شریک زندگی تان بر سر موضوعی با شما اختلاف نظر دارد، بهتر است صحبت درباره آن را به روز دیگری موکول کنید. قبل از هر گونه تصمیم گیری، صحبت های طرف مقابل تان را به خوبی بشنوید، سپس خودتان را جای او بگذارید و با منطق و عقل پیش بروید.

فال روزانه ۰۶/ ۰۷/ ۱۳۹۸

برای یک روز هم که شده نگران آینده نباشید و سعی کنید که در زمان حال زندگی کنید. نگرانی شما هیچ تاثیری روی روند کارتان نخواهد داشت و تنها انرژی شما را خواهد گرفت. هر وقت استرس داشتید، یک پیاده روی کوتاه بروید تا حالتان سر جایش بیاید. اگر فردی نظر شما را به خود جلب کرده است، با او قرار ملاقات بگذارید. ممکن است اولین ملاقات تان کسل کننده باشد اما فرصت دیگری به هردویتان دهید. به زودی یک مهیمانی مهم دارید که پیشنهاد کاری خوبی در آنجا دریافت می کنید. برای جواب دادن عجله نکنید.

فال روزانه ۰۶/ ۰۷/ ۱۳۹۸

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج