۹۱۲۱۳۳
۱۲ نظر
۵۰۰۳
۱۲ نظر
۵۰۰۳
پ

پرسپولیس برانکو کجا، پرسپولیس کالدرون کجا

پرسپولیس فصل را در‌حالی با گابریل کالدرون آغاز کرد که اسکلت اصلی تیم حفظ شد و این یعنی کادر جدید چندان نمی‌توانست بهانه بیاورد که بازیکنان برای هماهنگی به زمان نیاز دارند.

فرهیختگان: پرسپولیس فصل را در‌حالی با گابریل کالدرون آغاز کرد که اسکلت اصلی تیم حفظ شد و این یعنی کادر جدید چندان نمی‌توانست بهانه بیاورد که بازیکنان برای هماهنگی به زمان نیاز دارند. مسابقات لیگ برتر نیز با تاخیر آغاز شد که فرصت خوبی برای هماهنگ‌شدن قرمزها با تفکرات سرمربی آرژانتینی بود.

پرسپولیس اما لیگ را مثل سه فصل اخیر شروع نکرد؛ در هفته اول پارس‌جم را با یک گل اختلاف شکست داد، در هفته دوم بعد از مدت‌ها شکست مقابل تراکتورسازی را تجربه کرد، در هفته سوم نیز دوباره در تهران با یک برد اقتصادی و یک بر صفر دیگر نفت‌آبادان را شکست داد و در هفته چهارم نیز مقابل استقلال تهران در‌حالی که عملکرد چندان درخشانی نداشت، بار دیگر با یک گل پیروز شد و درنهایت در هفته پنجم مقابل دیگر تیم مدعی شهرستانی یعنی سپاهان بازی را واگذار کرد آن‌هم در‌حالی‌که مدت‌ها از آخرین باخت خانگی پرسپولیس مقابل نماینده اصفهان می‌گذشت.

پرسپولیس کالدرون در این پنج هفته نشان داده با تیم آماده برانکو فاصله زیادی دارد. بازیکنان تقریبا همان نفرات هستند، اما عملکرد تیمی قرمزها امیدوارکننده نیست و دیگر هیچ‌یک از هواداران این تیم مانند فصل‌های اخیر، تیم‌شان را مدعی اصلی قهرمانی نمی‌دانند. آنها حالا بهتر درک می‌کنند که چه مربی کاربلدی را از دست دادند. کسی که با همین نفرات، تیمی شکست‌ناپذیر ساخت که تا فینال آسیا پیش رفت.

تیمی که در فصل‌های گذشته صاحب یکی از برترین خطوط حمله بود حالا در گلزنی بسیار ناتوان نشان می‌دهد تا جایی که بعد از پنج هفته تنها سه گل زده در کارنامه دارد. خیلی‌ها می‌گویند علیپور با افت فاحش مواجه شده، با این حال برخی می‌گویند او در تیم برانکو هم موقعیت زیاد خراب می‌کرد و تفاوت اینجاست که تیم کالدرون نمی‌تواند بر خلاف گذشته موقعیت‌های گلزنی متعدد خلق کند. در‌باره جونیور برزیلی هم که نیاز به بحث زیادی نیست؛ بازیکنی که در کمتر از ۶ فصل، بازی در ۱۰ تیم را تجربه کرده و این یعنی هیچ‌تیمی علاقه‌ای به حفظ او نداشته است، با این حال همچنان در ترکیب اصلی قرمزها حضور دارد!

کالدرون خوش‌شانس بود که در دربی به پیروزی رسید وگرنه پنجشنبه بعد از ناکامی مقابل تیم قلعه‌نویی در آزادی حتما «حیاکن رها‌کن» یک ورزشگاه در انتظارش بود. حالا برخی می‌گویند او که از بدشانسی با مدعیان در هفته‌های آغازین روبه‌رو شده و در هفته ششم هم باید در مشهد به مصاف تیم مدعی شهر خودرو برود، برف تهران را نمی‌بیند. شاید حق با آنهاست!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمود

      من استقلالیم.اما کاملا مشخصه الان که برانکو اخراج شده مافیایی بازگشتش استارت زده.برید مصاحبه ها و نوشته ها رو بخونید

      پاسخ ها

      • مهدی از مشهد

        یک سوال باید از اون کارشناس های احتمالا محترم پرسید ، اینکه مدیریت باشگاه وقتی نمی تونه یک مهاجم برای پرسپولیس بگیره و گزینه نهم مربی رو می گیره ، از مربی چه انتظاری داریم ، همه این وضعیتی که الان برای پرسپولیس پیش اومده یک برنامه از پیش تعیین شده بوده و از زمان آمدن اون مرتیکه عرب کلید خورد و هدفش هم تضعیف پرسپولیس بود و تقویت سپاهان و اگه شد تراکتور ، الان نیمکت سپاهان رو مقایسه کنید با تیمی مثل پرسپولیس با سه دوره قهرمانی پشت سر هم ، پرسپولیس به جز 6 یا 7 بازیکن تاپ و خوب با تعداد زیادی بازیکن معمولی و تقریبا معمولی رو به بالا وارد لیگ شده ، اما سپاهان امثال حتی از پارسال هم بیشتر تقویت شده ، این هم فقط به خاطر اینه که مدیریت کارخانه فولاد از این که تیمش چندین ساله که نمی تونه نتیجه بگیره شاکی شده و از وزارت خواسته زیاد به تیمهای پرسپولیس و استقلال نرسه و اجازه تقویت رو نده ، البته استقلال الان هنوز از حاشیه های خود ساخته داره ضربه می خوره و به آرامش نرسیده اما پرسپولیس در کمال تعجب به جای تقویت ، تضعیف هم شده .

      • بدون نام

        ای بابا. ول کنید برانکو دیگه رفت.باید از سرمربی حمایت کرد ببینیم چی میشه نمیشه که تا ابد برانکو باشه. برانکو هم اول خوب نتیجه نگرفت. در ثانی برانکو فوتبال ایران رو میسناخت ولی کالدرون نه.باید لااقل تا نیم فصل زمان داد بهش

      • آنتی کیسه

        تیمی که دربی رو باخته: کیسه
        تیمی که از ۵ بازی ۳ امتیاز داره: کیسه
        تیمی که هنوز بازی رو نبرده: کیسه
        تیمی که ۲ امتیاز تا صدر فاصله داره: پرسپولیس

        رسانه‌های پولکی می نویسند : کالدرون برف تهران رو نمیبینه!

        واقعا چقدر پست هستند این لجن نویسهای ورزشی !!!!

      • بدون نام

        کسی که با داور ۳سال قهرمان شده لنگگگگگگگگ

    • اصلان

      غلط کردن کارنشناسان دلال حاشیه ساز
      کالدرون تا اخرفصل هست قهرمان هم میشود حالا بشین نگاه کن
      تیم فقط جونیور اضافه دارد وضعیف میباشد بقیه بهترینن
      حداقل هیجده بازیکن طراز اول دارد
      شک ندارم بردهای زیادی تا پایان فصل بدست می آید.

    • نازنین ونگین و نسرین ونیوشا ادهمی

      به نظرم کالدرون مردتر از برانکو نامرد دلال باشه

    • مهدی کاظمی

      کم کاری علیپور ومهاجمان تقصیره کالدرون نیست ...مربی خوبی هست کالدرون .برانکو اگه معرفت داشت میموند

    • CRis

      بیخود به کالدرون گیر ندین چون زمان برانکو وزیر و پسرش بودند که برای پرسپولیس جام میگرفتند ولی حالا این بیچاره پشتیبان ی مثل وزیر رو نداره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برو بابا. همتون شعورتونو گذاشتید گنجه و هرچی دلتون میخواد میگید. اگه اینطوری بود تیمای دیگه هم نوبتشون میشد.ولی پرسپولیس با اقتدار 4 سال گلولتون کرد

    • بدون نام

      دیگه از برانکو بکشید بیرون ،پرسپولیس فصل قبل هم با برانکو خوب بازی نمیکرد

    • ارام

      فقط احمقایی مث اینا میتونن با یه باخت اینجوری حاشیه درست کنن تیم هنوز بالای جدوله با دو امتیاز اختلاف

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج