جاباما
۹۱۲۱۷۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

متروی تهران میزبان ۱۳هزار دوچرخه‌سوار بود

با اجرای طرح ترکیبی مترو و دوچرخه از ابتدای آذر ۹۷ تا پایان شهریور ۹۸ بیش از ۱۳ هزار نفر دوچرخه سوار از متروی تهران و حومه استفاده کردند.

روزنامه ایران: به‌گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران، در تیر ۹۸ دوهزار و ۲۷۷ دوچرخه سوار و در مرداد دو هزار و ۶۸۱ دوچرخه سوار و در شهریور دو هزار و ۴۰۲ دوچرخه سوار از مترو استفاده کردند که این میزان نسبت به سه ماه ابتدایی سال با رشد همراه بوده است. براساس این گزارش، در سه ماهه ابتدایی سال چهارهزار و ۲۹۸ دوچرخه سوار از مترو استفاده کردند که این آمار در سه ماهه دوم سال با سه هزار و ۷۲نفر افزایش به هفت هزار و ۳۷۰دوچرخه سوار رسید.

متروی تهران میزبان ۱۳هزار دوچرخه‌سوار بود

با اجرا شدن این طرح فرصت استفاده کردن از مترو برای دوچرخه سواران مهیا شد و مسافرانی که از دوچرخه‌های تاشو با ابعاد ۳۰×۶۰×۹۰ استفاده می‌کنند می‌توانند در تمام روز‌های هفته به غیر از ساعت ۶:۳۰ تا ۹:۳۰ دقیقه و از ساعت ۱۶ تا ۱۹ که پیک مسافری محسوب می‌شود وارد شبکه مترو شوند.
امکان استفاده از دوچرخه‌های معمولی تنها در ایام تعطیلات رسمی و ۱۳ روز اول فروردین مجاز بود، اما براساس تمهیدات اتخاذ شده از ابتدای مرداد ۹۸ ورود دوچرخه‌های عادی به مترو نیز در تمام روز‌های هفته از ساعت ۲۰ بلامانع است، اما برای تردد بهتر مسافران در روز‌های هفته می‌بایست از دوچرخه تاشو استفاده کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج