۹۱۲۲۲۶
۱۳ نظر
۵۰۰۶
۱۳ نظر
۵۰۰۶
پ

فتاحی: قلیچ‌خانی حرکت خاصی نکرد!

رضا فتاحی، سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: قلعه‌نویی روزی سرمربی تیم ملی بوده و برای این تیم زحمت کشیده و نباید به او فحاشی شود.

خبرگزاری میزان: رضا فتاحی در خصوص دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و پرسپولیس که با برتری شاگردان قلعه‌نویی به پایان رسید، اظهار داشت: ابتدا از تمام بازیکنان، اعضای کادرفنی خصوصا قلعه‌نویی و همه اعضای باشگاه و تیم تشکر می‌کنم و بابت این برد به آنها تبریک می‌گویم. خداراشکر پس از بازی با نفت مسجدسلیمان با نظر کادرفنی تیم تمرینات خوبی برگزار کرد و با آمادگی کامل مقابل پرسپولیس قرار گرفت و نتیجه‌اش را هم دیدیم.

سپاهان در هیچ شهری تنها نیست

وی افزود: ما از نظر روحی - روانی کاملا برای این دیدار آماده بودیم و با ارائه یک بازی منطقی و حساب شده توانستیم از سد پرسپولیس بگذریم. این پیروزی را به تمام مردم اصفهان و هواداران سپاهان خصوصا آنهایی که به ورزشگاه آمدند و ما را تشویق کردند تقدیم می‌کنیم. خداراشکر تیم سپاهان از دهه ۸۰ به بعد شخصیت بهتری پیدا کرده و این تیم تقریبا در همه شهر‌های ایران کم یا زیاد هوادار دارد و تنها نیست. البته همیشه هستند افرادی که از اصفهان برای تماشا و حمایت از تیم سپاهان به شهر‌های مختلف سفر می‌کنند و این جای تشکر دارد.

هواداران ما در این مدت کار فرهنگی زیادی کردند

سرپرست تیم فوتبال سپاهان در مورد فحاشی‌های روی سکو علیه این تیم و امیر قلعه‌نویی، تصریح کرد: بعد از بازی جنجالی فصل پیش ما مقابل پرسپولیس، با تصمیم مسئولان باشگاه سپاهان یک کارگروه فرهنگی با ریاست مدیرعامل باشگاه تشکیل داد که نتیجه آن را در ماه‌های اخیر مشاهده کرده‌ایم. هواداران ما در این مدت کار فرهنگی زیادی کردند و از هفته اول لیگ برتر سکو‌های ما بسیار آرام بوده است.

قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی بوده و نباید به او فحاشی شود

فتاحی ادامه داد: پیش از بازی مقابل پرسپولیس هم دیدیم که شیرینی بین هواداران پخش شد. با این حال اینکه از ابتدای بازی و از زمان گرم‌کردن بازیکنان در زمین به تیم و خصوصا سرمربی ما فحاشی می‌شود اصلا درست نیست. قلعه‌نویی روزی سرمربی تیم ملی بوده و برای این تیم زحمت کشیده. با این شرایط آیا فحاشی به او کار درستی است؟ بعد از این فحاشی‌ها ما در رختکن و بین دو نیمه هم‌قسم شدیم که تمام تلاش خود را برای پیروزی در این بازی به کار بگیریم و خداراشکر موفق هم بودیم و نتیجه تلاش خود را گرفتیم.

امروز شکایت خود را به فدراسیون فوتبال می‌فرستیم

وی گفت: امروز (شنبه) هم شکایت خود را به دلیل همین فحاشی‌ها به فدراسیون فوتبال می‌فرستیم و امیدواریم مسئولان مثل همیشه این مورد را هم با جزئیات مشاهده و بررسی کنند. ما از مسئولان فدراسیون فوتبال و کمیته‌های انضباطی و اخلاق درخواست عاجزانه داریم که به این موضوع رسیدگی دقیقی کنند. متاسفانه پس از بازی قلعه‌نویی به دلیل همین فحاشی‌ها افت فشار پیدا کرد و نتوانست در نشست خبری هم حضور پیدا کند.

قلیچ‌خانی حرکت خاصی نکرد

سرپرست تیم فوتبال سپاهان در واکنش به حرکت سیامک قلیچ‌خانی (مدیر رسانه‌ای تیم سپاهان) پس از پایان بازی خطاب به هواداران پرسپولیس، اظهار داشت: از نظر من قلیچ‌خانی حرکت خاصی انجام داد که بخواهد مشکل روی سکو‌ها ایجاد کند. در همان فیلم مشخص است که وقتی من، قلعه‌نویی و قلیچ‌خانی در حال رفتن به رختکن هستم پرسپولیسی‌ها چقدر به ما فحاشی کردند. به هر حال صبر آدم حدی دارد. امیدوارم فرهنگ‌سازی شود تا از این پس شاهد اتفاقات تلخ نباشیم و جوانان ما بتوانند از فوتبال لذت کافی را ببرند و به بیراهه کشیده نشوند.

فتاحی: قلیچ‌خانی حرکت خاصی نکرد!

مطمئن بودیم هیچ اتفاقی روی سکو‌های سپاهانی رخ نمی‌دهد

فتاحی در مورد حمایت هواداران تیم سپاهان از این تیم در ورزشگاه آزادی گفت: من حتی پیش از بازی هم در جلسه هماهنگی به همه مسئولان قول دادم که هیچ خطایی از هواداران ما در بازی با پرسپولیس مشاهده نخواهید کرد. با کارگروهی که ما تشکیل دادیم مطمئن بودیم هیچ اتفاقی روی سکو‌های سپاهانی رخ نمی‌دهد. خوشبختانه این را هم شاهد بودیم و هواداران ما در نهایت آرامش و فرهنگ بازی را دنبال کردند. قلعه‌نویی هم گفته بود حتی در صورت فحاشی‌ها سپاهانی‌ها فقط باید تیم خود را تشویق کنند.

۲ بازیکن پرسپولیس باید اخراج می‌شدند

وی در مورد عملکرد داوری در این بازی، تصریح کرد: نمی‌دانم پرسپولیسی‌ها به چه چیزی اعتراض می‌کردند. کارشناسان داوری پس از این بازی، گفتند که کنعانی‌زادگان باید اخراج می‌شد. حتی ما معتقدیم امیری هم باید با دریافت کارت زرد دوم اخراج می‌شد. در داوری این بازی، اگر کسی هم ضرر کرده باشد سپاهان است نه پرسپولیس. مثل همیشه که گفته‌ام باز هم می‌گویم که داوران از بهترین قشر‌های ورزشی ما هستند و بدون هیچ چشم‌داشتی کار خود را انجام می‌دهند. امیدوارم همینطور که به عملکرد آنها هواداران معترض می‌شوند یک بار برای رسیدن آنها به حق‌وحقوق‌شان اعتراض کنند.

خیلی‌ها برای سپاهان زحمت کشیده و می‌کشند

سرپرست تیم فوتبال سپاهان در پایان خاطرنشان کرد: جا دارد از همه بازیکنان، تدارکات تیم، مدیرعامل باشگاه، مدیرعامل کارخانه، کادرفنی تیم با هدایت قلعه‌نویی، اعضای هیئت مدیره، کارگران، کارمند‌های شرکت و ... که برای سپاهان زحمت کشیده و می‌کشند تشکر ویژه و این پیروزی مهم را به آنها تقدیم کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      برین معذرت بخواهید اخه تیم لنگ یاد گرفته باید عذرخواهی کنه

      پاسخ ها

      • ایرانی اصل.

        توفضول نباش وبرودنبال تیم بدون بردت کیسه.توروچه به نظردادن درموردسرورت.

    • بدون نام

      به قول اصفانیا هیچ بقالی نمیگه که ماست من ترشه حالا نقل کار این اقا و تیم سپاهانه در بازی اصفهان هر غلطی دلتان خواست کردید و فعلا هم دست پیش گرفتید که عقب نیفتید بس کنید این حرفهای چرت وپرت را و درضمن از قدیم میگفتند تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها . البته فحاشی در هر شرایطی زیبنده نیست و دور از انسانیت است اما مسئله ای که هست حاشیه ها از خود تیمها شروع میشود . در بازی پرسپولیس سپاهان شروع کننده حاشیه تیم سپاهان بود که بازیکن ان تیم درست کرد و بعد هم به مدیریت وبقیه سرایت کرد در داوری هم سوتها بیشتر به سود تیم سپاهان بودو با توجه به اینکه این داور در بازیهای قبل دارای شائبه بوده اما از ان در یک بازی حساس استفاده شد این به چه معنا ست برد به هرقیمتی دور از جوانمردی است

    • ...

      باشه شما راست میگی اگه کاری نکرده حرکتش به خودت و خانوادت برگرده ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چه با ادبی

    • بدون نام

      رو که رو نیست سنگ پای اصفهانه...

    • پنجعلی معمولی

      او کیانی گر نکبتم باید بخاطر تکل جفت پا روی پای ترابی با لگد مینداختنش بیرون

    • بدون نام

      مردم اصفهان کلا بی‌شعور هستند و بویی از ادب نبردند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        میسوزه؟آب رو بریز اونجا که میسوزه

      • بدون نام

        شعور نداری که توهین میکنی

    • بدون نام

      گزها وسکه های لایشان خیلی کارسازه

    • بدون نام

      راست میگن سپاهان همیشه فدراسیون تاج کمیته انضباطی کمیته داوران با انها هستند کار فرهنگی سپاهان را هم دیدم ماشین اتش زدن صندلی شکستن زدن مهمانها این هم کار فرهنگی امیر لابی باز مربی تیم ملی بوده چه گلی به سر تیم ملی زد ایا هر کی مربی تیم ملی شود باید هر کاری خواست بکند تو کنفرانس خبری نمیاید این هم جزو فرهنگش است

    • بدون نام

      اقای لنگی پور باختی که باختی به یک طرفش به مردم اصفهان چرا فوش میدی؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج