۹۱۲۲۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

بنگر: پروين گفت پول ندارم

مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: بچه‌ها به اين نتيجه رسيدند که فقط ما مانده‌ايم و يک فرمانده که آن هم علي دايي است.

خبرگزاری فارس: مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: بچه‌ها به اين نتيجه رسيدند که فقط ما مانده‌ايم و يک فرمانده که آن هم علي دايي است.

محسن بنگر اظهار داشت: پس از اتفاقاتي که در چند روز گذشته افتاد امروز پروين آمد و خيال همه را راحت کرد. پروين به همه گفت بچه‌ها از پول خبري نيست و وزارت ورزش نيز قرار نيست پولي به ما بدهد من خودم هم پولي ندارم و عين شما هستم او با اين حرف‌هايش خيال همه را راحت کرد.

وي افزود: پروين اعلام کرد اگر مي‌خواهيد تمرين کنيد يا نکنيد از پول خبري نيست اما بچه‌ها به اين نتيجه رسيدند که فقط ما مانده‌ايم و يک فرمانده که آن هم علي دايي است، ما بايد مثل يارانش باشيم و البته اين بار با دفعه‌هاي ديگر فرق دارد چون خيال‌مان راحت است که پولي در کار نيست.

بنگر خاطرنشان کرد: به نظرم پروين حرف رک و راستي را زد، او گفت وزارت ورزش پول نمي‌دهد و هيچکس هم هواي ما را ندارد و هيچ شخصي و هيأت مديره هم پولي ندارد بدهد به همين دليل به نظرم بچه‌ها اين تصميم را گرفتند که حداقل ما پنج بازي را به خاطر دل خودمان و هواداران از دست ندهيم. بچه‌ها به اين نتيجه رسيدند که بايد فقط به خاطر پيراهن پرسپوليس در اين پنج بازي به ميدان برويم و به نظرم ما اگر پرقدرت در اين پنج بازي به ميدان برويم مي‌توانيم خيلي از مسائل را ثابت کنيم.

مدافع قرمزپوشان خاطرنشان کرد: با اين حرف‌ها امروز متوجه شديم نه سرپرست داريم و نه وزيري داريم که دلش براي ما بسوزد و نه وزارتخانه‌اي داريم که براي ما برنامه‌ريزي داشته باشد، خودمان بايد دل‌مان براي خودمان بسوزد و فقط بايد به خاطر پيراهن قرمز و هواداران بازي کنيم چون قطعاً با اين حرف‌ها خيلي‌ها متوجه شدند که خبري از حل مشکلات مالي نيست و بايد همين‌طور کار را جلو ببريم اما من مطمئنم در اين پنج بازي بچه‌ها آنقدر يکدل و هم‌قسم خواهند شد که هر سدي را از مقابل خود برمي‌دارند، فقط اميدوارم تنها اميدهاي ما يعني هواداران پشت و يار ما باشند، چون اگر آنها نبودند معلوم نبود چه اتفاقاتي براي تيم مي‌افتد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج