۹۱۲۲۹۸
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

مربع دفاعی سپاهان؛ برگ برنده قلعه‌نویی

تیم سپاهان در حالی با ۱۱ امتیاز از ۶ بازی در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد که هیچ گلی دریافت نکرده است.

ورزش سه: تیم سپاهان در حالی با ۱۱ امتیاز از ۶ بازی در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد که هیچ گلی دریافت نکرده است. این آمار به وضوح نشان می دهد تیم سپاهان در دفاع تیمی موفق ترین تیم در هفته های سپری شده از بازی ها بوده است. در بازی با پرسپولیس هم این چنین بود. اگر چه تیم میزبان در برخی از صحنه ها موفق به تدارک حمله شد اما این حملات یا خنثی می شد یا در گام آخر با واکنش های اصولی پیام نیازمند ره به جایی نمی برد.

آنچه که در بازی با پرسپولیس دیدیم به نظر می رسد امیر قلعه نویی دوست دارد حملاتی که حریفان روی دروازه تیم سپاهان تدارک می بینند در جلوی خط دفاعی یعنی جایی که امید نورافکن و مهدی کیانی بازی می کنند به در بسته بخورد و این دو در بازی با پرسپولیس وظیفه محوله را به خوبی انجام دادند. به خصوص مهدی کیانی با تجربه ای که دارد بعد از توپ گیری با پاس های خوبی که می داد تیم را از دفاع به حمله می برد.

اما پشت سر این دو بازیکن دو مدافع میانی تیم سپاهان هم در بازی با پرسپولیس و هم در بازی های قبلی روز پرفروغی را پشت سر گذاشتند. پورقاز که فصل گذشته با سیاوش یزدانی زوج خط دفاعی تیم سپاهان را تشکیل می داد این بار در کنار ولسیانی بازی می کند. مدافع گرجی که فصل گذشته در تیم نساجی بازی می کرد. این دو مدافع به همراه نورافکن و کیانی یک مربع دفاعی قدرتمند را تشکیل داده اند.

پورقاز و ولسیانی هم روی توپ های هوایی و هم در پوشش فضای دو هافبک دفاعی تیم تا به اینجای کار موفق بوده اند و ادامه این روند قطعا منجر به کسب امتیازات حساسی برای تیم سپاهان خواهد شد و حتی می تواند در قهرمانی احتمالی این تیم در فصل جاری نقش پر رنگی داشته باشد. پور قاز در حالی اینروزها در خط دفاعی تیم سپاهان پر فروغ ظاهر می شود که چند صباحی است به اردوی تیم ملی دعوت نمی شود. با این حال او روحیه خود را از دست نداده و پخته و خونسرد در قلب خط دفاعی سپاهان بازی می کند.

البته باید به درخشش پیام نیازمند هم درون دروازه تیم سپاهان اشاره صریحی داشته باشیم. او که به آخرین اردوی تیم ملی دعوت نشد نه تنها روحیه خود را از دست نداد بلکه در بازی های اخیر سپاهان بهتر گلری کرد و با این روند نشان داد که شایسته حضور در اردوی تیم ملی است. و با این روند بعید است مارک ویلموتس این بار هم بخواهد از کنار نام پیام نیازمند عبور کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برگ برنده قلعه نوعی داور بود

      پاسخ ها

      • تاج بزرگ آسیا، چهارفینال آسیا، دوقهرمانی آسیا⭐⭐حسرت نیاکان لنگی ها

        لنگی شما مث این چهارسال توقعتون ازداور این بودک نتیجه رو براتون دربیاره. مردک آخه تواین بازی گل زدین ک مردود شد یا پنالتی براتون نگرفت یا چی؟ هیچ صحنه بوداری نبود. تازه کنعانی ب خاطر هند باید اخراج میشد ک نشد. بیرو بااون دعوای خیابونی ک باداور داشت باید قطعا اخراج میشد ک نشد. چشاتو واکن عمویی مفت بر

      • هوادار

        خیر
        بازیکناش بودن

    • بدون نام

      برگ برندش مربع مافیاست ترتریها و کیسه کشها هم از مال اینو اون بالا نرید ته جدول را دریابید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج