۹۱۲۳
۲۱ نظر
۵۰۱۹
۲۱ نظر
۵۰۱۹
پ

معرفی استيكر (برچسب‌هاي دكوراتيو)

تغییر جلوه خانه در سه سوت

بیشتر افراد به ‌دنبال راهي هستند تا بتوانند خيلي سريع و آسان جلوه دكوراسيون خانه خود را تغيير دهند. برچسب‌هاي ديواري می‌تواند ايده خوبي براي آنها باشد. استفاده از اين برچسب‌هاي دیواري یک راه سریع و آسان براي ايجاد يك جلوه جدید در اتاق است بی آنكه لازم باشد نگران خراب شدن رنگ يا كاغذ ديواري زمينه ديوارها باشيد.

تغییر جلوه خانه در سه سوت

تغییر جلوه خانه در سه سوت

بیشتر افراد به ‌دنبال راهي هستند تا بتوان ن د خيلي سريع و آسان جلوه دكوراسيون خانه خود را تغيير دهند. برچسب‌هاي ديواري می‌تواند ايده خوبي براي آنها باشد. استفاده از اين برچسب‌هاي دیواري یک راه سریع و آسان براي ايجاد يك جلوه جدید در اتاق است بی آنكه لازم باشد نگران خراب شدن رنگ يا كاغذ ديواري زمينه ديوارها باشيد. تنوع اين برچسب‌ها بسيار زياد است و از اين‌رو مي‌توانيد براي دكوراسيون خانه‌ خود ايده‌هاي زيادي از آنها بگيريد و مناسب‌ترين گزينه را براي خود انتخاب كنيد. استيكرها به‌دليل داشتن تنوع بسيار زياد در طرح، سبك‌هاي مختلفي دارند و مي‌توانند با هر سبك دكوراسيوني هماهنگ شوند. برچسب‌هاي ديواري نيز مانند رنگ‌ها بسيار گسترده‌اند و شما بايد گزينه‌اي را انتخاب كنيد كه بيشترين تناسب و هماهنگي را با سليقه و دكوراسيون خانه شما داشته باشد.

هميشه زماني‌كه صحبت از دكوراسيون داخلي است، بيشتر توجه افراد به سمت مبلمان و قطعات بزرگ معطوف مي‌شود و كمتر به ديوار و دكوراسيون آن توجه مي‌كنند. در حالي كه برچسب‌هاي دكوراتيو زيبايي و جذابيت بصري را به ‌ظاهر ساده و بي‌روح ديوارها مي‌بخشند و به راحتي مي‌توانند فضاي خانه را متحول كنند. اگر شما فردي هنري و تنوع‌پذير هستيد، اين استيكرها بهترين گزينه براي‌تان هستند زيرا مي‌توان آنها را پس از مدتي به‌راحتي از روي ديوار كند و از ظاهر ساده ديوار يا از طرح ديگري روي ديوار استفاده كرد.

تغییر جلوه خانه در سه سوت

انواع برچسب‌هاي ديواري:

برچسب ديواري در سرويس بهداشتي

با اين برچسب‌هاي ديواري كه طرح شاخ و برگ‌هاي پر‌شكوفه‌اي را به‌تصوير مي‌كشد ديوارهاي تاريك و گرفته اين سرويس بهداشتي به نمايي زيبا تبديل شده است.

تغییر جلوه خانه در سه سوت

برچسب ديواري در آشپزخانه

برچسب‌هاي مخصوص ديوار و سطوح آشپزخانه داراي ضخامت‌هاي مختلف بين ۵/۰تا ۱۰ ميلي‌متر است و همچنين از لحاظ قيمت نيز كلاس‌هاي مختلفي دارند. نكته مهم در خصوص چسباندن برچسب بر ديوار آشپزخانه اين است كه بايد از چسباندن آنها در سطوح مجاور حرارت اجتناب كنيد. براي مثال سطوح و ديوار نزديك اجاق‌گاز براي پوشانده شدن توسط اين برچسب‌ها مناسب نيست؛ زيرا ممكن است در اثر حرارت اين برچسب‌ها ذوب شود.

يكي ديگر از كاربردهاي برچسب‌هاي دكوراتيو در آشپزخانه، متحدسازي جلوه وسايل و تجهيزات است. براي مثال اگر وسايل برقي شما از برندهاي مختلف است، مي‌توانيد براي متحدسازي جلوه آنها از اين برچسب‌ها بر روي سطح آنها بچسبانيد. اين برچسب‌ها به‌راحتي روي هر سطحي مي‌نشيند و همچنين مي‌توانيد به‌سادگي آنها را با يك دستمال نم‌دار تميز كنيد و نيازي به استفاده از مواد شوينده قوي نيست.

با كمك اين برچسب‌هاي ديواري مي‌توانيد يك باغ زيبا را در آشپزخانه خود به تصوير بكشيد.

تغییر جلوه خانه در سه سوت

برچسب‌هاي ديواري جالب و سرگرم كننده

با كمك اين برچسب‌هاي جذاب و جالب مي‌توانيد به اتاق فرزند خود زيبايي و گرمي ببخشيد. از طرف ديگر ذهن كودكان و نوجوانان بسيار پويا و مدام در حال تغيير است و مي‌توانيد پس از مدتي به اقتضاي زمان و نياز فرزندتان آنها را از ديوار بکنید و طرح ديگري را جايگزين كنيد.

تغییر جلوه خانه در سه سوت

برچسب‌هاي دیواري بافت‌دار و برجسته

شما مي‌توانيد با كمك اين برچسب‌هاي بافت‌دار و برجسته كه در اينجا طرح پروانه‌اي دارند، نرمي و لطافت را توام با رنگ به دكوراسيون ديوارهاي فضا وارد سازيد. جاي قرارگيري اين برچسب‌ها را مي‌توانيد مدام تغيير دهيد بنابراين جلوه آن هرگز برايتان تكراري و خسته‌كننده نمي‌شود.

تغییر جلوه خانه در سه سوت

برچسب‌هاي ديواري تخته سياه

بدون اينكه تخته سياه و گچ در خانه داشته باشيد، تنها با اين نوع برچسب‌ها مي‌توانيد سرگرمي و نشاط را به خانه خود بياوريد طوري‌كه فضاي زيادي هم از خانه شما اشغال نشود.

تغییر جلوه خانه در سه سوت

برچسب‌هاي ديواري اتاق کودک

طراحي تمام فضاهاي خانه به نحو جذاب و دوست‌داشتني براي اغلب افراد كاري بسيار حساس و چالش برانگيز است . به‌خصوص دكوراسيون اتاق كودك هميشه براي والدين ‌امري مهم به حساب مي‌آيد؛ زيرا والدين هميشه به‌دنبال دكوراسيوني براي اتاق فرزندان خود هستند كه براي آنها بسيار جذاب و زيبا باشد و با مرور زمان براي او تكراري و خسته‌كننده نشود ضمن اينكه با توجه به سن كودك بتوانند دكوراسيون را به‌راحتي تغيير دهند.

تغییر جلوه خانه در سه سوت

برچسب‌هاي مخصوص دكوراسيون اتاق كودك داراي تنوع بسيار زيادي در تم و موضوع‌بندي هستند. براي نمونه برچسب‌هايي با تم باغ‌وحش يا تم وسايل نقليه، كه شما مي‌توانيد برحسب علايق و سليقه فرزند خود هر كدام را كه مي‌خواهيد انتخاب كنيد. با چسباندن آنها كنار يگديگر روي ديوار مي‌توانيد دكوراسيوني معني‌دار براي اتاق فرزندتان در نظر بگيريد. در اين زمينه مقداري خلاقيت مي‌تواند به شما كمك كند تا به‌وسيله برچسب‌هاي ديواري بزرگ و زيبا دكوراسيوني منحصر به فرد براي اتاق فرزند خود داشته باشيد.

تغییر جلوه خانه در سه سوت

اين نوع برچسب‌ها راهي مناسب براي ايجاد جذابيت و سرگرمي در اتاق بازي كودكان است. تنوع اين نوع برچسب‌ها زياد است و قرار دادن آنها در كنار هم روي ديوار مي‌تواند يك اثر هنري زيبا خلق كند .

تغییر جلوه خانه در سه سوت

برچسب‌هاي شیشه‌ای و آينه‌اي

اين نوع برچسب‌ها راهي آسان و كم‌هزينه و البته انعطاف‌پذير و شيك براي انعكاس نور در فضاي داخلي خانه هستند. از اين برچسب‌ها علاوه بر جنبه دكوراتيو آنها مي‌توانيد به‌عنوان آينه نيز استفاده كنيد. اين برچسب‌ها با كمك ليزر به اشكال مختلف و بسيار جالب و زيبا نمايش داده مي‌شوند و به راحتي روي ديوار مي‌چسبند و ضخامت بسيار كمي دارند.

یکی دیگر از راه‌هاي چشم‌نواز براي پوشش درهای شیشه‌ای، برچسب‌هايي به‌رنگ سفید و شفاف و طرح‌دار هستند که اجازه می‌دهند نور از آنها عبور كند.

تغییر جلوه خانه در سه سوت

برچسب‌هاي ديواري با طرح خط افق

اين نوع برچسب‌ها يكي از بهترين جايگزين‌ها براي نقاشي ساده يك ديوار سفيد هستند.

تغییر جلوه خانه در سه سوت

برچسب‌هاي ديواري مخصوص كاشي

اين نوع برچسب‌ها گزينه مناسبي براي زيبايي بخشيدن به كاشي‌هاي ساده ديوارهاي آشپزخانه و سرويس بهداشتي هستند.

تغییر جلوه خانه در سه سوت

برچسب‌هاي ديواري دندانه‌دار

اين برچسب‌هاي جالب كه جلوه‌اي بسيار مدرن دارند و معمولا به طرح درخت هستند، در كنار زيبا و دكوراتيو بودن، جنبه كاربردي نيز دارند و براي كاربردي كردن فضاي ديوار گزينه بسيار مناسبي به شمار مي‌روند.

تغییر جلوه خانه در سه سوت

برچسب‌هاي ديواري كلمه‌اي

آيا در زندگي كلمه‌ یا جمله‌ای هست كه به آن اعتقاد داشته باشيد؟ اگر داريد مي‌توانيد با استفاده از برچسب‌هاي كلمه‌اي روي ديوار به ميهمانان خود نيز اين امكان را بدهيد تا بتوانند آن را بخوانند و از آن تاثير بگيرند.

تغییر جلوه خانه در سه سوت

برچسب‌هاي ديواري مخصوص سرويس بهداشتي

يك راه بسيار سريع و آسان براي عوض كردن جلوه دكوراسيون سرويس بهداشتي اين برچسب‌ها هستند بدون آنكه بخواهيد كاشي‌ها را عوض كنيد.

تغییر جلوه خانه در سه سوت

برچسب‌هاي ديواري سنجش قد

اين برچسب‌ها راهي سرگرم كننده و جالب براي آزمودن ميزان رشد كودكان است.

برچسب‌هاي سطل زباله


سطل زباله‌ها يكي ديگر از عناصري است كه مي‌تواند با كمك برچسب‌ها زيبا و كاربردي‌تر شوند. مي‌توانيد براي سطل زباله‌هاي تفكيك شده كه چند قسمت دارند با چسباندن برچسب‌هايي مناسب، كاربرد هر قسمت را تعيين كنيد. همچنين سطل‌هاي زباله اغلب ظاهري ساده و بدون جذابيت دارند و پس از مدتي نيز كثيف و نازيبا مي‌شوند، بنابراين اين برچسب‌ها ايده‌هاي خوبي هستند براي اينكه هر چند وقت يك‌بار جلوه آن را تازه و زيبا سازيد.

تغییر جلوه خانه در سه سوت

طريقه نصب استيكرها :

ابتدا سطح مورد نظر را کاملا تمیز کنید.

محل چسباندن استیکرها را مشخص کنید.

استیکر را روی سطحی کاملا صاف قرار دهید و با کار د ک از قسمت مرکزی به سمت لبه‌های استیکر در تمامي جهات بکشید تا کاملا صاف شود.

استیکر را از سمت لایه زیرین (پوسته استیکر) بر روی دیوار یا سطح دلخواه خود قرار دهید و از بالاترین قسمت طرح، با استفاده از نوار چسب کاغذی، آن را به سطح بچسبانید. (پیشنهاد می‌شود اگر استیکر شما از تعدادی قطعات تشکیل شده است ابتدا بزرگترین قطعه را نصب کنید و سپس قطعات کوچک‌تر را در اطراف آن نصب کنید).

از بالای استیکر و پشت آن شروع به جدا کردن لایه زیرین کنید. پوسته را یکسره جدا نکنید و در فواصل ۵ سانتی‌متر به ۵ سانتی‌متر روی قسمت رویه (سلفون شفاف) با استفاده از کاردك از سمت بالا به پایین بکشید تا استیکر شما از پشت کاملا صاف و تمیز به سطح بچسبد.

کشیدن کاردک از بالا به پایین استیکر را دائما انجام دهید تا زمانی‌که به انتهای طرح برسید. حال پوسته استیکر کاملا از استیکر جدا شده است.

نوار چسب کاغذی را به آرامی از روی کار بردارید و قسمت رویه استیکر یا همان سلفون شفاف را به آرامی از بالا به سمت پایین بکشید و آن را جدا سازید. اگر استیکر شما قطعات کوچک‌تری هم داشته باشد می‌توانيد به همین روش آن را در کنار طرح بزرگ‌تر نصب کنيد.

برای کندن استیکر از روی سطح مي‌توانيد از دو روش استفاده کنید:

گوشه استیکر را با ناخن بلند کرده و کم‌کم کل کار را بکنید.

قبل از کندن، روی کار را سشوار با گرمای پایین بگیرید که چسب زیرین نرم شود و به‌راحتی از روی سطح کنده ‌شود.

اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir

تغییر جلوه خانه در سه سوت

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مِِِژگان

      من از این برچسبها گرفتم خیلی هم قشنگ شد وقتی چسبوندم ولی دفعه بعد که رفتم بگیرم فقط نوع ایرانیش رو داشت سیاه و سفید با 5 برابر قیمت

      پاسخ ها

      • پارسا

        mishe begin az koja mishe inaro tahie kard? v ba che gheimati

    • gh

      از دیدنشون کلی ذوق زده شدم رفتم تو کارش

    • روشنک

      این برچسبها رو از کجا میشه خرید؟

    • فاطمه

      از کجا میشه تهیه کرد ؟ فیمتشو میگید ؟

    • atefeh

      از کجا میشه تهیه کرد ؟ فیمتشو میگید ؟

    • niloofar

      عکس های زیبایی بود. ولی این وسایل در دسترس همه نیست.

    • pony

      از کجا میشه این برچسب ها رو تهیه کرد؟

    • bita

      از کجا میتونم این برچسبهارو تهیه کنم؟با تشکر

    • نفیس

      منم میخوام بدونم از کجا میشه تهیه کرد؟؟؟؟

    • فاطمه

      بسيار مطلب زيبايي بود مثل بقيه دوستان ميخوام بدونم از كجا مي شه تهيه كرد .

    • سهیلا

      از بازار بزرگ تهران خیابان 15خرداد بپرسید محل استیکرها کجاست بهتون میگن هم ارزون هم متنوعه.

    • بدون نام

      مشهد از كجا ميشه استيكر ها رو تهيه كرد

    • هومان

      سلاموممنون.واقعا عال بود.ميخوام بدونم در مشهد از كجا مي شه تهيه كرد؟

    • بدون نام

      مرکز فروش این استیکرها تو مشهد چهارراه شهدا کوچه شاهین فره!

    • خانم عظیمی

      عالی بود کاش میشد بگین از کجا باید تهیه کرد

    • رویانیازی

      سلام ازکجا میشه این برچسب هاروتهیه کرد

    • صاحب

      برا سرویس بهداشتی قابل شستشو هستش؟

    • بدون نام

      اینارو تهران خیابون سعدی میشه پیدا کرد اونجا معدنشه

    • تابنده سادات

      کرمان هم نمایندگی داره؟اصلا تو کرمان هستش؟

    • تابنده سادات

      کرمان هم نمایندگی داره؟اصلا تو کرمان هستش؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج