۹۱۲۳۱۲
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

هوای تهران برای حساس‌ها ناسالم می‌شود

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، افزایش غلظت ذرات معلق طی امروز و فردا (۶ و ۷ مهر) کیفیت هوا در پایتخت را در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار می‌دهد.

خبرگزاری ایسنا: پیش‌بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوای تهران حاکی از آن است که طی صبح امروز (۶ مهر) غلظت ذرات معلق افزایش پیدا می‌کند و با توجه به اینکه تردد خودروها در نخستین روز هفته نسبت به روز گذشته میزان بیشتری دارد، سبب برقراری شرایط نامطلوب در برخی مناطق پایتخت می‌شود.

هوای تهران برای حساس‌ها ناسالم می‌شود

به‌تدریج با رشد ناپایداری و وزش باد شرایط برای پراکندگی آلاینده‌ها فراهم می‌شود هرچند با توجه به افزایش سرعت باد - بیشتر از ۸ متر بر ثانیه - در بعد ازظهر امروز احتمال گسیل گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا در مناطق مستعد وجود دارد.

در اواخر وقت امروز با کاهش میزان ناپایداری جوی همراه با افزایش حجم ترافیک، تجمع آلاینده‌ها به ویژه ذرات معلق در بعضی مناطق پرتردد دور از انتظار نیست؛ اگرچه وزش باد در بهبود نسبی کیفیت هوای شهر تهران موثر است.

با کاهش ناپایداری جوی تا نخستین ساعات فردا (۷ مهر) شرایط برای تجمع موقتی آلاینده‌ها در ساعات اوج ترافیک صبحگاهی فراهم می‌شود و کیفیت هوا در برخی مناطق در شرایط ناسالم به ویژه برای گروه‌های حساس قرار می‌گیرد.

طی بعد ازظهر فردا نیز افزایش نسبی سرعت باد سبب بهبود موقتی کیفیت هوا می‌شود، اما در ساعات پایانی این روز با حاکمیت جوی آرام و ترافیک شبانگاهی، بر غلظت ذرات معلق افزوده می‌شود که به‌ دنبال آن کیفیت هوا در مناطق پرتردد در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار می‌گیرد.

بر اساس اطلاعات شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای ۲۴ ساعت گذشته پایتخت منتهی به ۸ صبح امروز با شاخص میانگین ۹۳ در شرایط سالم قرار داشت و کیفیت هوای هم اکنون نیز با شاخص میانگین ۶۸ همچنان در شرایط سالم است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      میشه بگی کی هوای تهران سالم بوده؟ که حالا ناسالمه؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج