۹۱۲۳۴۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

نمایش «خاتون» به اردستان می‌رود

نمایش «خاتون» به کارگردانی و نویسندگی حسین عالم بخش پس از پایان اجرای خود در تهران به شهرستان اردستان خواهد رفت.

خبرگزاری مهر: به نقل از روابط عمومی نمایش «خاتون»، چهارمین سال اجرای نمایش مذهبی «خاتون» در ارتباط با اسرار خرابات شام تا شهادت حضرت رقیه(ص) از ۲۸ شهریور ماه به نویسندگی و کارگردانی حسین عالم بخش در پردیس تئاتر تهران آغاز و تا نوزدهم مهر ماه نیز ادامه دارد.

در صورت پخش نشدن ويدئو بر روي تصوير زير کليک کنيد

نمایش «خاتون» به اردستان می‌رود

عالم بخش درباره اجرای این نمایش در شهرستان اردستان عنوان کرد: چندین سال است که برای اجرای «خاتون» در شهرهای مختلف و حتی خارج از ایران پیشنهاداتی داشتیم ولی به دلائلی این اتفاق نیفتاد تا اینکه امسال با درخواست شهر اردستان و فراهم آمدن امکانات اجرائی در این شهر شرایط مساعد اجرا شد.

وی افزود: نخستین هدفمان از اجرا در دیگر شهرها ارائه هنرهای فاخر برای مردم شهرستان های دور از کلان شهر تهران و دوم ارتقای اندیشه دینی در قالب هنر است. شهر اردستان هم پتانسیل مذهبی و هنری خوبی دارد و تصمیم داریم ۱۰ اجرا برای مردم این شهر داشته باشیم.

حمیدرضا تاملی فرماندار شهرستان اردستان نیز عنوان کرد: شهرهایی چون اردستان به اندازه سهمی که در پرورش نیروی انسانی توانمند در بخش های مختلف علمی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی دارند، محصول یا فرآورده نیروی انسانی خودشان را نمی بینند یعنی دوران بالندگی عناصر انسانی آنها عمدتا سهم شهرهای بزرگ می شود.

وی در ادامه گفت: این شهر در حاشیه کویر جزو شهرستان های محروم کشور محسوب می شود و این حق را دارد که به اندازه دیگر شهرها از شاخصه های فرهنگی و نرم افزاری توسعه بهره بگیرد. از یک سال گذشته تلاش کردیم برنامه هایی در قالب های مختلف فرهنگی و هنری در سطح کلان اجرا کنیم به همین دلیل هم از گروه خاتون دعوت به اجرای نمایش کردیم. اردستان به دارالعرفان و مدینه السادات زوار مشهور است و به حق در تمام ایام محرم و صفر برنامه های مذهبی اش قطع نمی شود.

وی در پایان درباره مشکلات خاص اجرا در شهرهای کوچک بیان کرد: امکانات سخت افزاری هنوز مهیا نیست، اردستان هنوز یک سالن تئاتر ندارد تدارک ما برای اجرا در یک باشگاه فرهنگی ورزشی است برای تأمین هزینه ها هم از مردم انتظار نداریم چرا که وظیفه خود می دانیم برای دهه آخر ماه صفر این اتفاق را رقم بزنیم. امیدواریم اجرای این نمایش بابی برای تکمیل ساخت مجموعه فرهنگی هنری شهر اردستان شود.

بازیگران این نمایش به ترتیب ورود به صحنه عبارتند از عطیه غبیشاوی، فرهاد بشارتی، کیمیا ملائی، بهار ارجمند، امیدزندگانی، علی برجی و منوچهر علیپور.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج