۹۱۲۳۵۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

شاه‌علی‌دوست: داماش فصل قبل ما را حذف کرد

روزبه شاه‌علی‌دوست، کاپیتان تیم فوتبال سایپا بازی فردای تیمش مقابل داماش گیلانیان را فرصتی برای جبران ناکامی فصل گذشته نارنجی‌پوشان مقابل این تیم دانست.

خبرگزاری تسنیم: روزبه شاه‌علی‌دوست با اشاره به آخرین وضعیت تیم سایپا و دو شکست پیاپی این تیم برابر پارس جنوبی و تراکتور گفت: متأسفانه در دو بازی اخیر امتیازی نگرفتیم که اشتباهات فردی و نداشتن تمرکز نقش مهمی در شکست‌های ما داشت. برابر پارس گل‌های بدی دریافت کردیم و در بازی با تراکتور هم با وجود توصیه‌های کادر فنی، باز هم اشتباهاتی داشتیم. البته در هر دو بازی می‌توانستیم امتیاز بگیریم، ولی مهم این است که از این باخت‌ها درس بگیریم. در فوتبال فقط دویدن و گل زدن کافی نیست. ما باید یاد بگیریم کم اشتباه فوتبال بازی کنیم و نباید گل‌های بچه‌گانه بخوریم.

وی با اشاره به دیدار فردای تیمش برابر داماش گیلان در جام حذفی خاطر نشان کرد: کادر فنی ما چند بازی داماش گیلانیان را آنالیز کرده است. آنها تیمی سخت‌کوش هستند و تیم ما بازی آسانی در پیش نخواهد داشت. سایپا فصل گذشته در مرحله نیمه نهایی جام حذفی برابر داماش شکست خورد و آنها در آستانه رسیدن به فینال تیم ما را حذف کردند. حالا باید دنبال جبران باشیم و در این بازی به پیروزی برسیم. امیدوارم در این بازی کمترین اشتباه را داشته باشیم و به هدف‌مان برسیم.

کاپیتان تیم فوتبال سایپا درباره کیفیت زمین چمن ورزشگاه دستگردی که با اعتراض اکثر تیم‌ها مواجه شده است، تصریح کرد: مسئولان ورزشگاه تلاش می‌کنند تا شرایط زمین چمن بهتر شود. خیلی از استادیوم‌ها در حال حاضر شرایط خوبی دارند و امیدوارم کیفیت زمین چمن ورزشگاه دستگردی هم بهتر شود تا ما مشکل خاصی نداشته باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج