جاباما
۹۱۲۳۸۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

خلعتبری: ذوب‌آهن جزو ۴ تیم بالای جدول خواهد بود

محمدرضا خلعتبری، مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن مدعی است که آنها در پایان فصل جزو چهار تیم بالای جدول خواهند بود.

خبرگزاری تسنیم: محمدرضا خلعتبری در مورد دیدار تیمش مقابل استقلال که با نتیجه تساوی ۲ - ۲ به پایان رسید، اظهار داشت: همیشه بازی کردن با استقلال و پرسپولیس بعد از شکست در دربی سختی‌های خاص خودش را دارد. استقلال انگیزه زیادی برای جبران باخت در دربی داشت و بازی خوبی هم انجام داد. ما در این بازی دو بار عقب افتادیم، ولی جبران کردیم و بعد از زدن گل دوم می‌توانستیم گل برتری را هم بزنیم.

«آنهایی که بازی ذوب آهن - استقلال را دیدند از نمایش دو تیم لذت بردند.»، مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن با بیان این جمله خاطر نشان کرد: ما شایسته برد در این بازی بودیم، ولی تساوی برابر استقلال هم بد نیست. به‌هرحال آنها هم جزو تیم‌های پرقدرت در لیگ برتر هستند.

وی در پاسخ به این پرسش که «چرا ذوب‌آهن در پنج بازی ابتدایی از لحاظ امتیازگیری عملکرد ضعیفی داشته است؟»، تصریح کرد: ما فقط در بازی با سایپا نتیجه بدی گرفتیم. در دو بازی برابر تراکتور و استقلال که از مدعیان قهرمانی هستند عملکرد بسیار خوبی داشتیم و دو بازی سخت هم با صنعت نفت و پارس جنوبی داشتیم که در زمین خودمان نبود. در سه هفته آینده هم باید با سپاهان، پدیده و فولاد بازی کنیم و این نشان می‌دهد که قرعه سختی به ذوب‌آهن خورده است.

خلعتبری همچنین خاطر نشان کرد: ما البته نگران آینده نیستیم، چون شرایط خوبی داریم. خوشبختانه بازیکنان سرباز و مصدومان ما برگشته‌اند و این موضوع می‌تواند شرایط تیم ما را تغییر بدهد. ذوب‌آهن قطعاً نتایج خوبی خواهد گرفت و در پایان فصل جزو چهار تیم بالای جدول خواهیم بود.

مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن که بعد از هفت ماه دوری از میادین در بازی با استقلال و در نیمه دوم به میدان آمد، تصریح کرد: خوشحالم که آقای منصوریان به من اعتماد کرد و بعد از چند ماه برگشتم. باید از دکتر کیهانی تشکر کنم که عمل خوبی روی زانویم انجام داد، همین‌طور آقای امینی‌زاد که زیر نظر ایشان تمرین کردم تا آماده شوم. من فوتبالم را مدیون ذوب‌آهن هستم و امیدوارم در ادامه راه عملکرد خوبی برای این تیم داشته باشم.

وی در خاتمه با بیان اینکه تیمش در جام حذفی بازی سختی برابر پارس جنوبی در پیش خواهد داشت، گفت: با تیمی بازی داریم که بازیکنان و کادر فنی خوبی دارد، ولی هدف ما در جام حذفی قهرمانی است و امیدوارم اولین گام را محکم برداریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج