۹۱۲۳۸۷
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

روایت پژمان بازغی از خبرنگار شدن

پژمان بازغی که این شب‌ها با سریال «مرضیه» مهمان خانه هاست، درباره ایفای نقش خبرنگار صحبت کرد.

صبا: پژمان بازغی بازیگر سینما و تلویزیون که این شب ها سریال «مرضیه» به کارگردانی فلورا سام و تهیه کنندگی مجید اوجی را روی آنتن شبکه دو سیما دارد در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا درباره پذیرفتن نقش «احسان» در این سریال توضیح داد: من در گذشته با مجید اوجی و فلورا سام در مجموعه تلویزیونی «بی قرار ۲» همکاری خوشایندی داشتم و وقتی پیشنهاد بازی در سریال «مرضیه» به من داده شد، حداقل ۷۰ درصد راه را برای پذیرفتن نقش طی کرده بودم.

روایت پژمان بازغی از خبرنگار شدن

وی افزود: علاوه بر آن فیلمنامه این سریال حال و هوای معمایی دارد و اگرچه کار مناسبتی است که در ایام محرم روی آنتن رفته است اما به نظرم رسید که می تواند برای مخاطب تلویزیونی که امروزه چیزی برای پخش به غیر از مجموعه های تکراری ندارد جذاب باشد و همین امر باعث شد نقش یک خبرنگار را بپذیرم.

بازیگر سریال «مرضیه» با اشاره به اینکه این مجموعه به نوعی فاسدترین روزنامه را در نظر گرفته است، بیان کرد: «مرضیه» سعی کرده است برخی از روزنامه ها را که وابسته هستند و از جناح های خاص و مختلف تغذیه می کنند، نشان بدهد. همچنین تلاش کرده است که نشان بدهد افرادی هم هستند که در این مجموعه ها صادقانه کار می کنند و نمی دانند خط ها از جایی گرفته می شود که شاید و به نوعی به مفاسد سیاسی و اقتصادی مرتبط باشند.

بازغی در پاسخ به این پرسش که تا چه اندازه توانسته است کار یک خبرنگار را درست به تصویر بکشد، گفت: من سعی کرده ام هر آنچه را که در فیلمنامه نوشته شده بود به درستی ایفا کنم و همچنین تلاش کرده ام رسالت یک خبرنگار آزاد را به تصویر بکشم و امیدوارم این اتفاق افتاده باشد.

وی با اشاره به اینکه در «مرضیه» مسایل و مشکلات خبرنگار نیز نشان داده می شود، بیان کرد: در سریال نمایش دادیم که شاید گزارشی که یک خبرنگار یا روزنامه نگار تهیه می کند به دلیل وابستگی به جناح سیاسی و اقتصادی سردبیر تمایلی ندارد آن گزارش را منتشر کند اما خبرنگار کار خودش را انجام می دهد. الان به نظر من شکل رسانه تغییر کرده است و چاپ نکردن یک مقاله دلیل نمی شود که زحمت خبرنگار دیده نشود چراکه می تواند از طریق فضای مجازی و اینترنت کار خودش را انجام دهد. من فکر می کنم حمایت خبرنگاران و روزنامه نگاران می تواند برای رسیدن سریع تر این سریال به اهدافش کمک کند.

بازیگر سریال «مرضیه» در جواب به این سوال که آیا عاشقانه ای که در این سریال روایت می شود کمی کلیشه ای نیست، اظهار کرد: ما با مخاطب تلویزیون در ۱۵ قسمت روبه رو هستیم. اگر تعداد قسمت های این سریال بیشتر بود، می شد پرداخت بهتری داشت و سرعت عاشقانه های این سریال را کمتر کرد و به مسایل و مشکلات هم پرداخت اما به نظر من در ۱۵ قسمت به سرعت به این اتفاق پرداخته شده است که احساسات بیننده و تماشاچی را سریع تر قلقلک بدهد و به همین دلیل شاید کمی عاشقانه های «مرضیه» کلیشه ای به نظر برسد.

بازغی درباره همکاری خود با دیگر بازیگران سریال «مرضیه» مطرح کرد: همکاری بسیار لذت‌بخشی برای من بود. با داریوش ارجمند سال ها پیش کار کرده بودم و دوباره افتخار همکاری مجدد با ایشان را داشتم. با ماهچهره خلیلی و نیلوفر شهیدی نیز در گذشته همکاری داشتم اما با امیرحسین صدیق که نقش کلیدی در این مجموعه داشت و موتور داستان را روشن کرد و با حذفش از قصه مسایل پشت پرده را آشکار کرد همکاری مستقیم نداشتم اگرچه هر دو در مجموعه «بی قرار ۲» حضور داشتیم.

وی افزود: دوستان فشار بسیار زیادی را تحمل کردند از گروه فیلمبرداری گرفته تا گروه صحنه و لباس، گریم، عوامل پشت دوربین، صدا و تمام کسانی که تبلور کار آنها جلوی دوربین و بازیگران نمایش داده شود بسیار زحمت کشیدند. همچنین از مسعود حقی مدیر برنامه ریز و دستیار یک کارگردان که بسیار برای هماهنگی با بازیگرانی مثل من که همزمان در یک کار دیگر نیز مشغول فعالیت بودیم، زحمت کشید تشکر می کنم.

بازیگر سریال «مرضیه» در پاسخ به این پرسش که بازخوردهای مخاطبان چگونه بوده است، عنوان کرد: مخاطبان از سریال استقبال کردند و آن را دوست دارند چراکه علاوه بر روایت یک درام عاشقانه به مسایل و مشکلات شخصی آدم ها می پردازد. همچنین با توجه به آنکه خط قصه اصلی کاری است که خبرنگاران انجام می دهند و بازگشایی پرونده هایی که شاید مردم از آنها مطلع نیستند که این روزها اتفاقا خیلی اخبار اختلاس ها بازتاب بسیار خوبی دارد و در صداوسیما، فضای مجازی و اینترنت به آن پرداخته می شود و مردم را آگاه می کند و علاقه مندند که آن را دنبال کنند. به نظر من هر گونه طیف مخاطب که می خواهد مجموعه را ببیند، می تواند از آن لذت ببرد.

بازغی در ادامه درباره حضور خود در سریال «بیگانه ای با من است» به کارگردانی احمد امینی و تهیه کنندگی بهروز مفید نیز بیان کرد: من در این سریال نقش «صادق» پسر خانواده ای را ایفا می کنم که برادر بزرگترش با همسر خود دچار سانحه ای می شود و اتفاقاتی را رقم می زند که خانواده را تحت تاثیر قرار می دهد.

وی در پایان با اشاره به اینکه احتمالا تا بهمن ماه درگیر این پروژه باشد، درباره نقش خود گفت: «صادق» برخلاف «احسان» سریال «مرضیه» که خیلی پرهیاهو است، فردی آرام و موقر است و سعی کرده ام این نقش را متفاوت تر بازی کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج