۹۱۲۴۰۰
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

دوئل غیرمستقیم دو دروازه‌بان و رکورد عجیب استقلال

هفته پنجم رقابتهای لیگ برتر با انجام ۸ بازی و صدرنشینی تیم سپاهان به پایان رسید. در این هفته اتفاقات جالبی رقم خورد که بخش عمده آنها به دو تیم استقلال و پرسپولیس برمی‌گردد.

خبرگزاری مهر: هفته پنجم لیگ برتر با ۸ بازی در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه برگزار شد و ماحصل بازیهای این هفته صدرنشینی سپاهان و ادامه قعرنشینی شاهین بوشهر بود.

در هفته پنجم تیم پرسپولیس نه تنها در دیداری خانگی با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب سپاهان شد، بلکه با دریافت ۷ کارت زرد خشن ترین تیم هفته شد.

آبی پوشان که در مجموع خشن ترین تیم فصل هستند، در هفته پنجم در زمین شب آرامی از نظر انضباطی پشت سر گذاشتند و بازیکنان این تیم تنها یک اخطار گرفتند. اما مربی آنها با دریافت کارت قرمز در کنار زمین روند دریافت کارت های قرمز در این فصل را تکمیل کرد.

در هفته پنجم تنها دو ضربه پنالتی اعلام شد که هر دو پنالتی در یک بازی و برای یک تیم بود. احمد زنده روح بازیکن تیم ماشین سازی هر دو ضربه پنالتی را وارد دروازه شاهین بوشهر کرد تا بهترین گلزن پرگل ترین بازی هفته باشد و بیشترین نقش را در پیروزی ۴ بر ۲ تیمش مقابل شاهین بوشهر داشته باشد.

استقلالی‌ها که در این هفته بازی قابل قبول و با سرعتی بالا را در اصفهان به نمایش گذاشتند، باز هم اسیر گل های خورده در اوقات تلف شده بازی شدند تا یک پیروزی دیگر را هم به همین دلیل از دست بدهند.

تنها تیم برنده در خانه در این هفته، ماشین سازی بود که با نتیجه ۴ بر ۲ از سد شاهین قعرنشین عبور کرد. به جز ماشین سازی، هیچ میزبان دیگری پیروز نشد و در بازیهایی که برنده بازنده داشت، امتیازات کامل به تیم های میهمان رسید. سپاهان، تراکتور و صنعت نفت میهمانانی بودند که به ترتیب پرسپولیس، سایپا و گل گهر را خارج از خانه مغلوب کردند.

در هفته نسبتا پرگلی که جمعا در ۸ بازی ۲۲ گل رد و بدل شد، تنها یک بازی بدون گل داشتیم و در آن بازی فولاد مقابل پیکان با نتیجه صفر - صفر متوقف شد.

در پایان هفته پنجم دروازه تیم های سپاهان و تراکتورسازی هنوز باز نشده و رقابت جالبی بین پیام نیازمند و رشید مظاهری برای ثبت یک رکورد کلین شیت در گرفته است. این در حالی است که استقلالی‌ها به جز این که هنوز طعم پیروزی را در این فصل نچشیده‌اند، در ثبت کلین شیت هم ناکام مانده‌اند. شاگردان استراماچونی در ۵ بازی ۶ گل خورده‌اند تا تعداد گلهای خورده این تیم از تعداد بازی‌ها و امتیازات آن بیشتر باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اصلان

      جالب بود تعداد گل خورده ۶
      بازی ۵
      امتیاز ۳

    • اصغر سعدی

      بااینکه من خودم هوادار تراکتور هستم اما این اعتقاد رو دارم با توجه به بازیهای زیبای استقلال این فصل استقلال از پرسپولیس خوب نتیجه میگیره فقط مشکل کم آوردن بازیکن های استقلال در دقیقه های آخر حل بشه میتونه رقیب جدی برای همه باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج