۹۱۲۴۵۵
۶ نظر
۵۰۰۲
۶ نظر
۵۰۰۲
پ

دنیزلی: قهرمانی می‌خواهیم؛ هم در لیگ هم جام‌حذفی

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری دیدار با پاس همدان به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

خبرگزاری تسنیم: مصطفی دنیزلی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پاس همدان گفت: اولین بار است که به همدان می‌آیم. قبلا تیمی که با آن کار می‌کردم تیم پاس بود. به هر حال بعد از این با بازی‌های لیگ و جام حذفی همراه خواهیم بود. بازی‌های این جام حساسیت خودش را دارد.

وی افزود: رقابت‌های جام حذفی در بین بازی‌های لیگ برگزار می‌شود و همه جای دنیا به همین روال است. به همین خاطر هم ما همه سعی خود را خواهیم کرد تا در این بازی به آنچه می‌خواهیم برسیم و نتیجه لازم را برای صعود بگیریم. امیدوارم فردا یک بازی خوب مقابل هواداران همدانی انجام دهیم و در نهایت هم با برد ما همراه شود.

دنیزلی: قهرمانی می‌خواهیم؛ هم در لیگ هم جام‌حذفی

سرمربی تراکتور در مورد شناختش از تیم پاس همدان یادآور شد: از حریف‌مان اطلاعات مختصری داریم تا این حد که آنها تیم جوان و دونده‌ای را دارند. به هر حال در بازی‌های اینچنینی باید هر چه در توان داریم ارائه دهیم و مانند بازی‌های لیگ ظاهر شویم.

دنیزلی در پاسخ به این سوال که‌ آیا تیمش را با ترکیب اصلی در بازی فردا به میدان خواهد فرستاد یا نه و اینکه شانس قهرمانی تیمش در مسابقات حذفی چقدر است؟ عنوان کرد: ما اولین بازی‌مان را در جام حذفی انجام می‌دهیم و زود است در مورد قهرمانی حرف بزنیم. اگرچه ما در هم در لیگ و حذفی به دنبال قهرمانی خواهیم بود اما در هر دو جام در ابتدای مسیر قرار داریم، ضمن اینکه در بازی فردا از نفراتی که در لیگ فرصت کمی برای بازی پیدا کرده‌اند، استفاده خواهیم کرد.

وی در ارتباط با حضور مسعود شجاعی که از بازی تیمش محروم است در اردو و همچنین پیشرفت فوتبال ایران نسبت به گذشته، گفت: شجاعی خودش خواست تیم را در این سفر همراهی کند.

او یک همراه و بزرگتر خوب برای نفرات تیم است اما در مورد پیشرفت فوتبال در ایران باید بگویم که این ورزش در تیم‌های سطح اول دنیا به شکل بهتری پیشرفت کرده و در ایران هم جهش داشته است.

تیم ملی ایران در رقابت‌های آسیایی و جام جهانی نتایج مطلوبی گرفت. اگر به شکل کلی به لیگ نگاه کنیم، بین تیم‌های بالای جدول تفاوت چندانی نیست.

سرمربی تراکتور در مورد امکانات ورزشگاه پاس همدان و اینکه آیا انتقال پاس به همدان مثبت بوده است یا نه؟ خاطرنشان کرد: در ابتدای حرف‌هایم گفتم که برای بار اول به همدان می‌آیم. همدان را سوای فوتبالش به لحاظ قدمتش می‌شناسم که جایگاه خاصی در ایران دارد. اگر پاسی که من از آن جدا شدم و به همان شکل راهی همدان می‌شد این شهر را زبانزد می‌کرد.

دنیزلی در پایان اضافه کرد: هدف ما از تمرین در همدان فقط عرق‌گیری بود. اگرچه جایی که قرار بود تمرین کنیم از ما دور بود و به این خاطر در یک محوطه کوچک تمرین عرق‌گیری خود را انجام دادیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باش زیاد عجله نکن حیا کن راه کن در راه است صبر داشته باش

    • ●■●■●■

      یاشاسین تراختور/یاشاسین تورک ملتی

    • بدون نام

      زبون باز کردی هنوز زوده مافیا به جایی نمیرسه فکر کردی پرسپولیس و بازوندید کار تمومه نه داداش این خبرا نیست قهرمانی به قواره شما نمیخوره یه قهرمانی حذفی دارید که اونم مدیون داش،علی کریمی هستید

    • بدون نام

      دوسیب زده
      کله داغه

    • بدون نام

      بابا بد ترجمه کردن میگه به قهرمان جام حذفی و لیگ تبریک میگم نمیگه که ما میشیم توروخدا درست ترجمه کنید ممنون اقا ی دنیزلی بابت تبریکت

    • بدون نام

      شما خودشو اذیت نکن زنوزی پولشو داده بهت میدن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج