۹۱۲۶۰۳
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

فرمانده ناجا خبر داد

آماده‌باشِ پلیس برای خدمات‌دهی به زوارِ اربعین

رییس پلیس کشور با اشاره به پیش بینی افزایش زوار اربعین، اظهار کرد: بیش از ۳۰ هزار نیروی پلیس در راستای خدمات دهی به زائران، در آماده باش کامل ایفای نقش خواهند کرد و با اجرای طرح‌های جدید، رویکرد تسهیل تردد زوار و خدمات دهی شایسته به آنان را دنبال می‌کنیم.

خبرگزاری ایسنا: رییس پلیس کشور با اشاره به پیش بینی افزایش زوار اربعین، اظهار کرد: بیش از ۳۰ هزار نیروی پلیس در راستای خدمات دهی به زائران، در آماده باش کامل ایفای نقش خواهند کرد و با اجرای طرح های جدید، رویکرد تسهیل تردد زوار و خدمات دهی شایسته به آنان را دنبال می کنیم.

آماده‌باشِ پلیس برای خدمات‌دهی به زوارِ اربعین

سردار حسین اشتری در جلسه قرارگاه اربعین حسینی(ع) ناجا، اظهار کرد: ایام سوگواری آقا اباعبدالله الحسین (ع) را تسلیت می گویم و هفته دفاع مقدس را نیز گرامی می داریم و خداوند را هزاران بار که توفیق خدمتگزاری به زائران اربعین را روزی مان کرده است، شکر می گوییم.

وی با تقدیر از زحمات همه خادمان حسینی، افزود: پس از پایان مراسم معنوی اربعین سال گذشته، بلافاصله جلسات هماهنگی برای برگزاری مراسم اربعین امسال برگزار و پیگیری شد؛ به لطف خداوند شاهد برگزاری سیزدهمین جلسه قرارگاه مرکزی اربعین حسینی ناجا در ستاد فرماندهی هستیم.

فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه تامین امنیت زوار اربعین و تسهیل در تردد آنان از اولویت های جدی ناجا در این ماموریت است، ادامه داد: نیروی انتظامی تمهیدات لازم را در راستای برگزاری کنگره عظیم و معنوی اربعین حسینی پیش بینی کرده است و در این ماموریت با تمام توان به میدان می آید.

سردار اشتری با اشاره به پیش بینی افزایش زوار اربعین، خاطرنشان کرد: بیش از 30 هزار نیروی پلیس در راستای خدمات دهی به زائران، در آماده باش کامل ایفای نقش خواهند کرد و با اجرای طرح های جدید، رویکرد تسهیل تردد زوار و خدمات دهی شایسته به آنان را دنبال می کنیم.

فرمانده ناجا با بیان اینکه نیروی انتظامی آماده تر از گذشته به زوار اربعین خدمت خواهدکرد، گفت: همه ما باید توفیق خدمتگزاری به زوار آقا اباعبدالله الحسین(ع) را قدر و برکت بدانیم.

براساس گزارش سایت پلیس، در این جلسه مصوبات نهایی توسط سردار "حسین اشتری" فرمانده نیروی انتظامی به روسای پلیس های تخصصی، فرماندهان انتظامی استان های ایلام، خوزستان، کرمانشاه و معاونت های مختلف ناجا ابلاغ شد؛ همچنین روسای پلیس های تخصصی، فرماندهان مرزبانی و یگان ویژه ناجا و فرماندهان انتظامی استان های ایلام، خوزستان و کرمانشاه گزارشی از اقدامات صورت گرفته برای خدمات دهی به زوار اربعین، ارائه کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کو کسی نظر ندادعید نوروز اماده باش سفرهای تابستانی اماده باش مدارس اماده باش اربعین اماده باش انتخابات سیل زلزله دهه فجر محرم ماه رمضان شبهای قدر عید فطر اماده باش چهارشنبه سوری و...دولت خاب ملت تماشگر مسئولین حفظ صندلی پس عذاب خدا کجاست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج