۹۱۲۶۵۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

نساجی - شهرخودرو؛ یحیی در سرزمین خاطره‌ها

رقابت‌های فوتبال قهرمانی جام‌حذفی باشگاه‌های کشور عصر امروز با برگزاری ۶ دیدار از مرحله یک‌شانزدهم نهایی دنبال می‌شود.

خبرورزشی: در استادیوم امام علی (ع) شهر سیرجان، گل‌گهر میزبان نفت مسجدسلیمان خواهد بود. گل‌گهر که شروع خوبی در این فصل از بازی‌ها نداشته می‌تواند با برد در این دیدار خانگی به بحران زودهنگام خود پایان دهد. هر چند پیروزی در این دیدار برای گل‌گهر سخت خواهد بود به این خاطر که نفت تیم سختکوشی است و در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر مدعیان قهرمانی را متوقف کرده است. از آنجایی که بازی جام‌حذفی باید برنده داشته باشد برای اولین بار در فصل جدید بازی نفت مسجدسلیمان با نتیجه مساوی تمام نمی‌شود.

در استادیوم پاس قوامین یا همان دستگردی، سایپا پذیرای تیم داماش گیلان خواهد بود. تیمی که فصل گذشته سایپا را در جام‌حذفی کنار زد و تا فینال بازی‌ها هم پیش رفت. با توجه به این تجربه قطعاً سایپا، حریف خود را دست‌کم نخواهد گرفت و چه بسا نگاهش به داماش نگاه به حریف لیگ برتری باشد.

پاس همدان در استادیوم شهید حاجی‌بابایی همدان که چندی پیش میزبان بازی‌های تیم نوجوانان بود بازی با تیم تراکتور را تجربه خواهد کرد. پاس در لیگ ۲ حضور دارد و مربی این تیم احمد جمشیدیان است. طبیعی است از پاس انتظار پیروزی در این دیدار را نداشته باشیم، اما با این حال ماجراجویی برای پاس در این بازی محفوظ است.

این بازی فرصت خوبی برای مصطفی دنیزلی است که به برخی از بازیکنان ذخیره اش بازی دهد. تراکتور در بهترین شرایط روحی و روانی به‌سر می‌برد به این خاطر که در لیگ برتر خوب نتیجه گرفته و تنها به دلیل تفاضل گل کمتر در رده دوم جدول قرار دارد.

در استادیوم حافظیه شیراز شاهد بازی قشقایی با صنعت نفت آبادان خواهیم بود. قشقایی بعد از شروع خوب در بازی‌های لیگ یک در هفته‌های اخیر خوب نتیجه نگرفته تا جایی که غلامرضا عنایتی از سمت خود استعفا کرد و مهدی فروردین هدایت تیم را برعهده گرفته است. این بازی با حضور پرشور تماشاگران تیم قشقایی برگزار خواهد شد و این حضور روحیه بازیکنان تیم را برای شکست تیم صنعت نفت آبادان بالاتر خواهد برد.

یکی از حساس‌ترین بازی‌های امروز در استادیوم شهید وطنی قائمشهر بین تیم‌های نساجی مازندران و شهرخودرو برگزار می‌شود. شهرخودرو که صدرنشینی در لیگ برتر را از دست داده برای جبران در اندیشه پیروزی در این دیدار است. هر چند راه سختی برای رسیدن به هدف پیش رو دارد به این خاطر که نساجی این روز‌ها تبدیل به تیم خوبی شده و خوب گل می‌زند.

به نظر می‌رسد خط حمله تیم نساجی قدرت به چالش کشیدن خط دفاعی تیم شهرخودرو را داشته باشد. البته تیم مشهدی به نقاط ضعف خط دفاعی تیم نساجی آشناست و می‌خواهد با پیروزی در این دیدار ناکامی در از دست دادن صدرنشینی را فراموش کند. نکته جالب اینکه یحیی گل‌محمدی در سال‌های ابتدایی مربیگری اش هدایت تیم نساجی را هم برعهده گرفت که در رساندن این تیم به لیگ برتر ناموفق بود. از سوی دیگر مهاجری هم سابقه هدایت شهرخودرو (پدیده) را داشته و حتی با این تیم لیگ برتری شده است.

دو تیم دسته اولی هم در استادیوم غدیر تهران با هم بازی خواهند کرد؛ نیروی‌زمینی و نود ارومیه. نیروی‌زمینی در ۶ بازی انجام داده در لیگ یک، یک امتیاز کسب کرده و هم‌اکنون یکی از گزینه‌های سقوط به‌شمار می‌رود و حالا این بازی فرصت خوبی است که نیروی‌زمینی ناکامی در لیگ یک را جبران کند. برنامه بازی‌ها و اسامی داوران از این قرار است:

یک‌شنبه ۷ مهر ۹۸

۱۵:۰۰: قشقایی شیراز - صنعت نفت آبادان (حافظیه شیراز)
داور: حسین زمانی، کمک‌ها: محمدرسول ذورقی و حمید سبحانی

۱۵:۳۰ پاس همدان - تراکتورسازی تبریز (حاجی‌بابایی همدان)
داور: حسن اکرمی، کمک‌ها: یوسف مغروری و میلاد قاسمی

۱۵:۳۰ نساجی مازندران - شهرخودرو مشهد (شهید وطنی قائمشهر)
داور: بیژن حیدری، کمک‌ها: مهدی الوندی و عسگر محمدی

۱۵:۳۰ نیروی‌زمینی تهران - نود ارومیه (غدیر تهران)
داور: محمدرضا اکبریان، کمک‌ها: علی رعیت و علیرضا مرادی

۱۷:۱۵ سایپا تهران - داماش گیلانیان (پاس قوامین)
داور: جواد رحیم‌زاده، کمک‌ها: حامد صفایی و رحیم حاجیلو

۱۷:۳۰ گل‌گهر سیرجان - نفت مسجدسلیمان (امام علی (ع) سیرجان)
داور: پیام حیدری، کمک‌ها: رضا سخندان و فرهاد فرهادپور

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج