۹۱۲۶۶۱
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

کرمانی‌مقدم: با نظر کالدرون کاملا موافقم

مرتضی کرمانی مقدم، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس زمانی برای ریکاوری کامل نداشت و به سرعت بعد از بازی مهمی مثل دربی، مقابل سپاهان به میدان رفت.

خبرگزاری میزان: مرتضی کرمانی مقدم با اشاره به شکست تیم پرسپولیس مقابل تیم سپاهان گفت: من با نظری که گابریل کالدرون بعد از بازی در کنفرانس خبری مطرح کرد، موافقم. پرسپولیس زمانی برای ریکاوری کامل نداشت و به سرعت بعد از بازی مهمی مثل دربی، مقابل سپاهان به میدان رفت. این موضوع باعث شد توان بازیکنان کاهش یابد و انگیزه‌های تیم پایین بیاید.

وی افزود: پرسپولیس در این فصل با گذشته خود تفاوت زیادی دارد و نباید بعد از هر بازی، در مورد این تیم نظر داد. کالدرون تازه به ایران آمده و هنوز زمان می‌خواهد تا خودش را با فوتبال ایران وفق بدهد. او باید هر چه زودتر با بازیکنان هماهنگ شود و بازیکنان پرسپولیس هم وظیفه دارند زودتر به تفکرات کادرفنی نزدیک شوند. البته تا به حال پرسپولیس بد کار نکرده و به نظرم مقابل سپاهان، عملکرد خوبی داشت، ولی خستگی و از بین رفتن تمرکز، تیم را از هدفش دور کرد.

هافبک پیشین پرسپولیس تصریح کرد: این موضوع به شکل دیگری در تیم جا افتاده که همه بازیکنان باید با داور صحبت کنند. البته نمی‌گویم که داور بازی با سپاهان بی‎اشتباه بود، ولی شکل اعتراض بازیکنان پرسپولیس هم درست نبود. به هر حال آن دیدار تمام شده و پرسپولیس باید به فکر آینده باشد. کالدرون هم نباید هیچ فرصتی را از دست بدهد. همین بازی جام حذفی می‌تواند برای پرسپولیس مثل یک دیدار تدارکاتی خوب قبل از بازی با شهرخودرو مشهد باشد.

کرمانی مقدم در خصوص کیفیت جونیور براندائو مهاجم برزیلی سرخپوشان گفت: نمی‌دانم چه بگویم. جذب بازیکن خارجی، یک هنر برای باشگاه‌ها است. من که هنوز نکته خاصی در بازی جونیور ندیدم. نمی‌دانم کالدرون چه وظایفی به جونیور داده که در ترکیب اصلی هم به میدان می‌رود. فقط امیدوارم به زودی شرایطش تغییر کند و شاهد گل‎هایش در پرسپولیس باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      وزیرم موافقه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج