۹۱۲۷۳۶
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

بوفون: خوشحالم در ۴۲ سالگی رکورددار شدم

دروازه‌بان تیم فوتبال یوونتوس از رکوردشکنی‌اش ابراز خوشحالی کرد و تاکید کرد که تضمینی برای موفقیت یوونتوس در لیگ قهرمانان نیست.

خبرگزاری تسنیم: جان‌لوئیجی بوفون که شب گذشته (شنبه) در برتری ۲ بر صفر خانگی یوونتوس مقابل اسپال در هفته ششم سری A ایتالیا با قرار گرفتن در ترکیب اصلی بانوی پیر رکورد پائولو مالدینی، اسطوره باشگاه میلان (ثبت ۹۰۲ بازی برای میلان) را شکست و با ۹۰۳ بازی رکورددار انجام بیشترین بازی برای یک تیم در تمامی رقابت‌ها در ایتالیا شد، در گفت‌وگو با سایت «توتو مرکاتو وب» گفت: قطعاً ثبت چنین رکوردی رضایت‌بخش است.

خوشحالم و افتخار می‌کنم که به چنین رکوردی رسیدم اما بیشتر از این بابت خوشحالم که این رکورد را در سن ۴۲ سالگی و در شرایط خوبی ثبت کردم. ۶ یا ۷ سال پیش فکر نمی‌کردم که در این مقطع در چنین فرم و شکل خوبی باشم. این باعث خوشحالی‌ام می‌شود که درک کنم زندگی از برخی جنبه‌ها واقعاً با من مهربان بوده است، این در حالی است که می‌دانم خودم هم در این راه سخت تلاش کرده‌ام.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش در خصوص رقابت برای قهرمانی در سری A اظهار داشت: بدون شک یوونتوس به دنبال قهرمانی در سری A است اما هدف اینتر هم فتح اسکودتو است. شناخت خوبی از عقیده‌های کونته و جوزپه ماروتا دارم و می‌دانم که امید در قلب آنها موج می‌زند. این البته درست است که اینتر هم نسبت به کسب عنوان قهرمانی باور داشته باشد، چون تیم باکیفیتی دارد، می‌دانند چه نوع فوتبالی ارائه دهند و انرژی لازم برای چالش برای کسب عنوان قهرمانی تا آخرین روز را دارند.

دروازه‌بان ایتالیایی راه‌راه پوشان تورین ادامه داد: یوونتوس به طور مدام در حال پیشرفت است، آجر به آجر و بازی به بازی در حال شکل گرفتن است. به نظرم یوونتوس مسیر رو به رشد خود را در پیش گرفته و در کنار لذت بردن از فوتبال‌مان به دنبال انجام کارهای جدید هستیم.

بوفون همچنین در خصوص شانس این تیم برای قهرمانی در لیگ قهرمانان یادآورد شد: من فکر می‌کنم نشانه‌های خوبی را از تیم در لیگ قهرمانان شاهد هستیم. ما در خانه اتلتیکومادرید به تساوی ۲-۲ بسنده کردیم، اما خوب بازی کردیم و ضمن خلق ۵ یا ۶ موقعیت گلزنی، در زمین آنها ترس در دل اتلتیکو انداختیم. تضمینی برای موفقیت در لیگ قهرمانان نیست، اما نشانه دلگرم‌ کننده‌ای وجود دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اصلان

      شانس آوردی سیگار میکشی و فوتبال حرفه ای اگه سیگار نمیزدی چی بودی شما!¡!!¡

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج