جاباما
۹۱۲۷۷۲
۱۵ نظر
۵۰۰۱
۱۵ نظر
۵۰۰۱
پ

واعظ آشتیانی: فتحی این‌کاره نیست

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال گفت که بزرگترین اشتباه فتحی آمدن به استقلال و پذیرفتن مدیریت این باشگاه بود.

خبرگزاری تسنیم: امیر رضا واعظ آشتیانی درباره حاشیه‌های مدیریتی در استقلال گفت: مدیریت نیازمند دانش و هنر است که هم اکتسابی است و هم ذاتی. وقتی برخی مدیران نمی‌دانند در چه جایگاهی هستند و نمی‌دانند چه زمانی باید سکوت کنند و چه زمانی حرف بزنند، هر حرف یا عملی از آنها سر می‌زند. متاسفانه در برخی عرصه‌ها افراد در جایگاه خودشان نیستند. آنها یا به درستی انتخاب نمی‌شوند یا مدیران ارشد، به‌صورت آگاهانه افراد ناتوان را انتخاب می‌کنند. چنین مدیرانی طبیعی است که افرادی مشابه به خودشان را انتخاب کنند.

وی افزود: در ورزش و فوتبال شاهد غنای مدیریت نیستیم چون افراد آگاه در جایی که باید باشند، نیستند. به عنوان مثال شما می‌بینید که برخی افراد در باشگاه استقلال به صورت کوتاه‌مدت مسئولیت می‌گیرند و بعدها متوسل به سوژه‌هایی می‌شوند که تاسف‌آور است و قبح یکسری چیزها ریخته می‌شود. متاسفانه در باشگاهی که دولتی است و توسط افراد دولتی اداره می‌شود، این اتفاقات رخ می‌دهد و خیلی‌ها نیز بی‌تفاوت از کنار این موضوع عبور می‌کنند. در چنین باشگاه‌هایی کسی حق ندارد کسب تجربه کند یا برای آزمون و خطا به استقلال بیاید. این باشگاه جای افراد ناتوان نیست تا بخواهند برای توجیه کارهایشان رو به مسائل حاشیه‌ای بیاورند.

آشتیانی در پاسخ به این پرسش که «نظر شما در خصوص عملکرد فتحی در استقلال چیست؟» عنوان کرد: فتحی این‌کاره نیست ولی شاید خودش اعتقاد دیگری داشته باشد. فتحی دوست من است ولی یک بار به ایشان گفتم که بزرگترین اشتباهش حضور در استقلال بود؛ چون روحیات فتحی را می‌دانم و شرایط استقلال با روحیات وی جور در نمی‌آید. فتحی دوستم است ولی من در اظهارنظرهای کارشناسی رفاقت را در نظر نمی‌گیرم. شاید فتحی از من دلخور شود اما بعدها متوجه می‌شود که صحبت‌هایم احساسی نبوده است.

مدیرعامل پیشین استقلال با اشاره به شرایط استقلال در سال‌های گذشته و عملکرد مدیرانی که به این باشگاه آمدند گفت: آقای افتخاری مدعی بود که سی سال در ورزش بوده و دیگران چیزی نمی‌فهمند ولی دید که چه شرایطی پیش آمد. آقای افشارزاده هم می‌گفت که ۴۰ سال در ورزش بوده، آقای فتح‌الله‌زاده هم مدعی است که استقلال برای او است ولی دیدید باشگاه چقدر بدهی به بار آورد. افکار عمومی می‌تواند در این زمینه قضاوت کند، واقعا چه اتفاقاتی رخ داد که استقلال به اینجا رسید؟

واعظ آشتیانی تأکید کرد: اگر تیم قهرمان شود ولی سودی به باشگاه نرسد چه فایده‌ای دارد؟ تا حالا دیده بودید تیمی قهرمان شود اما ورشکست شود؟ اسم این موفقیت نیست، باشگاه که چه عرض کنم، تیم فوتبالی که با ۱۸ نفر اداره می‌شد چرا الان باید با ۸۰ نفر اداره شود؟ این اسمش مدیریت نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • جاوید

      دیگه بگو فقط خودم خوبم !!!!

    • بدون نام

      حرف حق وزدید ولی مردم فتل ومیخواهند استقلال این روزگارحکومت به حاجی نیاز دارد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ازطرف مردم حرف نزن من بعنوان یکی ازهمین مردم که توخودتووکیلشون میدونی امیدوارم فتل بمیره

    • تاجی

      توهم آقای واعظ آشتیانی دنبال پست و مقام میگردی چرا لقمه را دور سرت میچرخانی یه کلام بگو خودم بشم مدیر عامل استقلال آخه مرد حسابی چرا اینقدر حاشیه درست میکنی آخه تو کی هستی که درمورد همه نظر میدی بزار بنده خدا کارش انجام بده آقای آشتیانی شما کاروزندگی ندارید همش دنبال حاشیه هستی میگردی تا یکی را پیدا کنی مصاحبه کنی همه میدونن شما. امثال شما ها همتون دنبال پست و مقام میگردین والاه هیچ گربه ای محض راضی خدا موش نمیگیره پس خفه شو

    • رضا اسدی

      اینم که به جز خودش هیچکسی رو قبول نداره..این از اوناست که تشنه ی قدرت و مدیر عاملی استقلال...تا حاج فتح الله زاده است تو برو فعلا بوق بزن....دوای درد آبی فقط فقط حاج فتح الله

    • فرشاد

      آخه نو یک یکدوره با لابی و ....مدیر عامل شدی و استقلال در همه رده ها داغون کردی فوتسال زنان شود فروختی به نماینده و هزارتا کثافتکاری ..الان زبون وا کردی ...میگن آب سربالا بره
      قورباغه هم ابوعطا میخونه راسته بخدا

    • بدون نام

      نه خودت داری تو دانشگاه های معتبر دنیا مدیریت فوق پیشرفته تدریس میکنی

    • بدون نام

      حالا یه بار استقلال باتو قهرمان شد اونم باهنر قلعه نویی، توهم زدی همه بد تو خوب تو بادانش، الان فقط فتح الاه زاده بدرد اس میخوره

    • بدون نام

      درسته که خبرنگار یک جوری نوشته که بر علیه اقای واعظ بشه ، ولی از لحاظ مدیریت ادم خوبی است ، حتی از حاج فتل هم بهتر به نظر من ، اگه واعظ بشه که عالیه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا ایشان انسان تحصیلکرده..وتومدیریت وامورمالی حرف نداره...شایسته باشگاه استقلاله..

      • فرشاد

        چیه پسر خالشی میخواهی حتما معاونتم بکنه

    • CRis

      در تمام عمرت اگر یه حرف درست و حسابی زده باشی همین بود. از اوایل دولت روحانی همه مسئولینی که در استقلال به کار گرفته شده اند از طرف فدراسیون فوتبال به عنوان عامل نفوذی برای ضربه زدن به استقلال بوده اما این ها از آن کسی که بالای سر (استقلال)و هوادارش بوده غافلند

    • بدون نام

      حتما تو خوبی

    • بدون نام

      هرچی گفتی درست یا غلط کاری نداریم ولی در حال حاضر فتحی جنسش با استقلال جور نیست و فقط داره زمان و آینده رو از استقلال میسوزونه.
      اگر کار مثبتی در حال شکل گیریه ما که در جریان امور فتحی نیستیم و فقط سکوت و شکست و عدم توانایی فتحی را دیدیم تو همه زمینه ها.
      فتحی لطفا فقط برو فقط برو

    • بدون نام

      هرچی گفتی درست یا غلط کاری نداریم ولی در حال حاضر فتحی جنسش با استقلال جور نیست و فقط داره زمان و آینده رو از استقلال میسوزونه.
      اگر کار مثبتی در حال شکل گیریه ما که در جریان امور فتحی نیستیم و فقط سکوت و شکست و عدم توانایی فتحی را دیدیم تو همه زمینه ها.
      فتحی لطفا فقط برو فقط برو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج