۹۱۲۷۸۱
۹ نظر
۵۱۹۴
۹ نظر
۵۱۹۴
پ

با ۱۲ کامیون عجیب و غریب فروش غذا آشنا شوید

در گذشته یکی از کار آفرین‌های آمریکایی به نام والتر اسکات با بریدن پنجره‌ها و قسمت‌هایی از وسیله نقلیه خود و پارک کردن آن در نزدیکی یک دفتر رسانه‌ای به فروش ساندویچ، کیک و قهوه پرداخت و فروش مواد غذایی را متحول کرد.

برترین‌ها : نمونه اولیه کامیون‌های فروشِ سیارِ مواد غذایی «chuckwagon» نام داشته و در دهه ۱۸۰۰ میلادی در تگزاس آمریکا فعالیت می‌کرد. وسیله یادشده در مسیر عبور گاو‌های دامداران آمریکایی قرار گرفته و به آن‌ها خدمات مختلفی ارائه می‌داد. در chuckwagon تجهیزات پزشکی، مواد غذایی، آب، قهوه و ظروف مورد نیاز افراد مختلف به فروش می‌رسید. اکنون کامیون‌های فروش سیار مواد غذایی کمی مدرن‌تر و حتی معروف‌تر شده‌اند. در گذشته یکی از کار آفرین‌های آمریکایی به نام والتر اسکات با بریدن پنجره‌ها و قسمت‌هایی از وسیله نقلیه خود و پارک کردن آن در نزدیکی یک دفتر رسانه‌ای به فروش ساندویچ، کیک و قهوه پرداخت و فروش مواد غذایی را متحول کرد. بعد‌ها توماس اچ. باکلی وسیله‌های نقلیه‌ای مخصوص و مجهز به اجاق گاز، سینک ظرفشویی، یخچال و... را برای حضور در مناطق اداری، صنعتی و... به تولید رساند و فروش سیار مواد غذایی را بیشتر کرد.

امروزه ما شاهد ظهور و حضور گسترده کامیون‌های فروش سیار مواد غذایی هستیم و تعداد آن‌ها به شدت افزایش یافته است. کامیون‌های مزبور اکنون مدرن‌تر شده و از تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای برای تهیه غذای مشتریان خود استفاده می‌کنند. ما در ادامه تصمیم داریم که عجیب و غریب‌ترین کامیون‌های فروش سیار مواد غذایی را به شما معرفی کنیم. کامیون‌هایی که با شکل و شمایل عجیب خود به شهرتی جهانی رسیده و مشتریانِ زیادی دارند.

Bananarchy

با ۱۲ کامیون عجیب و غریب فروش غذا آشنا شوید

کامیون «Bananarchy» در شهر آستین تگزاس ایالات‌متحده آمریکا و درست در مسیر عبور گاوچران‌های آمریکایی در دهه ۱۸۰۰ میلادی قرار گرفته است. مالکان کامیون یادشده کار خود را با فروش موز شروع کردند. اما آن‌ها پس از مدتی به تولید شیرموز و... هم روی آورده و جیب‌های خود را پر پول‌تر کردند! اکنون این کامیون با فروش مواد غذایی موزی و خنکِ خود به شهرتی جهانی رسیده و شهر آستین را مشهور کرده است.

Taco Beast

با ۱۲ کامیون عجیب و غریب فروش غذا آشنا شوید

پس از یک روز هیجان‌انگیز و برفی باید استراحتی دلنشین با غذا‌هایی گرم و خوشمزه را تجربه کرد. اسنوکت «Taco Beast» به شما این امکان را می‌دهد که پس از اسکی و برف‌بازی در مرکز Steamboat Resort کلرادو، غذایی گرم سفارش داده و به راحتی تا ۴ یا ۵ روز از طبیعت برفی آمریکا لذت ببرید!

Maximus/Minimus

با ۱۲ کامیون عجیب و غریب فروش غذا آشنا شوید

اگر به سیاتل آمریکا سفر کردید؛ حتما به دیدن خوک وحشی و آهنی آن بروید! مالکان کامیون Maximus/Minimus متخصصِ پخت انواع گوشت بوده و با سس‌های مخصوص خود از شما پذیرایی خواهند کرد. کامیون یادشده یکی از ۱۵ فروشنده برتر مواد غذایی در خیابان‌های آمریکا بوده و با حضور در جشنواره‌ها و رویداد‌های گوناگون مشتریان خود را جذب می‌کند.

Sweet Jenni's Cupcake

با ۱۲ کامیون عجیب و غریب فروش غذا آشنا شوید

کامیون سیار Sweet Jenni's Cupcake به فروش کیک‌های خوشمزه پرداخته و در منطقه «ایستهمپتوننورت» شهر نیویورک مانند توده‌ منجمدی از شکلات صورتی رنگ حرکت می‌کند. کامیون مزبور مشتریانِ زیادی داشته و فروش بسیار بالایی دارد.

Company ۷۷ Mobile Pizza Unit

با ۱۲ کامیون عجیب و غریب فروش غذا آشنا شوید

در ارواین کالیفرنیا یکی از جالب‌ترین کامیون‌های سیارِ فروش مواد غذایی جهان حضور دارد. برای ساخت رستوان یادشده از یک خودروی آتش‌نشانی قدیمی استفاده شده است. در کامیون مذکور آشپز در قسمت فوقانی به پخت پیتزا پرداخته و سپس آن را با سرسره‌ای ویژه به پایین می‌فرستد!

Grillenium Falcon

با ۱۲ کامیون عجیب و غریب فروش غذا آشنا شوید

کامیون Grillenium Falcon ساندویچ‌های پنیری و کبابی خوشمزه‌ای را تهیه کرده و به مشتریان خود عرضه می‌کند. مالک کامیون یاد شده، ساندویچ فروشی «Hammontree's Grilled Cheese» واقع درشهر فایت‌ویل ایالت آرکانزاس آمریکا است. ساندویچی مزبور متخصص تهیه پنیر بوده و از دستور عملی محرمانه استفاده می‌کند.

South Philly Experience

با ۱۲ کامیون عجیب و غریب فروش غذا آشنا شوید

کامیون South Philly Experience در فیلادلفیا حضور داشته و ساندویچ‌های استیک پنیری عرضه می‌کند. ظاهر کامیون مزبور مانند دیواری آجری بوده و نام و نشان آن همانند یک نقاشی دیواری، برروی بدنه کشیده شده است.

Jogasaki

با ۱۲ کامیون عجیب و غریب فروش غذا آشنا شوید

کامیون «Jogasaki» را باید در لس‌آنجلس پیدا کنید. در کامیون مزبور انواع و اقسام سوشی‌های بریتوی خوشمزه تهیه می‌شود. بریتو‌های کامیون Jogasaki با استفاده از لایه‌ای از سویا تهیه شده و شما می‌توانید یکی از بهترین و خوشمزه‌ترین غذا‌های مکزیکی را میل کنید.

Fire Truck Crepes

با ۱۲ کامیون عجیب و غریب فروش غذا آشنا شوید

یک خودروی آتش‌نشان در سال ۲۰۱۴ و در شهر دنور کلرادو به خودرویی برای عرضه کرپ‌های خوشمزه تبدیل شد. تیمی از آتش‌نشانان بازنشسته با سرآشپزی ماهر همکاری کرده و این کسب و کار موفقیت‌آمیز را راه‌اندازی کرده‌اند.

SWAT Food Truck

با ۱۲ کامیون عجیب و غریب فروش غذا آشنا شوید

در اوهایو در ایالات‌متحده آمریکا یک کامیون حمل زندانی به عرضه همبرگرهای لذیذ و خوشمزه می‌پردازد. همچنین در کامیون مزبور ساندویچ‌هایی بزرگ و مرغ بریان هم تهیه شده و باید آن را یکی از بهترین کامیون‌های سیارِ فروش مواد غذایی دانست.

Del Popolo

با ۱۲ کامیون عجیب و غریب فروش غذا آشنا شوید

در سال ۲۰۱۲ کامیونی سفارشی برای فروش پیتزا‌های ناپلی در سانفرانسیسکو ساخته شد. کامیون مذکور بسیار موفق بوده و مالکان آن اکنون یک رستوران و فروشگاه مجهز را تاسیس کرده‌اند؛ اما این کامیون هنوز هم فعال بوده و در خیابان‌ها به فروش پیتزا می‌پردازد.

Kitchen Of The Unwanted Animal

با ۱۲ کامیون عجیب و غریب فروش غذا آشنا شوید

راب هانگو و نیکول شاتبورن «Kitchen Of The Unwanted Animal» را در آمستردام تاسیس کرده‌اند. دردهه ۱۹۷۰ شکار غاز‌ها در هلند ممنوع شد. این اتفاق افزایش چشمگیر جمعیت غاز‌ها را به همراه داشته و در نهایت منجر به تهدید ایمنی فرودگاه‌ها و پرواز‌های داخلی و بین‌المللی شد. زیرا غاز‌های سرگردان به هواپیما‌ها برخورد داشته و در مواردی به درون موتور آن‌ها می‌رفتند؛ بنابراین دولت هلند به شکارچیان دستور داد که غاز‌ها را شکار کرده و اکنون سالانه تعداد زیادی از غاز‌ها کشته می‌شوند. لاشه غاز‌های مزبور برای تهیه غذای حیوانات خانگی استفاده می‌شد؛ اما راب و نیکول اکنون تعدادی از آن‌ها را به غذا‌هایی خوشمزه تبدیل کرده و به شهرتی جهانی رسیده‌اند.

منبع: carbuzz

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      در آمریکا
      در فلان جای آمریکا
      فلان ایالت آمریکا
      خیلی دوس دارم یبار برم آمریکا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه اونجا طوفان. تیراندازی.تجاوز.تصادف.بدهی بانکی.کارتن خوابها.اووو خیلی جای بدیه مگه اخبار نمیبینی

      • بدون نام

        ما خوبیم!

      • بدون نام

        چرا انقد به همچی اهمیت میدن

    • ali

      لطفا بخش مذهبی هم اضافه کنید

      پاسخ ها

      • ToTo

        چی میگی دوس داری همیشه تو عزا باشید

      • بدون نام

        آره موافقم

      • بدون نام

        به اندازه کافی همه جا بخش مدهبی داره

      • بدون نام

        مثلا چی بذارن مگه علمای ما به کار اصلیشون که به روز کردن دینه میرسن که بخوان حرف جدیدی برای گفتن داشته باشن ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج