جاباما
۹۱۲۸۳۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

گل‌محمدی: هیچ بازیکنی در تیم من جو را خراب نمی‌کند

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: دیدار با نساجی یکی از بازی‌های خوب ما در این فصل بود. بازیکنان تیم ما توانستند حریف را خوب کنترل کنند و با غیرت مثال زدنی بازی خوبی انجام دادند.

خبرگزاری فارس: یحیی گل محمدی در نشست خبری بعد از بازی با نساجی اظهار داشت: بازی خیلی سختی برای ما بود و بازی کردن در این زمین و با این هواداران برای هر تیمی سخت و دشوار است. من فکر می‌کنم یکی از بازی‌های خوب ما در این فصل انجام شد. بازیکنان تیم ما توانستند حریف را خوب کنترل کنند و با غیرت مثال زدنی بازی خوبی انجام دادند و از آنها تشکر می‌کنم. بابت نتیجه به دست آمده خوشحال هستم و امیدوارم روند خوبمان را ادامه بدهیم. نساجی هم با شرایطی که دارد می‌تواند روزهای خوبی داشته باشد.

وی تاکید کرد: نساجی تیم خوب و دونده‌ای است و امروز تحت تاثیر بازی تیم ما قرار گرفت. بازیکنان ما خوب دویدند و فضاها را پوشش دادند و از نظر فیزیکی کم نیاوردند.

سرمربی شهر خودرو در خصوص دلایل غیبتش در نشست خبری قبل از بازی گفت: ما در راه بودیم و ساعت ۷-۸ شب رسیدیم. اگر مدیر رسانه‌ای ما مصاحبه کرده بعید می‌دانم حرف‌های خودش باشد چون او اصلا با تیم ما به قائمشهر نیامده است.

گل‌محمدی در خصوص غیبت رحمتی در بازی امروز گفت: در بحث گلر همیشه داوود فنایی تصمیم می‌گیرد و او امروز تشخیص داد که منادی بازی کند که خوب هم کار کرد. از آن طرف هم رحمتی برای ما یک مهره ارزشمند است و می‌تواند به تیم ما کمک زیادی کند.

سرمربی شهر خودرو در خصوص اینکه یا این تیم می‌تواند در آسیا شرکت کند گفت: ما فعلا در شروع لیگ هستیم و فعلا زود است که به این بازی‌ها فکر کنیم ولی تا آن زمان می‌توانیم تیممان را تقویت کنیم.

وی در خصوص اینکه امسال تیمش بازیکنان گران قیمتی خریده است ولی نیمکت نشینی آنها ممکن است جو تیمش را خراب کند گفت: کدام بازیکن ما گران بوده است؟ شما از کجا می‌دانید که گران هستند؟!

در ادامه خبرنگار به گل‌محمدی گفت: سروش رفیعی! حداقل او از بازیکنان ۴۰۰ میلیونی نساجی گران‌تر است! این صحبت با خنده گل محمدی مواجه شد و وی پاسخ داد: اولا بازیکنان ما فقط بر اساس مسائل فنی انتخاب نشده‌اند و شخصیت خیلی بالایی دارند. بازیکنی که خوب تمرین کند و از نظر تاکتیکی در بازی خاصی به ما کمک کند قطعا به میدان خواهد رفت. ما در تیم‌مان در این یک سال مسائل خاصی نداشتیم و بعید می‌دانم از این به بعد هم از این مسائل در تیم ما وجود داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج