۹۱۲۸۵۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مرحله یک‌شانزدهم جام حذفی فوتبال؛

سرمربی نساجی مازندران: شرمنده مردم شدیم

سرمربی نساجی مازندران امیدوار است تا با تلاش بهتر عملکرد بهتری در لیگ برتر داشته باشد.

خبرگزاری ایسنا: سرمربی نساجی مازندران امیدوار است تا با تلاش بهتر عملکرد بهتری در لیگ برتر داشته باشد.

رضا مهاجری سرمربی نساجی مازندران پس از شکست تیمش مقابل شهرخودرو در مرحله یک‌شانزدهم رقابت‌های جام حذفی گفت: فوتبال برد و باخت دارد اما یک جایی آدم شرمنده مردم می‌شود. من بارها به بازیکنان گفتم که وقتی مسئولیت یک تیم مثل نساجی را قبول می‌کنی باید تمام مسائل آن را بپذیری.

من دنبال بهانه جویی نیستم و در روزهایی که بردیم هم این مشکلات بود اما این مشکلات دارد فرسایشی می‌شود.

او ادامه داد: به ترکیب شهرخودرو نگاه کنید که چند تغییر نسبت به ما داشته است؟ حالا ببینید که این تغییرات یا به خاطر شهامت یا نداشتن بازیکن بوده است. ما به دلیل مصدومیت نوید هاشمی و یک بازیکن دیگر را نداشتیم. ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم. با مصدوم شدن یکی از بازیکنان نظم تیم به هم خورد.

در نیمه دوم تغییرات انجام دادیم و شهرخودرو را کنترل کردیم اما ضربه‌ای از تیم حریف که قابل کنترل بود تبدیل به گل شد و بعد از آن بازی احساسی جلو رفت و باعث شد جام حذفی را از دست بدهیم. امیدوارم با تلاش بهتر نتایج بهتر در لیگ برتر ببینیم.

او درباره رفعتی ناظر بازی و حاشیه‌هایی که درباره وجود طبل سکوهای استادیوم شهید وطنی بود گفت: من فکر می‌کنم مدل آقای رفعتی این است. قانون انعطاف پذیر است. مثلا وقتی بازیکنی محروم می‌شود طبق شرایط می‌تواند محرومیتش تعلیق بشود.

ما یک جلسه هماهنگی قبل بازی داریم و به نظر من به خاطر یک طبل نباید بازی را تعطیل کرد. ما در دو بازی قبلی لیگ برتر طبل نداشتیم و وقتی در یک بازی حساس نمی‌گذارند طبل بیاورند یعنی یک مشکلی وجود دارد.

ما نباید تماشاگر را به سمتی ببریم که عصبی‌شان کنیم. تماشاگر با هزار سختی باید بیاید و اعصاب ندارد و به نظر من سفت برخورد کردن آنچنان موثر نیست. مساله طبل تا به حال هیچ مشکلی ایجاد نکرده است. باید این مسائل گزارش شود. ارکان قضایی فدراسیون تصمیم‌گیر هستند که حق ما به راحتی خورده نشود.

سرمربی نساجی خاطرنشان کرد: بازیکنانی که به تیم اضافه می‌شوند، قرارداد می‌بندند و کارت بازی‌شان صادر نمی‌شود، در آخر به ضرر خودشان تمام می‌شود و به بازیکنان دیگر آسیب می‌زنند.

آن موقع من هم یک چیزی می‌گویم و حرمت‌ها از بین می‌رود. شش بازی را گذراندیم اما می‌بینید در خط میانی و حمله به بازیکن نیاز دارم اما محدودیت وجود دارد. ما اگر بازیکنان مورد نیاز خود را داشتیم شاید اتفاقات دیگری می‌افتاد. چرا باید بلایی سرمان بیاید و بعد به فکر باشیم؟‌ امیدوارم که مشکلات حل شود.

مهاجری در ادامه افزود: بازیکنان مصدوم تیم ما امیدوارم که به بازی‌های بعدی تیم برسند. ما امروز اگر پتانسیل خودمان را داشتیم می‌توانستیم فوتبال بهتری به نمایش بگذاریم. تیم ما یک تیم مردمی است و من تمام وجود خودم را می‌گذارم تا نساجی به موفقیت برسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج