۹۱۲۸۷۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال؛

کمالوند: اولویت ما لیگ برتر است

سرمربی پارس جنوبی جم امیدوار است شرایطی پیش بیاید که زمان بیشتری تیمش در جم حضور داشته باشد و اردوها و تمرین‌های خود را در این شهر برگزار کند.

خبرگزاری ایسنا: سرمربی پارس جنوبی جم امیدوار است شرایطی پیش بیاید که زمان بیشتری تیمش در جم حضور داشته باشد و اردوها و تمرین‌های خود را در این شهر برگزار کند.

فراز کمالوند در نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل ذوب‌آهن در مرحله یک‌شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی گفت: بازی لیگ برتر با جام حذفی فرق دارد. در بازی فردا ما ۹ بازیکن خود استراحت دادیم به این خاطر که دو بازی سنگین داشتیم و مسائل آب و هوایی موجب شد بازیکنان خسته شوند و به همین دلیل از بازیکنانی استفاده می‌کنیم که کمتر بازی می‌کنند.

او ادامه داد: ما در این بازی مصدوم نداریم اما باید از بقیه بازیکنان باید استفاده کنیم و باید ببینم که اگر در روند بازی‌ها، بازیکن اصلی تیم نتواند بازی‌ کند، جایگزین او می‌تواند جای او را پر کند یا خیر. توانایی این را نداریم که در دو جام بجنگیم. اولویت ما مسابقات لیگ برتر است اما این به این معنی نیست که تیم ما در بازی فردا باید بد نتیجه بگیرد. بازیکنانی که فردا بازی می‌کنند، اگر می‌خواهد در تیم بازی کنند، بهترین فرصت دیدار فرداست.

سرمربی پارس جنوبی جم در ادامه افزود: امیدوارم بازی در ۹۰ دقیقه تمام شود چون با تراکتوری که در هفته بعد بازی داریم یک روز کمتر استراحت می‌کنیم. ما الان ۱۲ روز است که در جم حضور داریم.

تیمی که یک روز می‌آید و بازی می‌کند، خیلی این گرما را احساس نمی‌کند اما تیمی که مدام در یک شرایط آب و هوایی گرم باشد، تاثیرگذار است. البته شاید این ادامه‌دار شدن روند گرما بی‌حکمت نباشد و برای بهتر شدن کیفیت خرما باشد!

کمالوند خاطرنشان کرد: ما تا روز چهارشنبه در جم حضور داریم و می‌خواهیم بیشتر در جم بمانیم چون فکر نمی‌کردم جمع خوب و هواداران خوبی داشته باشیم.

مردم جم انسان‌های خونگرمی هستند و ما از شرایط راضی هستیم. امیدوارم شرایطی پیش بیاید که بیشتر در کنار مردم جم باشیم. یک مقداری زمان بگذرد، شرایط جم بهتر می‌شود چون در پاییز و زمستان هوای تهران سرد است و جم بهترین شرایط را دارد.

ما در جم تنها یک زمین تمرین نیاز داریم چون زمین شماره یک استادیوم را اگر بخواهیم همینطور استفاده کنیم از کیفیتش کم می‌شود. برای استفاده از زمین شماره دو هم که باید از هفت خوان رستم بگذریم و گویا قرار است تیم‌های پایه در آن بازی کنند. اگر این مشکلات حل شود، کار راحت‌تر خواهد بود.

من در مدتی که در فوتبال ایران مربی‌گری کردم، در بیشتر شهرهای ایران مربی بودم و به جای خاصی علاقه ندارم اما شرایط در جم برای تمرین بهتر خواهد بود.

او افزود: از مسئولان می‌خواهم در مسائل مختلف باشگاه از جمله زمین و محل اسکان تیم همکاری‌های لازم را داشته باشند. اگر این اتفاقات بیفتد، شرایط بهتر می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج