۹۱۲۸۹۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

ال‌کلاسیکو برای جذب بهترین فوتبالیست زن دنیا

هر دو باشگاه رئال مادرید و بارسلونا قصد دارند برای جذب مگان راپینو بهترین فوتبالیست زن دنیا و ستاره تیم فوتبال زنان آمریکا اقدام کنند.

ورزش سه: هر دو باشگاه رئال مادرید و بارسلونا قصد دارند برای جذب مگان راپینو بهترین فوتبالیست زن دنیا و ستاره تیم فوتبال زنان آمریکا اقدام کنند.

رئال مادرید به تازگی وارد حوزه فوتبال زنان شده است. آنها با خرید سهام باشگاه سی دی تاکُن، چند ماهی است که وارد حوزه فوتبال زنان شده‌اند، هر چند که به صورت رسمی از سال ۲۰۲۰ نام تاکون به رئال مادرید تغییر می‌کند و تیم مادریدی به صورت رسمی وارد حوزه فوتبال زنان خواهد شد.

ال‌کلاسیکو برای جذب بهترین فوتبالیست زن دنیا

در نقطه مقابل بارسلونا سال‌هاست که در حوزه فوتبال زنان فعالیت می‌کند و تیم قدرتمندی را دارد. کاتالان‌ها سال گذشته به فینال لیگ قهرمانان اروپا هم رسیدند که در نهایت نتوانستند فاتح جام ببرند.

رئال مادرید می‌داند که برای این که بتواند در حوزه فوتبال زنان هم مثل مردان موفق باشد باید ترکیبش را تقویت کند و خریدهای کهکشانی داشته باشد.

یکی از گزینه‌های مورد نظر رئال مادرید «مگان رپینو» کاپیتان تیم ملی آمریکا و بهترین بازیکن زن جهان در فصل 19-2018 است.

این در حالی است که راپینو که امسال تابستان در جام جهانی زنان خوش درخشید و هم کفش طلایی و توپ طلایی رقابت‌ها را به خود اختصاص داد، در روزهای اخیر در یک مصاحبه گفت دوست دارد دوران فوتبالی خود را در خارج از آمریکا به پایان ببرد و از میان تیم‌های غیرآمریکایی به بارسلونا بیش از همه علاقه دارد و بارسا در قلب او جا دارد.

تیشیدور، عضو هیات مدیره باشگاه بارسلونا که مسئولیت فوتبال زنان این باشگاه را به عهده دارد نیز در واکنش به اظهارات راپینو به گل گفت که بارسا برای جذب راپینو آماده است ولی در عین حال باید در مورد پرداخت دستمزد و مسائل مالی محتاط عمل کند.

مسئول فوتبال زنان باشگاه بارسا در این باره گفت: «باید ببینیم در آینده چه بازیکنانی را جذب خواهیم کرد چون طراحی یک تیم عملیات پیچیده‌ای است. ولی من معتقدم ما برای خرید بازیکنانی در حد و اندازه راپینو آماده‌ایم.»

به نظر باید منتظر یک ال کلاسیکو برای جذب بهترین فوتبالیست زن دنیا باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج