۹۱۲۹۵۰
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

سرخاب: استراماچونی با این بی‌طاقتی چطور در سری A کار کرده؟

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: تیم به اندازه کافی تنش دارد و عدم کسب نتایج دلخواه تک‌تک بازیکنان را زیر فشار شدید قرار داده است. این همه داد و فریاد لب خط بدتر استرس را به نفرات تیم منتقل می‌کند.

خبرورزشی: عباس سرخاب از اینکه استقلال نتوانسته تا اینجای لیگ بردی کسب کند ابراز ناراحتی می‌کرد ولی معتقد بود این تیم توانایی رسیدن به صدر جدول را دارد.

استقلال چرا باز هم پیروز نشد؟

متأسفانه اتفاق بد در استقلال این فصل این است که تیم یک بازیکن بزرگ در ترکیبش ندارد که بتواند پس از اتفاقات هیجانی مانند گلزنی روحیه تیم را کنترل کند. تیمی مانند استقلال باید یکی، دو بازیکن بزرگ داشته باشد که تیم را در چنین لحظاتی مدیریت کنند. به‌ویژه که کادر فنی تیم هم آن شرایط را دارد.

چه شرایطی؟

باعث تعجب است مربی که در اینترمیلان کار کرده به این شکل به داوری و سبک بازی تیمش معترض می‌شود. وقتی استراماچونی را در حال پرخاشگری می‌بینم نمی‌توانم به خودم بقبولانم او در سری A مربیگری کرده است.

ضربه اش به توپ را می‌گویید؟

دقیقاً! او نباید این کار را می‌کرد. البته خودش هم بعد از بازی بابت این رفتار عذرخواهی کرده بود، اما این کافی نیست! مدیرعامل باشگاه باید در این باره با او حرف بزند.

چطور؟

تیم به اندازه کافی تنش دارد و عدم کسب نتایج دلخواه تک‌تک بازیکنان را زیر فشار شدید قرار داده است. این همه داد و فریاد لب خط بدتر استرس را به نفرات تیم منتقل می‌کند. استراماچونی باید در چنین لحظاتی با تزریق آرامش به تیمش حتی با حرکت دست اجازه بدهد بچه‌های تیمش با تمرکز بیشتری بازی کنند.

چرا استقلال این‌قدر زود گل می‌خورد؟

برای اینکه تیم تحت تأثیر جو روی نیمکت است و برای دقایقی از خود بی‌خود می‌شود. هر فوتبالی‌ای می‌داند بعد از گل دقایقی هست که اگر تیم زننده گل بتواند فشار حریف را تحمل کند حتی می‌تواند به گل‌های بعدی برسد و در غیر این‌صورت ممکن است شیرازه تیمش برهم بریزد. باز هم جای شکرش باقی است که استقلال توانست پس از گل خوردن گل بزند، اما باز هم اسیر همان بی‌تدبیری شد.

چاره چیست؟

اول از همه کادر فنی باید بداند آرامش آن‌ها صددرصد روی تیم اثرگذار است. بعد تیم باید یک بازی را ببرد. فکر می‌کنم گل ریحان فرصت خوبی است تا این مهم برای استقلال رقم بخورد. قطعاً با یک برد استقلال دوباره احیا می‌شود.

به لحاظ تاکتیکی تیم را چطور ارزیابی کردید؟

تیم بازی به بازی بهتر می‌شود. این موضوع را به وضوح می‌توان در کار تیمی حس کرد. بازی استقلال از سرعت خیلی خوبی برخوردار است و می‌دیدیم پس از گرفتن توپ از ذوب‌آهنی‌ها در کسری از ثانیه تدارک حمله‌ای تازه را روی دروازه ذوب‌آهن می‌دیدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تاج بزرگ آسیا، چهارفینال آسیا، دوقهرمانی آسیا⭐⭐حسرت نیاکان لنگی ها

      چون این حجم از کثافت و ناداوری رو ندیده بود. بخاطر این عصبیع

      پاسخ ها

      • kardook

        کیسه چهار سوراخه بیسواد هوچیگر ،استراماکارونی از همون بازی اول ویروس کیسه بهش سرایت کرد و پاچه میگرفت. تیم گشاده میندازن تقصیر داور و ابدارچی و رییس و زمین و زمان. الحق کیسه ای.

    • تاج بزرگ آسیا، چهارفینال آسیا، دوقهرمانی آسیا⭐⭐حسرت نیاکان لنگی ها

      ازلحاظ فوتبالی و فنی هیچ تیمی مث استقلال زیبا بازی نمیکنه و موقعیت گل ایجادنمیکنه

    • بدون نام

      نا عدااتیها عذابش میده کم طاقت نیس ..‌فوتبال و خوب می فهمه می دونه چخبر تو لیک کثیف ایران

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج