۹۱۲۹۷۵
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

انصراف نمازی از دستیاری مجیدی!

قصه پر غصه تیم امید تمامی ندارد؛ بعد از قرار گرفتن شاگردان مجیدی در گروه مرگ انتخابی المپیک، حالا طبق خبری که رسیده، امید نمازی نیز از ادامه همکاری با این تیم نیز انصراف داده و بعد از یک دوره کوتاه همکاری با امیدها، دیگر خیال ماندن و همکاری با این تیم را ندارد.

فرهیختگان: قصه پر غصه تیم امید تمامی ندارد؛ بعد از قرار گرفتن شاگردان مجیدی در گروه مرگ انتخابی المپیک، حالا طبق خبری که رسیده، امید نمازی نیز از ادامه همکاری با این تیم نیز انصراف داده و بعد از یک دوره کوتاه همکاری با امیدها، دیگر خیال ماندن و همکاری با این تیم را ندارد. نمازی چندی پیش در گفت‌وگویی به صراحت اعلام کرده بود که هدفش فقط کمک به تیم ملی امید برای رسیدن این تیم به المپیک ۲۰۲۰ توکیو بوده و در این راه هیچ چشمداشت دیگری ندارد. او حتی امیدها را در اردوی ازبکستان نیز همراهی کرده و بعد از بازگشت به تهران و حضور در چند جلسه و صحبت با مقامات ذی‌ربط در فدراسیون فوتبال، ایران را به مقصد آمریکا ترک کرد.

رفتنی که شاید برگشتی در کارش نباشد...

نمازی از تیم ملی امید جدا شده و به ینگه دنیا سفر کرد به این امید که در آینده نزدیک با انجام برخی اصلاحات، شرایط همکاری برای وی همچنان وجود داشته باشد؛ این در حالی است که شنیده می‌شود این اصلاحات همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته و چه بسا در فاصله سه چهار ماه مانده تا انتخابی المپیک و ادامه روند فعلی ادامه همکاری نمازی با تیم امید را نیز منتفی کند.

تمام دلایل منتفی شدن حضور نمازی

دستیار سابق کی‌روش با دیدی مثبت و با انرژی زیادی برای همراهی امیدها راهی ازبکستان شد اما مصائب این تیم به قدری زیاد بود که این موضوع دل وی برای کار کردن در جمع امیدها را زد. به جز ضعف در مباحث فنی و تدبیرهای غلط کادرفنی برای تیم امید، برخی مسائل دیگر ازجمله ناهماهنگی امور، دخالت در مسائل از بالا، نبودن زمان ممکن برای اصلاحات فنی و پذیرفته نشدن خواسته‌های نمازی مثل بحث مالی و تهیه بلیت رفت و برگشت باعث شده تا نمازی تا الان از همکاری با امیدها انصراف بدهد.

پای فرهاد وسط است

ظاهرا اینهایی که اشاره شد تنها دلیل عدم ادامه همکاری نمازی با تیم امید نیست. یک منبع آگاه در فدراسیون فوتبال در این خصوص به «فرهیختگان» گفت: «شاید عواملی که از آنها نام بردید هم درست باشد اما درخصوص این تصمیم نمازی به نظر می‌رسد که پای ماندن یا رفتن مجیدی در میان است. از طرفی خواسته فدراسیون ثبات مجیدی در تیم امید است و از سوی دیگر کمیته فنی اصرار به رفتن این مربی دارد و همین موضوع چالش بزرگی را درخصوص تیم امید پدید آورده است.»

سکوت درباره جلسه هیات‌رئیسه

دیروز جلسه هیات‌رئیسه فدراسیون نیز برگزار شد که البته مشخص نیست خروجی آن چه بوده است اما به نظر می‌رسد با نمازی درباره سرنوشت مجیدی صحبت و از وی خواسته شده تا مشخص شدن وضعیت مجیدی برای تصمیم‌گیری نهایی صبر کند. در هر صورت این‌طور که از شواهد پیداست، نمازی قصد ندارد دیگر در تیم امید دستیار مجیدی باشد. در این صورت یا مجیدی می‌ماند و به کار بدون نمازی ادامه می‌دهد یا بدون مجیدی، نمازی دوباره به جمع امیدها اضافه خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خخخخ فرناز

    • بدون نام

      بهترین کار را کردی چون ابرویت میرفت واقعا جای تاسف است نمازی دستیار فرناز شود

    • تاج بزرگ آسیا، چهارفینال آسیا، دوقهرمانی آسیا⭐⭐حسرت نیاکان لنگی ها

      اومده بود ک سرمربی شه اما مجیدی ردش کرد مقابلش وایساد و وقتی فهمید مربی نمیشه رفت. ازهمون اولی ک اومد تاج و باند مافیا اوردنش و بهش قول دادن ک سرمربیش کنن. این فوتبال کثافت شده‌ .همین تیم چهل سال تمام دست لنگیا بود از مایلی کهن گرفته تا عبدی ک چهل سال نابودش کردن و حسرت صعود ب المپیک مونده رودلش. حالاا حالاها هم درست نمیشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        الان هم این قرمزهاخیلی علاقه دارندمجیدی ازسرمربگری استعفاکند,اخه خیلی به پرسپولیسی هاگل.زده,,خوب حق هم دارندازدستش ناراحت باشن,,,اقااجازه بدهید شایدموافق شد,چراشماهابافرهادمجیدی اینقدرلجید,, مگر مربیان طرف دارشماسرمربی تیم امیدبودن, مامخالفت میکردیم,,,,فرهادخان ادم بادیسپلینی هست,

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج