۹۱۳۰۱۸
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

ترامپ: دموکرات‌ها جاسوس و بیکار هستند!

رئیس‌جمهوری آمریکا مدعی است حق دارد کسی که به باز شدن پرونده اوکراین گیت منجر شده، بشناسد حال آنکه این حربه دموکرات‌ها برای بی‌ثبات کردن کشور و روند انتخاباتی آن است.

خبرگزاری مهر: رئیس‌جمهوری آمریکا مدعی است حق دارد کسی که به باز شدن پرونده اوکراین گیت منجر شده، بشناسد حال آنکه این حربه دموکرات‌ها برای بی‌ثبات کردن کشور و روند انتخاباتی آن است.

دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا در یک رشته پیام توئیتری ضمن متهم کردن دموکرات‌ها به جاسوسی از کاخ سفید، آنها را به دروغ‌گویی و تلاش برای بی‌ثباتی روند انتخاباتی ۲۰۲۰ متهم کرد.

وی در این باره مدعی شد: مانند هر آمریکایی، حق این را دارم که بدانم از سوی چه کسی متهم شده‌ام. به ویژه آنکه این فرد اصطلاحاً «افشاگر» مکالمه محشر با یکی از رهبران خارجی را به گونه‌ای کاملاً نامناسب و فریبکارانه جلوه داد. «آدام شیف» دموکرات (از عوامل پیشبرد پرونده اوکراین گیت در کنگره) داستانی ساختگی سرهم می‌کند. دروغ‌هایش شاید به نوعی در بی‌شرمانه‌ترین حالت ممکن گفته شده باشد. او مطالبی نوشت و خواند و بعد مدعی شد که همه این حرف‌ها از دهان رئیس‌جمهور آمریکا خارج شده است. می‌خواهم شیف از بابت خیانت و کلاهبرداری در بالاترین سطوح ممکن مورد بازخواست قرار بگیرد.

ترامپ در ادامه توئیت خود افزود: نه تنها می‌خواهم کسی که مرا متهم کرده و اطلاعات دسته دوم و سوم تحویل داده بشناسم؛ بلکه می‌خواهم آن کسی که به طور غیرقانونی این اطلاعات نادرست را (برای او) تهیه کرده نیز بشناسم. آیا این فرد از رئیس‌جمهوری آمریکا جاسوسی می‌کرد؟ (این اقدام) عواقب سنگینی دارد!

ترامپ ادامه داد: این دموکرات‌های رادیکال و بیکاره ضرر بزرگی به کشور ما می‌رسانند. آنها به طور بی‌سابقه‌ای دروغ می‌گویند و غیبت می‌کنند تا ایالات متحده آمریکا و روند انتخاباتی آمریکا را بی‌ثبات کنند. آنها و رسانه‌های جعلی خطرناک و بد هستند!

گفتنی است در رسوایی که به اوکراین گیت شهرت یافته، ترامپ متهم است طی مکالمه‌ای تلفنی با هدف اعمال نفوذ بر روند انتخاباتی ۲۰۲۰، ولودیمیر زلنسکی همتای اوکراینی را برای جمع‌آوری اطلاعات علیه جو بایدن رقیب دموکرات خود تحت فشار قرار داده و تهدید کرده در صورت عدم موافقت با این درخواست، کمک‌های نظامی آمریکا به اوکراین را متوقف می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • دونالد ترامپ

      دموکرات ها مثل اصول گراها اجير شده هستند

    • دونالد ترامپ

      دموکرات ها مثل اصول گراها اجير شده هستند

    • شاهرخ

      قشنگ معلومه این دموکرات های آمریکا کاملا بی اصل و نصب هستند که میخوان جهت منافع خودشون، رئیس جمهورشون رو دچار چالش کنند و کشورشون رو بیخود دچار هرج و مرج و آشوب کنند! البته احتمالا این اقدامات رو جهت منافع کشورهای روسیه، چین و کشورهای زیرمجموعه اونها انجام می دهند وگرنه می‌توانستند روی این قبیل مسائل تفرقه افکن چشم ببندند و بگذارن کشورشون دچار دردسر و بی اعتباری نشه!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج