۹۱۳۰۳۱
۷ نظر
۵۰۰۵
۷ نظر
۵۰۰۵
پ

مظلومی: شب دربی بازیکنان تا ۳ صبح بیدار بودند!

پیشکسوت و سرمربی سابق استقلال با انتقاد از رفتاری که فوتبالیست های ایرانی در فضای مجازی نشان می دهند از آنها خواست رویه خود را تغییر دهند.

ورزش سه: حاشیه های ورود ورزشکاران به فضای مجازی به خصوص چهره های مطرح فوتبال ایران در شبکه های اجتماعی به یکی از سوژه های جالب این روزهای فوتبال تبدیل شده است. پرویز مظلومی پیشکسوت سابق استقلال و تیم ملی که در چند مقطع هدایت این تیم را نیز برعهده داشت امروز در برنامه "سلام صبح بخیر" در بخش "سه کنج"به این موضوع پرداخت و صحبت های جالبی را مطرح کرد که خواندن آن خالی از لطف نیست.

یک نفر خارج از ایران طرفداران استقلال و پرسپولیس را تحریک می کند

می بینیم که بازیکنان حرفه ای و مطرح درفوتبال جهان از اینستاگرام تنها برای کارهای ورزشی استفاده می کنند و کاری به مسائل دیگر ندارد. کسی که بیش از ۱۰۰ میلیون فالوور داشته باشد می تواند یک حکومت را عوض کند ولی ما فرهنگ استفاده از فضای مجازی را نداریم. از مسئولان ایراد می گیرم که وقتی در صفحات مجازی حمله می شود ترتیب اثر می دهند. یادم هست یک فصل بود من با استقلال قرارداد داشتم. در همین صفحات مجازی آدم جلوی وزارت ورزش جمع می کردند تا مسئولان تحت تاثیر قرار گرفته و من را برکنار کردند. شاید جالب باشد بدانید صفحه استقلال و پرسپولیس را یک نفر اداره می کند و او ایران هم نیست! او دنبال کننده های زیادی دارد و مشکلات و حواشی بسیاری را ایجاد می کند.

بروید از رونالدو و مسی یاد بگیرید

صفحه مجازی بد نیست و می شود استفاده های مثبتی از آن داشت. اکنون فوتبالیست های ما خیلی در مسائل مجازی غرق شده اند و به خوبی از آن استفاده نمی کنند. در آیتم رونالدو و مسی دو ستاره فوتبال دنیا دیدید که از صفحه مجازی شان چطور استفاده می کنند و اصلا وارد سیاست نمی شوند و در حیطه کاری خودشان جلو می روند. بازیکن باید بداند طرفداران تیم مقابل نسبت به برخی عکس العمل ها حساس هستند و ممکن است به آنها حمله شود. یعنی واقعا آنها متوجه نمی شوند؟ هنرمندان و ورزشکاران و سیاسیون ما وقتی صفحه پرمخاطبی دارند از آن به خوبی استفاده نمی کنند.

سواد سیاسی ندارند پست می گذارند و بالعکس

برخی سواد سیاسی ندارند اما وارد سیاست می شوند اما باید آن را به صاحبانش بسپاریم. البته سیاسیون هم گاهی درباره مسائل فوتبالی اظهارنظر می کنند. زمانی ما وقت تمرین که می شد موبایل همه را جمع می کردیم و راحت می شدیم اما حالا فوتبالیست ها فقط یک موبایل که ندارند! یک بار یادم است بازیکنی می گفت من موبایل ندارم اما همکارش او را لو داد و فهمیدم در یخدان یخچال موبایلش را قایم کرده است! به عنوان بزرگ تر این را می گویم ما دستمزد می گیریم تا به هواداران و فوتبال خدمت کنیم و تعهد داریم. بخش زیادی از فکر و تمرکز من همیشه این است که بازیکن شب زود می خوابد یا خیر؟!

در صورت پخش نشدن ويدئو بر روي تصوير زير کليک کنيد

مظلومی: شب دربی بازیکنان تا ۳ صبح بیدار بودند!

شب دربی بازیکنان استقلال تا 3 صبح بیدار بودند!

شکست ۴ بر ۲ تلخ در مقابل پرسپولیس و اینکه ظاهرا حضور بازیکنان در فضای مجازی در آن شکست نقش داشت؟ نه تنها بازیکنان که برخی مسئولان هم تا ساعت ۲ و ۳ نیمه شب در اتاق بازیکنان بودند. اما بازیکنی که نسبت به هواداران تعهد دارد، باید بداند استفاده از فضای مجازی زمان می خواهد. وقتی بازیکنی ساعت ۲ شب در صفحه اش مطلب می گذارد یعنی بیدار بوده و استراحت نکرده است! فضای مجازی خوب است اما بازیکن حرفه ای باید نوع استفاده از آن را بدانند. در حالی که بازیکن حرفه ای در اروپا ساعت ۱۱ شب را تا به حال ندیده است.

شوماخر ساعت بازیکن ایرانی را شوت کرد

من هم کوتاهی کردم و اگر در این فضا به شکل درستی رفتار می کردم شاید نوع استفاده از آن اصلاح می شد. یکی از بازیکنان ایرانی به یکی از تیم های اروپایی رفت اما همیشه خواب می ماند. او هر روز ساعت را به شوماخر مربی اش نشان می داد و می گفت ساعتم زنگ نزده و من خواب ماندم. شوماخر هم ساعت را گرفت و شوت کرد. گفت برو و دیگر برنگرد! (اشاره به دوران حضور علی موسوی در لورکوزن آلمان)

امیدهای ایران از همین فضای مجازی لطمه خوردند

جوانان ما باید الگویی داشته باشند اما وقتی بزرگترهای ما در صفحه مجازی شان مطالبی که به آنها مربوط نیست می گذارند جوانان هم الگو می گیرند. تیم امید ما به همین خاطر لطمه خورد. من از حمید استیلی شنیدم موبایل ها در شب بازی جمع می شود.

اول باید صاحب اصلی تیم امید پیدا شود

طی صحبت هایی که با فرهاد داشتم او نگران بود. فرهاد مربی جوان و با انگیزه ای است که دوست دارد موفق شود و به کمک نیاز دارد. نمی دانیم تیم امید برای المپیک است یا فدراسیون فوتبال؟ کدام یک صاحب و تصمیم گیرنده آن هستند. این اولین کار مهمی است که برای سرو سامان دادن به تیم امید باید انجام شود. ۶۰، ۷۰ درصد بازیکنان ما غیر از ۴، ۵ بازیکن ذخیره هستند و اصلا فیکس نیستند. برای همین فرهاد دنبال بازیکن جدید می گردد. در حالی که این مساله باید سال های قبل انجام می شد و بسیار زمان بر است.

در کار فرهاد مجیدی دخالت می شود

زمانی که ما کسی را سرمربی قرار می دهیم باید به او اختیار تام بدهیم و فقط نظارت داشته باشیم، نه دخالت. اما فکر می کنم حالا دارد در کار فرهاد مجیدی دخالت می شود. یک کمیته فنی هست و یک سرمربی. استیلی بازیکن بزرگ، مربی توانا، بچه با معرفت و مدیر فنی تیم است. یک کمیته فنی هم شامل آقایان محصص، محمدی و ماجدی داریم. این وظایف باید تفکیک شود و سرمربی باید کارش را راحت انجام بدهد. اما اکنون مشکلاتی ایجاد شده است و من فکر می کنم شاید اصلا همتی برای صعود تیم وجود ندارد. تیم هایی که بالا آمده اند هم همه خوب هستند.

فرهاد مربی اسپانیایی خواست اما کس دیگری را می خواستند بیاورند

فرهاد باید خیلی تلاش کند. خوبی اش این است که او جوان است و به خوبی می تواند با جوان ها سروکله بزند. به هر حال او ریسک کرده است. قبل از او به چندین مربی پیشنهاد حضور در تیم امید را دادند اما همه عقب کشیدند، به ویژه به این خاطر که فدراسیون دستمزد کمی می دهد. بعد از ۴۰ سالی که به المپیک نرفتیم آرزو دارم امسال این اتفاق بیفتد. من با فرهاد صحبت می کردم می گفت من درخواست کردم یک مربی از اسپانیا با دستمزد پایین بیاید و کمکم کند اما همکاری نکردند. گفتند حتما باید فلانی باشد و این دخالت است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقای مظلومی فریبکاری بس است شما شفاف نظرتان را درمورد خطیروفتحی اعلام کنید لطفا

    • بدون نام

      کجل خان با فریبا آشتی کردید. عجب دنیایی پس آن سیدی که بیرون آمد چی بود..

    • تاج بزرگ آسیا، چهارفینال آسیا، دوقهرمانی آسیا⭐⭐حسرت نیاکان لنگی ها

      بله وزیر و تاج فقط میخان آدمای خودشون باشن و ی پولی باهم بخورن. مجیدی بدبخت شد رفت نابودش میکنن

    • تاج بزرگ آسیا، چهارفینال آسیا، دوقهرمانی آسیا⭐⭐حسرت نیاکان لنگی ها

      اینم شد مث علی کریمی ک تونساجی خرابش کردن نامردای کثیف

    • پیر مرد پرسپولیسی

      شما هم درفتنه گری دست کمی از حاجی فتل نداری !!! اینقدر هم فرهاد ،فرهاد نکن ،همه میدونن که شما زمانی که مسیول کمیته ی فنی بودی ، بازیکن به تیم قالب میکردی وسعی کردی تیم روشما بلندی ،که همان وقت فرهاد برعلیه شما صحبت کرد و فایل صوتی آن هم موجود است ،وعامل کنار رفتن فرهاد ازاستقلال شما وان کمیته ی فرمایشی بود .وگرنه دران پنج بازی که فرهاد بعنوان سرمربی کارکرد،امار قابل قبولی هم داشت .مردم درحال حاضر وشرایط عادی هیچ امیدی به موفقیت وراهیابی تیم امید به المپیک ندارند ودربین چهارتیم گروه چهارم هم می شود ،اما چون موضوع تیم امید ،فراباشگاهی وملی است حمایت می کنند ،شما حمایت که نمیکنید، لااقل فتنه گری هم نکنید .

    • فری

      به توچه

    • بدون نام

      پرویزززززز توخودت تودوره احمدی نژاد که یه کیسه کش بودسرمربی کیسه بودی اون سالهای که پرسپولیس که پرسپولیس بازیکنای درجه سه میگرفت وسرمربیش چپ وراست عوض میشد ومدیر عاملش چپ وراست عوض میشد ولی کیسه بهترین بازیکنای ایران به واسته احمدی نژاد میگرفت . اون موقع صدات درنمیتومد . چرا؟ چون به نفعت بود پس الان زرزر نکن کیسه کش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج