۹۱۳۰۴۷
۳ نظر
۵۰۰۸
۳ نظر
۵۰۰۸
پ

علیپور و تبریزی مشکل روحی دارند

علی علیپور در خط حمله تیم پرسپولیس هنوز موفق به گلزنی نشده است، همین‌طور مرتضی تبریزی در خط حمله تیم استقلال. این در حالی است که هر دو مهاجم در گذشته‌ای نزدیک جزو مهره‌های خوب تهاجمی فوتبال کشور به شمار می‌رفتند.

خبرورزشی: دو فصل پیش بود که علی علیپور آقای گل لیگ برتر شد و فصل گذشته هم اگرچه آقای گل نشد، اما گل‌های حساسی را برای تیم به ثمر رساند. مرتضی تبریزی هم پیش از حضور در استقلال در ذوب‌آهن گل‌های کلیدی و سرنوشت‌ساز به ثمر می‌رساند.

این دو مهاجم چندی است به مهاجم گل‌نزن تبدیل شده‌اند و جالب اینکه کادر فنی دو تیم هیچ کاری برای تغییر روند انجام نداده‌اند. مرتضی تبریزی بعد از شهرآورد در بازی با ذوب‌آهن وقتی تعویض شد از فرط عصبانیت به کلمن آب لگد زد و علی علیپور هم در بازی با سپاهان با وجود تلاش فراوان نتوانست توپی را تبدیل به گل کند. ادامه این روند هم به ضرر این دو بازیکن است و هم تیم‌های استقلال و پرسپولیس.

گل نزدن علی علیپور و مرتضی تبریزی باید واکاوی و در ادامه به آن پرداخته شود. در غیر این صورت با یک نگاه سطحی و حتی چند جلسه تمرین اختصاصی هیچ چیز حل نخواهد شد. به نظر می‌رسد مشکلات هر دو مهاجم روحی و روانی باشد چراکه سخت است به این باور برسم که علی علیپور و مرتضی تبریزی گلزنی را از یاد برده‌اند.

علی علیپور ابتدای فصل می‌خواست از تیم جدا شود و به یک تیم خارجی برود تا بیشتر پول بگیرد، اما باشگاه مانع شد و این در حالی است که مبلغ قرارداد او نسبت به خیلی از بازیکنانی که کارایی کمتری برای تیم نسبت به این مهاجم دارند، کمتر است و این طبیعی است که ناراحتی علی علیپور را به همراه داشته باشد. مرتضی تبریزی هم از بس مدام در ترکیب ثابت استقلال قرار گرفته و دوباره نیمکت‌نشین شده هنوز به خودباوری لازم نرسیده است.

به راحتی می‌توان برداشت کرد مشکلات هر دو مهاجم روحی و روانی است و برای رفع این مشکل هیچ‌کس بهتر از سرمربی نیست. کالدرون باید پای صحبت‌های علیپور بنشیند و استراماچونی هم حرف‌های مرتضی تبریزی را بشنود. شاید بخشی از مشکلات این دو مهاجم از سوی سرمربی قابل حل باشد در این صورت علی علیپور و مرتضی تبریزی تا روزی که در دو تیم حضور داشته باشند با جدیت بیشتری بازی خواهند کرد.

این برهه از زمان نمی‌توان هیچ از این دو مهاجم را متهم به کم‌کاری کرد و یا گفت به این وضعیت راضی هستند. این دو مهاجم وارد بحران روحی و روانی شده‌اند و حالا باید کسی باشد که پای حرف این دو بنشیند و همدردی کند و از همه مهمتر برای خروج از این برون‌رفت برنامه بدهد.

خیلی از مواقع مشکلات چنین مهاجمانی با تمرینات اختصاصی هم حل نمی‌شود، چون مشکل روحی و روانی است. آمادگی روحی و روانی نقش غیرقابل انکاری در عملکرد بازیکنان دارد و بازیکنی که از نظر روحی و روانی در شرایط خوبی نباشد به طور حتم نمی‌تواند همه توان خود را به نمایش بگذارد.

علی علیپور و مرتضی تبریزی هر دو جزو مهاجمان خوب لیگ برتر به شمار می‌روند که در این برهه از زمان با وجود تلاش فراوان موفق به گلزنی در فصل جاری بازی‌ها نشده‌اند، اما می‌توانند به روز‌های خوب گذشته برگردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگه اینا با این همه رفاه و امکانات مشگل روحی دارن من باید چی بگم؟بهتر بود میگفتی توانایی ندارن

    • بدون نام

      چقدر پول گرفتي اين مطلب رو نوشتي
      تبريزي بلد نيست يه استپ ساده کنه گاگول

    • بدون نام

      پوففففف

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج