۹۱۳۰۹۱
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

مرادی: پرسپولیس تحت فشار است

بازیکن تیم ماشین سازی درباره دیدار با پرسپولیس در جام حذفی گفت: ما یک تیم جوان و بی ادعا هستیم که پرسپولیس صد در صد مقابل ما به مشکل برمی‌خورد.

ایلنا: بابک مرادی درباره برتری مقابل شاهین شهرداری بوشهر گفت: بازی با پیکان روی اتفاقات فوتبالی شکست خوردیم و آن را فراموش مکردیم تا برای این بازی به خوبی آماده شویم. بازی شاهین برای ما خیلی اهمیت داشت و برنده شدیم تا نشان بدهیم که روی اتفاقات فوتبالی شکست خورده بودیم. سه امتیاز این بازی برای ما ارزشمند است و برای هفته بعدی هم تلاش می‌کنیم تا به خوبی در جمع آوری امتیازات اقدام کنیم.

هافبک ماشین سازی درخصوص مصدومیتش گفت: پزشک به من گفته بود باید ۴ هفته از میادین دور باشم اما هر از گاهی دور زمین نرم دویی انجام می‌دادم. نزدیک به ۲۵ روز دستم در آتل بود و الان هم شاید ۷۰ درصد خوب شده باشم. هر روز فیزیوتراپی انجام می‌دهم و امیدوارم که به زودی بهتر شود. خداراشکر نیاز به عمل جراحی نداشتم و با تمرینات سبک درست می‌شود.

مرادی درباره گلزنی پس از بازگشت به ترکیب ماشین سازی گفت: در بازی مقابل استقلال و سپاهان مدافع چپ بودم و مقابل شاهین با نظر آقای خطیبی هافبک چپ بودم. در این پست در ثانیه ۲۴ یک پنالتی گرفتم که فکر می‌کنم سریعترین پنالتی تاریخ ایران بود در ادامه بازی هم دقیقه ۸۴ بود که گل سوم تیم را زدم و امیدوارم که این روند را ادامه بدهم تا به تیمم کمک کنم.

بازیکن ماشین سازی درخصوص رویارویی با پرسپولیس تهران در جام حذفی گفت: همه می‌دانند که پرسپولیس تیم بزرگی است بازیکنان و سرمربی بزرگی هم دارد. آنها بعد از برد در دربی یک باخت مقابل سپاهان را تجربه کردند و الان روی آنها فشار وارد است تا بخواهند شکست را جبران کنند و هم از عنوان قهرمان فصل گذشته‌شان دفاع کنند.

مرادی ادامه داد: ما یک تیم جوان و بی ادعا هستیم که پرسپولیس صد در صد مقابل ما به مشکل برمی‌خورد. دست و پا بسته نیستیم و با انگیزه می‌خواهیم خودمان را نشان بدهیم. در هر پستی که کادرفنی بخواهد بازی می‌کنم و سعی من این است که در هر کجا باشم بهترین عملکرد را داشته باشم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باشه تو راست میگی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج