۹۱۳۱۴۱
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

فرید فرخنده‌کیش دوباره به سینما بازگشت

فرید فرخنده‌کیش با اشاره به فعالیت‌های تازه‌اش درباره ساخت یک فیلم بلند داستانی و سه مستند توضیحاتی ارایه کرد.

خبرگزاری صبا: فرید فرخنده کیش مدیرعامل سابق انجمن سینمای جوانان که مدتی است در حوزه سینما فعالیتی نداشته است درباره فعالیت های جدید خود در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا عنوان کرد: در حال حاضر مشغول تولید سه مستند جدید هستم که هر سه پروژه در مرحله تحقیق و پژوهش قرار دارند و قرار است تریلرهای آنها برای جذب سرمایه گذار در بازار «سینما حقیقت» به نمایش گذاشته شوند.

فرید فرخنده‌کیش دوباره به سینما بازگشت

وی افزود: هم چنین با توجه به تجربه کار با جوانان به دنبال تهیه فیلم سینمایی بلندی با یک فیلمساز جوان فیلم اولی هستم که فیلمنامه آن آماده شده و در حال حاضر به دنبال کسب مجوزهای لازم هستم.

این تهیه کننده سینما با بیان آن که مستند دیگر او با نام «دقیقه ۵۵» به کارگردانی علیرضا فرخنده کیش قرار است امروز دوشنبه ۸ مهر به مناسبت هفته دفاع مقدس در سالن نمایش مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی برای اولین بار به نمایش درآید، درباره موضوع این مستند تشریح کرد: مستند «دقیقه ۵۵» درباره بمباران یک زمین فوتبال در منطقه چوار از توابع شهر ایلام در زمان جنگ تحمیلی است که این زمین فوتبال ۳۳ سال پیش توسط نیروهای بعثی مورد تهاجم قرار گرفت و حدود ۱۵ نفر در این تهاجم شهید شدند.

او در ادامه توضیح داد: ما در این مستند به روایت زندگی شهید حسین هزاوه یکی از شهدایی که در این واقعه جان خود را از دست داده از زبان پسر ایشان که در آن زمان بچه خردسالی بوده است، پرداخته ایم.

فرخنده کیش درباره روند تولید مستند «دقیقه ۵۵» اظهار کرد: این مستند اواخر سال ۹۷ تولید شده و مدت زمان آن ۳۰ دقیقه است.

وی در پایان گفت: مستند «دقیقه ۵۵» یک مستند تجربی است، با وجود آنکه این فیلم در بخش سینمای مستند تهیه شده است اما عملا یک نگاه تلفیقی در تولید دارد که در تولید آن از سینمای داستانی، مستند و انیمیشن استفاده شده است.

عوامل مستند «دقیقه ۵۵» عبارتند از کارگردان: علیرضا فرخنده کیش، دستیار صحنه: آذین امیر بهبودی، پژوهشگر: علیرضا فرخنده کیش، مشاور فنی: سهیل خویشکار،جلوه های ویژه: مرتضی کاظمی نیا و رضا آخوندزاده (استودیو در آستانه هنر نوین خزر)، تدوینگر: مرتضی کاظمی نیا (استودیو در آستانه هنر نوین خزر) صدابردار: محمدرضا محب آل عبا، صداگذار: مهدی یکتا (استودیو در آستانه هنر نوین خزر)، نویسنده گفتار متن: علیرضا فرخنده کیش، آهنگساز و انتخاب موسیقی: مهدی یکتا، طراح چهره پردازی: اعظم مجیدی (موسسه هنری مریم)، طراح صحنه و لباس: نیوشا واعظ زاده، تریلر: مهدی قنواتی، مدیر برنامه ریزی: نوشین واعظ زاده، مدیر تولید: شهرام نوپیدا، تهیه کننده: فرید فرخنده کیش، تهیه شده در: مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج