۹۱۳۱۷۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

وین رونی حاضر نبود به سیتی ملحق شود

سرمربی سابق منچستریونایتد می‌گوید زمانی که او سکان هدایت این تیم را بدست گرفت وین رونی خواهان ترک یونایتد بوده ولی به هیچ وجه به انتقال به منچسترسیتی فکر نمی‌کرده.

ورزش سه: دیوید مویس که بعد از بازنشسته شدن سر الکس فرگوسن، مربی افسانه‌ای منچستریونایتد به جای او به عنوان سرمربی شیاطین سرخ منصوب شد می‌گوید زمانی که او به اولدترافورد آمده وین رونی، اسطوره این تیم خواهان ترک یونایتد بوده و او مجبور شده با تلاش بسیار رونی را به ماندن در این تیم قانع کند. ولی مویس می‌گوید رونی به هیچ وجه حتی فکر پیوستن به منچسترسیتی را هم به سرش راه نمی‌داده.

دیوید مویس که پیش از انتقال به یونایتد به عنوان سرمربی اورتون عملکرد خیلی خوبی داشت نتوانست در اولدترافورد به عنوان جانشین سر الکس بزرگ عملکرد موفقی داشته باشد و در نهایت این تیم را ترک کرد.

مویس درباره وین رونی گفت:" وقتی من به منچستریونایتد ملحق شدم وین رونی می‌خواست تیم را ترک کند. من همان زمان که به باشگاه رفتم این را می‌دانستم که او به دنبال پیوستن به باشگاه دیگری است. ولی من در آن زمان او را هر طور شده می‌خواستم و در برنامه‌هایم به او احتیاج داشتم".

سرمربی سابق یونایتد در ادامه گفت:" فکر می‌کردم اگر بتوانم رونی را در تیمم داشته باشم به من کمک خواهد کرد و در واقع همین طور هم شد. او واقعا عالی بود".

مویس در ادامه صحبتهایش اضافه کرد:" ولی رونی به هیچ وجه حاضر نبود به تیم دیگر شهر منچستر یعنی سیتی برود. او واقعا یونایتدی است و نمی‌خواست برای عوض کردن تیمش راهی رقیب همشهری بشود".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج