۹۱۳۳۸۱
۶ نظر
۵۰۰۲
۶ نظر
۵۰۰۲
پ

پیشکسوت پرسپولیس :

پاشنه آشیل پرسپولیس، براندائو است

پیشکسوت پرسپولیس می‌گوید ایرادی ندارد علیپور باز هم نیمکت‌نشین باشد تا به فرم ایده‌آل خود بازگردد.

خبرگزاری ایسنا: پیشکسوت پرسپولیس می‌گوید ایرادی ندارد علیپور باز هم نیمکت‌نشین باشد تا به فرم ایده‌آل خود بازگردد.

مرتضی کرمانی‌مقدم پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگویی درباره عملکرد پرسپولیس در دیدار با ماشین سازی و صعود این تیم به یک هشتم نهایی جام حذفی گفت: بازی کیفیت خوبی نداشت و پرسپولیس هنوز نتوانسته به خوبی تفکرات مربی‌اش را در زمین پیاده کند و هنوز آن اقتدار لازم را ندارد.

تعطیلات ملی فرصت خوبی برای پرسپولیس است تا نقاط ضعف و قدرت این تیم شناسایی شود تا در هفته‌هایی که پرسپولیس بازی‌های آسان‌تری دارد، شاگردان کالدرون نتیجه بهتری بگیرند.

وی ادامه داد: تنها سوال من این است که چرا به براندائو بازی می‌دهند؟ چند دقیقه دیگر باید بازی کند تا اثبات کند که کیفیت لازم را ندارد.

او اکنون پاشنه آشیل پرسپولیس است و اصلا معلوم نیست باید در چه پستی بازی کند. نه از فرصت‌ها درست استفاده می‌کند و نه می‌تواند رابط خوبی بین خط حمله و خط هافبک باشد. او هم مانند بودیمیر شده است و هر بازی که در ترکیب حضور دارد، پرسپولیسی‌ها عذاب می‌کشند.

مهاجم پیشین پرسپولیس درباره افت علیپور گفت: این مهاجم تحت فشار قرار دارد و این باعث شده تا حتی در زدن ضربه پنالتی هم تمرکز فنی را نداشته باشد. این مهاجم هم نباید خود را وارد حاشیه کند و به نظر من ایرادی ندارد مانند دیدار با ماشین‌سازی، یکی دو دیدار روی نیمکت بنشیند.

کرمانی‌مقدم در پایان درباره عملکرد کالدرون با پرسپولیس گفت: تیم کالدرون هجومی‌تر از تیم برانکو بازی می‌کند و این ما را امیدوار می‌کند اما هنوز قضاوت درباره کالدرون زود است و باید تا نیم‌فصل صبر کرد و سپس عملکرد او را سنجید. تنها ایراد مشهود کالدرون بازی دادن به براندائو است که امیدوارم به زودی او را از لیست کنار بگذارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اونو بزاره کنار بعد عمه‌ی تورو بزاره خط حمله؟! علیپور که سالهاس توی تیمه و اقای گل لیگتون بوده هنوز یه گلم نزده حتا از نقطه‌ی پنالتی بعد شما گیر دادین به بازیکنی که چندماهه اومده توی لیگ بی درو پیکر و سطح پایین ایران که باید از ترکیبم بندازنش بیرون؟! والا همین غرور مزخرف ما ایرانیاس که سال به سال بدتر میشیم، ما تیمای اول کشورمون از اماراتی‌ها 6تا گل میخورن بعد همش ادعای اینو داریم چرا بازیکنای خارجی اینجوری بازی میکنن، از 100تا بازیکنی که اومد به 90تاش گیر دادیم که بازیکن نیستن فقط ما خوبیم!! یه بارم با خودتون صادق باشین بگید چرا بازیکنایی که میان ایران اینقد بی‌انگیزه و افسرده و دپرسن که نمیتونن بازی کنن؟!

      پاسخ ها

      • مهدی از مشهد

        دقیقا درست گفتی شما ، بازیکن با کیفیت خارجی کم کم 1 میلیون دلار الان پول میخواد یعنی 12 یا 13 میلیارد تومن ناقابل ، الان لیگ قطر ، امارات ، عربستان توی همین منطقه و چین و ژاپن و کره توی شرق آسیا دارن بازیکن 10 ، 12 میلیون دلاری می گیرن ، بعد ما از یک بازیکن 400 هزار دلاری انتظار معجزه داریم . تازه اینو یادتون رفته پرسپولیس تراکتور و سپاهان و حتی استقلال نیست که بتونه بازیکن 1 میلیون دلاری بگیره ، سقف قرارداد خارجی توی پرسپولیس حدود 500 هزار دلاره . البته بازم مثل همیشه باید بگیم وزیر پرسپولیسی نمی خوایم ، نمی خوایم .

    • تاج بزرگ آسیا، چهارفینال آسیا، دوقهرمانی آسیا⭐⭐حسرت نیاکان لنگی ها

      هجومی؟ خخخخ متوهم. توشش بازی کلا سرهم شش موقعیت گل ایجاد نکرد هنوز

      پاسخ ها

      • رضا میرشکار

        این کلمه شش چقدر آشناست

    • رضا میرشکار

      آقا اگر امید رمضانی سایپا رو می‌گرفتیم خیلی خوب بود یا همین عیسی ال کثیر خیلی بهتر از این برزیلی بود. فقط اسم برزیل رو یدک میکشه

    • رضا میرشکار

      به نظر من اگر امید رمضانی سایپا و یا همین عیسی ال کثیر رو می‌گرفتیم خیلی بهتر از این برزیلی بود که فقط اسم برزیل رو یدک میکشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج