جاباما
۹۱۳۳۹۴
۵ نظر
۵۰۰۲
۵ نظر
۵۰۰۲
پ

عیار پرسپولیس مقابل شهرخودرو مشخص می‌شود

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس به صعود این تیم به مرحله بعدی جام حذفی و بازی با شهر خودرو واکنش نشان داد.

خبرگزاری فارس: اسماعیل حلالی در گفت‌وگو با خبرنگار ، درخصوص برد روز گذشته پرسپولیس مقابل ماشین‌سازی گفت: به نظر من پرسپولیس در این بازی نسبت به بازی‌های قبل نشان دادیم که رشد فنی خوبی داشتیم.

مالکیت بازی در دقایق زیادی در اختیار پرسپولیس بود و حملات زیادی کردیم اما احساس می‌کنم باید در خلق موقعیت بهتر عمل کنیم. چرا که هنوز موقعیت‌های زیادی خلق نمی‌کنیم. باید بازیکنان به هماهنگی بیشتری برسند و باید بیشتر کار کرد تا مشکلاتی که وجود دارد حل شود.

در کل تیم ما روز گذشته بازی خوبی انجام داد و عملکرد خوبی در جام حذفی داشتیم. به نظر من رشد فنی ما در این بازی بهتر بود و آقای کالدرون از چند بازیکن دیگر استفاده کرد تا بازیکنان مصدوم نشوند. به هر حال بازی‌ها فشرده است و با این کار آقای کالدرون نخواست که بازیکنان مصدوم شوند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره عملکرد جونیور مهاجم برزیلی این تیم و انتقادهایی که به او می‌شود خاطرنشان کرد:می‌توانیم بعد از ۵ بازی در خصوص عملکرد جونیور نظر بدهیم اما به هر حال این بازیکن به پرسپولیس پیوسته و باید از او حمایت کنیم تا عملکرد خوبی داشته باشد.

من هم موافقم که باید برای جذب بازیکن خارجی وقت زیادی گذاشت اما حالا او به پرسپولیس پیوسته و باید از او حمایت شود تا بتواند نقاط ضعف خود را برطرف کند.ما باید به اندازه جیبمان خرج کنیم.

حلالی افزود: مهدی عبدی بازیکن توانمندی است و اگر یکسال اینجا بازی کند و بعد باشگاه او را بفروشد می‌تواند پول به حساب باشگاه واریز کند اما تیم‌های ایرانی بازیکن خارجی می‌گیرند و پول آنها را نمی‌دهد و درنهایت این بازیکنان به فیفا شکایت کرده و ما را مجبور می‌کنند تا ۳-۲ برابر قراردادشان به آن ها پول بدهیم.

در این ۱۰ سال من این مشکلات را در باشگاه خودمان دیده‌ام . به نظر من در کل باید از این بازیکن حمایت کرد. هرچند که او در این چند بازی ضربه به چارچوب نداشت و فقط دیروز یک ضربه به چارچوب داشت.

او اصلا خودش را در موقعیت گل قرار نمی‌دهد و پشت به دروازه بازی می‌کند اما دیدید که مهدی عبدی در شهرآورد ۱۰ دقیقه بازی کرد و دو بار موقعیت گل داشت. حالا خوشبختانه او روز گذشته یک ضربه به چارچوب داشت و ما را امیدوار کرد! باید از این بازیکن حمایت کنیم تا ببینیم در نیم فصل چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درخصوص بازی این هفته این تیم مقابل شهرخودرو ادامه داد: شهر خودرو تیم متفاوتی است که همه شرایط و امکانات را برای خوب بودن دارد اما از طرف دیگر پرسپولیس هم روی زمین بازی می‌کند و فکر می‌کنم بازی خوبی را از سوی هر دو تیم شاهد باشیم.

به نظر من عیار پرسپولیس مقابل شهر خودرو سنجیده خواهد شد. ما ۲۵ بازیکن داریم و برخی از بازیکنان مصدوم مثل ربیع‌خواه،‌ بشار، ماهینی و انصاری شرایط بازی پیدا کردند و فعلا فقط کمال کامیابی‌نیا مصدوم است که جای خالی او واقعا احساس می‌شود. من امیدوارم که او هرچه زودتر به شرایط بازی برگردد.

در کل معتقدم که رشد فنی پرسپولیس نسبت به بازی‌های قبل بهتر شده و امیدوارم که بتوانیم در ایجاد موقعیت بهتر عمل کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تاج بزرگ آسیا، چهارفینال آسیا، دوقهرمانی آسیا⭐⭐حسرت نیاکان لنگی ها

      تیمی ک شش بازی سرهم شش موقعیت گل خلق نکرده

    • بدون نام

      یک مسئله درون حخانواوه هستش.
      با ندیریت یحیی حل میشه

    • بدون نام

      مقابل تراکتور و سپاهان مشخص نشد؟

    • بدون نام

      مطمئن باش یحیی جان مثل پارسال یه حال اساسی میده بهتون نگران نباش

    • سپاهانی ام

      عیار پرسپولیس قبلامقابل سپاهان مشخص شد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج