۹۱۳۴۸۶
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

باید دلیل رد فیلمنامه «هنگامه» را اعلام کنند

امیر سیدزاده از رد درخواست پروانه ساخت فیلمنامه «هنگامه» ابراز تعجب و اعلام کرد باید دلیل رد درخواست‌ها اعلام شود.

خبرگزاری صبا: سید امیر سیدزاده تهیه کننده سینما که هفته گذشته درخواست یکی از فیلمنامه های او با نام «هنگامه» به کارگردانی حسن آخوندپور رد شده بود با اظهار تعجب از این اتفاق عنوان کرد: این فیلمنامه بدون هیچ دلیلی رد شد. من درباره دلایل رد شدن آن پرسیدم که هیچ جوابی دریافت نکردم.

باید دلیل رد فیلمنامه «هنگامه» را اعلام کنند

این تهیه کننده تاکید کرد: تصمیم دارم به محمدمهدی طباطبایی نژاد معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی مراجعه کرده و دلایل رد شدن این فیلمنامه را جویا شوم تا حداقل برگه دلیل رد شدن آن را به من بدهند.

وی افزود: احتمال دارد که دوباره این فیلمنامه را بازنویسی و بار دیگر برای گرفتن پروانه ساخت اقدام کنیم به دلیل آنکه این فیلمنامه مورد علاقه من و حسن آخوندپور کارگردان این فیلم است و تصمیم داریم حتما این فیلم را بسازیم.

سیدزاده با بیان آنکه موضوع این فیلم اصلا سیاه نمایی و جنجال برانگیز نیست، توضیح داد: موضوع فیلم «هنگامه» چالش برانگیز نیست و درباره اعتیاد و تاثیرات افراد معتاد روی خانواده خود و جامعه است.این فیلم خیلی تلخ و سیاه نمایی نیست و شاید یک درصد از مشکلاتی را که فیلم های مشابه با این موضوع به تصویر کشیده اند ما می خواهیم در فیلم «هنگامه» به صورت دراماتیک به تصویر بکشیم.

تهیه کننده فیلم «تدفین» درباره فعالیت جدید خود نیز اظهار کرد: یک فیلمنامه کمدی خیلی خوب و فاخر در دست دارم که به دلیل آنکه هزینه بسیار زیادی برای تولید می خواهد هنوز سرمایه گذار پیدا نکرده ام.

وی در پایان گفت: امیدوارم اگر مشکلات حل شود ظرف یکی- دوماه آینده فیلم «هنگامه» را کلید بزنیم. به نظرم بدون هیچ دلیلی فیلمنامه ای را رد کردن اصلا صحیح نیست و در جایی که مدعی قانون مداری و پایه گذار فرهنگ است این کار مصداق بی قانونی است. وزارت ارشاد باید الگو رعایت قانون باشد نه آنکه خلاف آن عمل کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج