۹۱۳۵۰۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

مهماندوست: بدبختی‌های ما بعد از المپیک شروع شد

رضا مهماندوست سرمربی تیم تکواندوی جمهوری آذربایجان گفت: تمام بدبختی‌های ما بعد از المپیک ریو شورع شد و هنوز هم مشکلات ادامه دارد.

خبرگزاری میزان: مشکلات تیم ملی تکواندوی جمهوری آذربایجان این روز‌ها به حدی زیاد شده که سرمربی ایرانی این تیم را به فکر جدایی انداخته است. رضا مهماندوست مربی موفق و پرافتخار این تیم در خصوص آخرین شرایط تکواندوی جمهوری آذربایجان و تکواندوی ایران صحبت‌هایی را با خبرنگار میزان انجام داده که در ادامه می‌خوانید.

در خصوص شرایط تکواندوی جمهوری آذربایجان صحبت کنید.

شرایط بدتر شده که بهتر نشده! چند روز قبل جلسه‌ای داشتیم که گفتم با این شرایط نمی‌مانم و مسئولان ورزش و تکواندوی جمهوری آذربایجان هم گفتند برای گرفتن پول باید صبر کنم.

امکان دارد پیش از المپیک از این تیم جدا شوی؟

فعلا از من فرصت خواستند، اما با این شرایط زمان از دست می‌رود. هزار و یک مشکل داریم و احتمال هرچیزی وجود دارد.

چرا بعد از المپیک ریو با این کشور قطع همکاری نکردی؟

اگر می‌دانستم شرایط اینگونه می‌شود که قطعا جدا می‌شدم. یادم نمی‌رود وقتی طلای المپیک گرفتیم از وزیر ورزش تا آبدارچی از سر و کول من بالا می‌رفتند، اما الان همه چیز فراموش شده و انگار نه انگار که ما شانس مدال المپیک داریم.

منظورت این است پس از المپیک همه چیز خراب شد؟

اوایل آنقدر فضا را قشنگ درست کردند که من گول خوردم، اما تمام بدبختی‌های ما بعد از المپیک ریو شروع شد. نمی‌دانم چه بگویم، اما فعلا فقط باید صبر کنیم ببینیم چه چیزی در انتظار ما خواهد بود.

دلت برای تکواندوی ایران تنگ نشده؟

هر کسی که ایرانی باشد دلش برای کشورش تنگ می‌شود. من روز‌های خوبی در تیم ملی تکواندو داشتم که هیچوقت آنها را فراموش نمی‌کنم.

شرایط تیم ملی تکواندوی ایران را چطور ارزیابی می‌کنی؟

خوشبختانه اوضاع تیم ملی خوب است و بچه‌ها بحران را پشت سر گذاشتند. با توجه به شرایط موجود کسب ۴ سهمیه محال است، اما شاگردان عسکری می‌توانند برای ۳ سهمیه بجنگند.

اما کسب ۳ سهمیه هم کار سختی است.

بله قبول دارم و به نظرم بهتر است روی ۲ سهمیه حساب کرده و برای کسب سهمیه سوم هم تلاش کنیم. اگر میرهاشم و آرمین تمام امتیازات را بگیرند، می‌توانند المپیکی شوند و سجاد مردانی هم برای رسیدن به توکیو نیازمند تلاش بیشتر است.

شنیده شده همین الان هم پیشنهاداتی از برخی کشور‌ها داری.

پیشنهاد که دارم، اما اگر مانده خانه‌نشین شوم، الان هدایت تیمی را قبول نمی‌کنم، چون برای رسیدن به موفقیت حداقل ۳ یا ۴ سال زمان لازم است.

اما شاید بتوانی با یک کشور دیگر هم مدال المپیک بگیری.

اتفاقا یک کشور به من پیشنهاد مالی خوبی داده و مدعی است تمام امکانات را فراهم می‌کند تا تکواندوی این کشور به مدال المپیک برسد، اما من چوب جادو ندارم که در چند ماه قهرمان المپیک تحویل دهم. یک مربی حرفه‌ای باید نگاه حرفه‌ای هم داشته باشد و احساسی عمل نکند.

اگر از جمهوری آذربایجان جدا شوی، در اروپا به کارت ادامه می‌دهی؟

این سوال را به ۲ صورت پاسخ می‌دهم. امکان دارد بعد از المپیک ۲۰۲۰ دور تکواندو را خط کشیده و دست خانواده‌ام را بگیرم و یک گوشه بدون حاشیه زندگی کنم، اما اگر بخواهم در تکواندو بمانم، به تیمی می‌روم که ۴ سال زمان داشته باشم و با امکانات کافی بتوانم شیوه کارم را به تکواندوکاران آن کشور دیکته کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج