۹۱۳۵۲۶
۷ نظر
۵۰۰۰
۷ نظر
۵۰۰۰
پ

فقط ۳،۲ بازیکن در حد استقلال هستند

یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید به غیر از ۳-۲ بازیکن این تیم، هیچ بازیکنی در حد نام استقلال نیست.

ایسنا: سعید مراغه‌چیان، پیشکسوت تیم استقلال درباره پیروزی آبی‌پوشان پایتخت مقابل گل‌ریحان البرز در چارچوب‌ مرحله یک‌شانردهم نهایی جام حذفی اظهار کرد: با توجه به این که حریف استقلال در لیگ دسته یک بازی می‌کرد، به نظر من باید در ۹۰ دقیقه کار را تمام می‌کرد اما این اتفاق نیفتاد و کار به وقت‌های اضافه کشیده شد و استقلال در وقت‌های اضافه به پیروزی رسید.

فرشید اسماعیلی در این بازی توانست هم گل بزند و هم گل بسازد و توانست در این بازی عملکرد بسیار خوبی داشته باشد. به نظر من اگر اسماعیلی نبود، استقلال نمی‌توانست کاری از پیش ببرد. در کل گل‌ریحان در حدی نبود که بخواهد برای استقلال دردسرساز شود اما تیم چغری بود و کار را مقداری برای استقلال سخت کرد.

او ادامه داد:‌ امیدوارم در بازی‌های بعدی استقلال بتواند روند بهتری از خودش نشان دهد. در بازی‌های اخیر استقلال نتوانسته طروات و کیفیت خوب خود را داشته باشد. در بازی با ذوب‌آهن، تیم استقلال نمی‌توانست از گلی که می‌زد، دفاع کند و باعث شد که نتواند در آن بازی پیروز شود. به نظر من استقلال یک رهبر ندارد که بتواند بازیکنان را در زمین مدیریت کند. به هرحال انتظار داریم استقلال خیلی بهتر از این‌ها عمل کند و به نظر من زمان می‌تواند مشکلات را حال کند.

این پیشکسوت استقلال افزود:‌ استقلال در تمامی خطوط مشکل دارد. فکر می‌کنم در این تیم به جز ۳-۲ نفر، هیچ بازیکنی در حد استقلال نیست. این بازیکنان شاید در تیم‌های قبلی خودشان خوب بودند اما شرایط در استقلال و پرسپولیس کاملا فرق می‌کند. در این مساله سرمربی هیچ تقصیری ندارد. استراماچونی مربی دلسوزی است و دوست دارد تیمش نتیجه بگیرد اما تا به حال شانس نداشته و تیمش در دقایق پایانی نتوانسته نتیجه لازم را بگیرد.

مراغه‌چیان در ادامه اضافه کرد: به نظر من ۱۶ تیم لیگ برتری به غیر از ۵-۴ بازی نمی‌توانند کیفیت خوبی داشته باشند و این مساله برای لیگ برتر ایران خوب نیست. اما فکر می‌کنم استقلال با این نفرات و با این شرایط می‌تواند در نیمه بالای جدول رقابت‌های لیگ برتر باشد. بازیکنان استقلال اگر بتوانند فعل خواستن را صرف کنند، می‌توانند روند خوب خود را طی کنند و به موفقیت برسند. امیدواریم که شاهد بازی‌های بهتری از استقلال در آینده باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فقط فرشید اسماعیلی وقائدی به دردبخورن وگرنه باقیش یه پوست پیاز نمی ارزن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خود کیسه هم در حد دسته ۳ بیشتر نیست چه برسه به لیگ برتر خخخخخخخخ

    • هاشم استقلالی

      ب نظرم تیمی ک ۱۵ ۱۶ تا بازیکنش رفته حدالاقل تا نیم فصل طول میکشه ک رو فرم بیفته
      اینم دستای پشت پرده فدراسیونه

    • تاج بزرگ آسیا، چهارفینال آسیا، دوقهرمانی آسیا⭐⭐حسرت نیاکان لنگی ها

      کجایی تو؟ برو بازی باذوب و همین بازیو ببین. هیچ تیمی مث استقلال زیبا و روون بازی نمیکنه و خلق موقعیت نمیکنه. فقط تو دفاع ضعف داره ک اینم بخاطراینه ک ابزارنداره

    • پرویز

      قائدی که فقط بلده آدم بکشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخخخخخخ واقعا

    • پیام

      مبارک وزیر لنگی ورزش که با نابودی استقلال به هدفش رسید .. جباروف ، تیام ، صیادمنش ، پاتوسی ، مجید حسینی با دستور سلطانی فر جدا شدند و از آنطرف ستاره های پرسپولیس با 8 میلیارد ماندنی شدند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج