۹۱۳۶۰۲
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

«صبح زیبا» را با رادیو نمایش آغاز کنید

شنوندگان رادیویی می‌توانند هر روز شنونده «صبح زیبا» برنامه مفرح صبحگاهی رادیو نمایش باشند.

خبرگزاری صبا: به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، فرشاد آذرنیا تهیه کننده «صبح زیبا» گفت: برنامه «صبح زیبا» با رویکرد مفرح، شاد و طنز انتقادی نگاه ویژه ای به معضلات اجتماعی روز ایران دارد.

«صبح زیبا» را با رادیو نمایش آغاز کنید

وی ادامه داد: این برنامه بخشی نمایشی دارد که کارگردانی آن را امیر زنده دلان بر عهده دارد و به صورت داستانی و کمدی درباره زن و شوهر گزارشگری است که از موضوعات مختلف گزارش تهیه می کنند و بازیگران آن نورالدین جوادیان و نازنین مهیمنی هستند.

آذرنیا خاطرنشان کرد: تاکنون هنرمندانی چون شیرین سپه راد، سعید سلطانی، مجتبی طباطبایی، مونا صفی و بهرام سروری نژاد به عنوان بازیگر در این برنامه حضور داشتند و قرار است از سیزدهم مهرماه آیتم های نمایشی متنوعی هم به این برنامه اضافه شود که هر روز دو نفر از بازیگران رادیو نمایش در آن حضور خواهند داشت و به این ترتیب تمامی بازیگران رادیو نمایش در این برنامه هنرنمایی می کنند.

وی همچنین از شخصیت کمیک دیگری به اسم آقا جلال در این برنامه گفت که مسئول آبدارخانه رادیو است و ارتباطی طنزآمیز با «محمدرضا قلمبر» مجری برنامه درباره استفاده درست از لغات فارسی را دارد. بازی در نقش آقا جلال را امیر زنده دلان برعهده دارد.

«صبح زیبا» به نویسندگی مجید حیدری، تهیه کنندگی فرشاد آذرنیا، کارگردانی امیرزنده دلان، صدابرداری فرزاد شریفی و با اجرای محمدرضا قلمبر هر صبح ساعت ۶:۳۰ از رادیو نمایش پخش می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عاشق رادیو هستم این همه تلگرام وات ساپ و اینستا و ماهواره هست ولی من رادیو رو ترجیح میدم به همه ی اینا خدا همه ی بچه های رادیو را نگه داره و برای همشون آرزوی سلامتی و تندرستی دارم

    • بدون نام

      من هم عاشق رادیو هستم البته رادیو های خارجیبرنامه هاشون رو گوش میدم و تفاوتی که با رادیو داخلی داره بسیار زیاده منظورم برنامه هاشون رادیو ایرانی در حال حاضر غیر قابل استفاده هست حال آدم رو بهم میزنه برنامه هاش یعنی تمام برنامه های جناحی قدیمی و مذهبی بارها هم اعتراض کردیم که غیر از یه عده اندک مذهبی بقیه هم دارن زندگی میکنن کو گوش شنوا کلا رادیو تلویزیون ایران اعصاب آدم رو بهم میریزن

      پاسخ ها

      • shanjani..

        ''' آیا شما فکر نمی کنید ' رادیو فقط در زمانهای گذشته و قدیم کارآیی داشته و نه اکنون ' در عصر ''' فضای مجازی '''''' لطفا پیدا کنید رادیو گوش کن را ! ''''''''

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج