۹۱۳۶۱۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

سانچس: با اینتر دوباره عاشق فوتبال شدم

مهاجم شیلیایی تیم فوتبال اینتر می‌گوید با رفتن به این تیم دوباره عاشق فوتبال شده است.

خبرگزاری تسنیم: الکسیس سانچس که در این تابستان در انتقالی قرضی از منچستریونایتد به اینتر پیوست و در برتری ۳ بر یک اخیر نراتزوری مقابل سامپدوریا در هفته ششم سری A ایتالیا اولین گلش را برای این تیم به ثمر رساند، در آستانه بازی فردا شب (چهارشنبه) با بارسلونا در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به سایت رسمی اتحادیه فونتبال اروپا (یوفا) گفت: بارسلونا در خانه تیم خیلی قدرتمندی است، برای همین اگر ما یک یا دو موقعیت گلزنی نصیب‌مان شد، نباید آن را از دست بدهیم. من با منچستریونایتد در خانه بارسلونا بازی کردم و سه، چهار موقعیت گلزنی را به هدر دادیم. اگر می‌خواهید بارسلونا را شکست دهید، نباید فرصت‌های‌تان را از دست بدهید.

وی همچنین درباره پیوستنش به اینتر اظهار داشت: آمدن به اینتر چیزی شبیه به این بود که دوباره عاشق فوتبال شدم. من از کونته شناخت داشتم و برخی بازیکنان اینتر را هم می‌شناختم. در ضمن بر این باورم که باشگاه اینتر کارهای خوبی برای آینده دارد انجام می‌دهد. اگر اشتباه نکنم، اینتر در هفت یا هشت سال اخیر عنوانی کسب نکرده است. من با اینتر دوباره عاشق فوتبال شدم و حالا ما رویای کسب عنوان را در سر داریم.

مهاجم شیلیایی اینتر درباره علاقه‌اش به قهرمانی در اروپا نیز یادآور شد: هر بازیکنی دوست دارد قهرمانی در لیگ قهرمانان را تجربه کند. شما برای قهرمانی در این تورنمنت بازی می‌کنید نه تنها برای رقابت کردن. من هم برای قهرمانی در لیگ قهرمانان برای اینتر بازی می‌کنم. بازی در این تورنمنت زیباست و اینتر هم باید بابت حضور در لیگ قهرمانان هیجان‌زده باشد.

سانچس ۳۰ ساله که بین سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۴ برای بارسلونا بازی می‌کرد، در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: من در بارسلونا آموختم که چطور پیشرفت کنم. در آنجا بازیکنانی کنارم بازی می‌کردند که سابقه قهرمانی در جام جهانی را داشتند و هر روز برای بهبود وضعیت فیزیکی خود تلاش می‌کردند. امروزه هر بازیکن حرفه‌ای باید چنین رویکردی داشته باشد.

وی تصریح کرد: زمانی که من به بارسلونا رفتم، مردم می‌گفتند که این بهترین بارسلونای تاریخ است. گواردیولا، ژاوی، مسی و اینیستا در آن تیم بودند که حالا دیگر در این تین نیستند. همچنین ما پویول را در آن تیم داشتیم که از نظر من کاپیتانی فوق‌العاده بود، بهترین کاپیتانی که در تمام دوران حرفه‌ای‌ام دیده‌ام. بازی در بارسلونا فوق‌العاده است، جایی که فوتبالی متفاوت را با در اختیار داشتن مالکیت توپ یاد می‌گیرید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج