۹۱۳۶۲۳
۱۹ نظر
۵۰۱۲
۱۹ نظر
۵۰۱۲
پ

ادعای دبیرکل اتحادیه عرب علیه ایران

دبیرکل اتحادیه عرب با طرح ادعاهای بی‌اساس علیه جمهوری اسلامی ایران ادعا کرد که ایران در سال ۲۰۰۶ میلادی حزب الله لبنان را به جنگ با اسرائیل واداشت.

خبرگزاری ایسنا: دبیرکل اتحادیه عرب با طرح ادعاهای بی‌اساس علیه جمهوری اسلامی ایران ادعا کرد که ایران در سال ۲۰۰۶ میلادی حزب الله لبنان را به جنگ با اسرائیل واداشت.

احمد ابوالغیط، دبیرکل اتحادیه عرب در گفت‌وگو با الشرق الاوسط ضمن طرح ادعاهای بی اساس علیه جمهوری اسلامی ایران در رابطه با بحران سوریه به مساله حمله انصارالله یمن به آرامکو پرداخت و با بیان این که باید با رفتارهای ایران در منطقه مقابله شود، گفت که من نمی‌گویم ایران موشک و پهپاد به سوی عربستان پرتاب کرد بلکه منتظر تحقیقات خواهم ماند و مدعی شد که داده‌ها نشان می دهد این سلاح ها در ایران ساخته شده است و افزود: اینکه چه کسی آنها را شلسیک کرد و از کجا شلیک شدند را کارشناسان مربوطه تشخیص خواهند داد و من مطمئن هستم که به نتیجه نهایی در رابطه با این مساله خواهیم رسید.

وی با بیان این که ایران به دنبال صادر کردن انقلاب اسلامی به کشورهای دیگر است، ادعا کرد: من از چیز هایی که می گویم مطمئن هستم و بعد از ده سال براین اتفاقات تاکید می کنم که ایران حزب الله لبنان را در سال ۲۰۰۶ میلادی به جنگ با اسرائیل واداشت و این پیامی از ایران به اسرائیل بود. درگیری های حماس با اسرائیل در سال های ۲۰۰۸ و ۲۰۰۹ میلادی نیز با حمایت و تشویق ایران انجام شد؛ این مساله مثل روز برای من روشن است.

ابوالغیط ضمن متهم کردن ایران به دخالت در امور داخلی کشورهای عربی و لزوم مقابله با این دخالت ها به کمیته چهارجانبه عربی اشاره کرد و گفت: این کمیته که متشکل از مصر، بحرین، امارات و عربستان است هر شش ماه یک بار جلسه برگزار می‌کند و در رابطه با دخالت های ایران در منطقه تبادل نظر می‌کنند.

این ادعاها درحالی مطرح می شود که جمهوری اسلامی ایران همواره به دنبال صلح، ثبات و امنیت در منطقه بوده و برای حل بحران های عربی تلاش فراوانی کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حرفاش کاملا درسته

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اقای دبیرعرب شما اگر یک زره خون غیرت مردانگی شرف ابرو داشتید اسرائل هیچ غلطی نمیتواست بکندازبی شرفی شماست

    • بدون نام

      برسید نرسید ، پنج سال مردم بی دفاع یمن را با موشکهای دشمنان اسلام غرق بخون کردید ، چی شده حالا جلز. و ولز می کنید حالا اول کار هست .

    • بدون نام

      متحد های ما کیا هستن

    • بدون نام

      وای به حکومتی که ملت هم بهش پشت کنه

    • عبدالرحمن

      خداوکیلی همه رو راست گفته چون خودتون هم همینارو هر روز میگین!

    • بدون نام

      کمیته مفسدین وخایین وشماهم ابواغیظ سردسته آنها بگو چقدر رشوه گرفتی این حرفها رابزنی

    • بدون نام

      یعنی اگر با اسراییل یکی بجنگد حتی عرب این اقا ناراحت میشود واقعا که پدر غیض هستی

    • بدون نام

      به روباه گفتن شاهدت کو ؟گفت دُمَم،اصل فتنه در جهان اسلام و عرب سردمداران همین چهار کشور هستند.

    • ک ص

      هیچ غلطی نمی کننداعراب بایدانتقام قادصیه رابگیریم

    • بدون نام

      اتحادیه عرب فرش قرمزبرای رژیم اسرائیل که قبله اول مسلمانان راتصاحب کرده انداخته اند.بعدلباس پیامبربه تن کرده اندادعای حق حقوق مسلمانی میکنند .شمایک مشت خودفروخته جاعل هستید که نوکرهمونهایی که مدال به گردنشون آویز میکنید.نباید اصلا خودتونو باایران مقایسه کنید..

    • اس م اع ی ل

      مثل ایرانی از قدیم به روباگفتندشاهدت کیست گفت دومم این عرب شیرده جلسش با عربستان امارات مصر وعروس فراری از ایران یعنی بحرین شاهد این دبیرعرب هستندالح ایران دشمنان قدیم وایام

    • کهنه سرباز وطن

      به شغال گفتند که شاهدت کیه گفت دمم

    • احد

      دکتر شریعتی می گفت: می خواهی ببینی کسی چه جوری فکر می کند ببین از کجا می خورد
      این ابوالغیظ هم دلار نفتی سعودی را می خورد لذا مثل آنها هم فکر می کند

    • بدون نام

      اتحادیه عرب چه صیغه ای هست دیگه؟! اتحادیه مصر و عربستان بهتر بهش میاد بیشتر کشورهای عربی دوست ایران هستند

    • حسن

      لعنت بر شما

    • داودی نژاد

      آره کارمابوده تاکوربشی اتحادیه عبری عربی

    • بدون نام

      نمیدونم چرا ایران جواب درست حسابی بهشون نمیده ..هرکس تهمت میزنه فقط در جواب میگیم که این ادعا را رد میکنیم و دنبال ثبات در منطقه هستیم آخر مگه اینها میفهمند... بای بگید بله درسته ما انجام دادیم و هیچ کدومتون هم هیچ غلطی نمیتونید بکنید دلمون میخواد . اینجوری باید جواب اینها رو بدیم

    • رحیم. شکری

      عربستان درهر کشوروهرطرح ضدایرانی موافق وبابتش میلیونها دلار خرج تاکنون کرده نه تنهاعربستان شیوخ دیگری هم هستند که نه یک روز بلک چهل سال است که پول خودراصرف این ضدیت میکنند .تنها سیلی که انصارالله به گوش عربستان زد راباید تحسین کردچراکه عربستان خودرا بزرگ خاورمیانه بعداز اسرائیل می داند وعمارات وبحرین ومصر هم همبستگی میکنند و باپول پیش میبرندونیرنگ سیاسی ونیرنگی پولی ازسیاست عربستان تاکنون کوتاه نیامده لازم است که نشان دادآیاقاشقچی که درسفارت ترکیه زنده زنده قطعه قطعه شد وبن سلمان پس ازمدتها انگارباوقاهت تمام اعلام میکنداین طرح عربستان وصاحب طرح بن سلمان بوده که رسمااعلام کرده آیا حفظ حقوق بشردردنیا نباید بداندطرح داعش ریشه اش طرح بن سلمان بوده که آخرین نشانیش آقای قاشقچی وشیخ نمربود سفاک ترین ادمهاهم دست به این قبیل جنایته دست نمیزند ولی بن سلمان فردی دیوانه واتش قدرت اورا وادارکرده روش صدام راجلوگیری کند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج