۹۱۳۷۰۹
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

والورده: هرگز روی مسی ریسک نخواهیم کرد

ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا اینتر را تیمی متحول شده با آنتونیو کونته خطاب کرد.

ورزش سه: بارسلونا فصل قبل و در بازی رفت مرحله گروهی موفق شد با دو گل اینتر را در نوکمپ مغلوب کند. اما دو تیم فردا شب دوباره در شرایط مشابه به مصاف هم خواهند رفت و ارنستو والورده مدعی شد این اینتر شبیه تیم چلسی تحت هدایت کونته دو سال پیش است.

ارنستو والورده در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با اینتر گفت: "اینتر در این فصل با حضور بازیکنان و سرمربی جدید تغییرات زیادی داشته است و آنها با روش متفاوتی بازی می کنند. شروع فصل اینتر فوق العاده بوده و آنها در همه بازی های خود در سری آ پیروز شده اند. اینتر تبدبل به تیمی متفاوت شده که این تاثیر سرمربی جدید آنها بوده و حالا شبیه آن تیم چلسی است که ما دو فصل پیش با آنها ملاقات کردیم.

والورده: هرگز روی مسی ریسک نخواهیم کرد

اینتر در دیدار برابر اسلاویا پراگ خیلی خوب بازی نکرد، اما چند روز بعد آنها مقابل میلان نمایشی بسیار خوب ارائه کردند. اینتر در بازی های بزرگ بهترین عملکرد خود را ارائه می دهد. لیگ قهرمانان همیشه در زمان خوبی برگزار می شود و شما باید با آن روبرو شده و خوشحال باشید که می خواهید در لیگ قهرمانان بازی کنید. اینتر در فرمی بسیار خوب به اینجا آمده و یک بازی تماشایی در انتظار ما خواهد بود.

ما در خانه بازی می کنیم و در لیگ قهرمانان و همچنین در لالیگا در خانه قابل اعتماد هستیم. من نمی دانم چه تیمی شانس بیشتری دارد و شما دوست دارید این موضوع را بدانید، اما من علاقه ای به دانستن آن ندارم. دانستن این موضوع کمکی به ما نمی کند، ما وظیفه داریم به پیروزی برسیم و می خواهیم پیروز شویم. پس از آغاز فصل ما وظیفه داریم همیشه بازی های خود را با برتری پشت سر گذاریم. اگر پیروز نشویم حتما مشکلی وجود دارد. ما تیمی در اختیار داریم که بخواهیم در همه جام ها قهرمان شویم. هدف همیشه این است که در رتبه اول قرار بگیریم، اما اگر در روز پایانی نیز مشکلی پیش آمد باید قادر به حل آن باشیم.

شرایط لیونل مسی و عثمان دمبله: "ما باید منتظر آخرین جلسه تمرینی باشیم. دیروز عثمان فقط در قسمت اول تمرینان حاضر بود و لئو مسی کمی بیشتر از دمبله تمرین کرد. بنابراین باید ببینیم آیا مسی امروز می تواند تمرین را تمام کند یا خیر. من هنوز نمی دانم که آیا می توانیم روی آنها حساب کنیم یا نه؟ اما به هر حال باید شرایط را بررسی کنیم و من روی مسی ریسک نخواهم کرد.

وقتی بازیکنان به طور مداوم مصدوم می شوند شما هرگز خوشحال نمی شوید. در بعضی موارد مانند دمبله، او مثل سال گذشته مصدوم است. شرایط بهتر خواهد شد، اما در هر صورت من می خواهم روی بازیکنانی که در اختیار داریم تمرکز کنم."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • N

      خیلیم خوب

    • بدون نام

      برگرده فاتحه همه رو میخونه کینگ مسی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج