۹۱۳۷۱۳
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

آذری: فولاد «متوسط» بسته شده است

سعید آذری، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: باید بدانیم که فولاد تیمی متوسط بسته شده و از این تیم همان انتظار متوسط را داشت، نه انتظار نتیجه‌گیری از یک تیم بزرگ.

خبرگزاری تسنیم: سعید آذری، مدیر عامل فولاد خوزستان درباره حذف تیمش از رقابت‌های جام حذفی با شکست مقابل فجر شهید سپاسی، گفت: ما باید ابتدا به خاطر باختی که مقابل تیم فجر داشتیم از هواداران‌مان عذرخواهی کنیم. با وجود اینکه در این بازی خوب شروع کردیم و توانستیم پیش بیفتیم اما نتوانستیم در پایان از اندوخته‌مان خوب استفاده کنیم و با گل نابهنگامی که دریافت کردیم کار به ضربات پنالتی کشیده شد.

ما موظف هستیم پیش از هر چیزی از هواداران مخصوصاً هوادارانی که عاشق فولاد هستند و کیلومتر‌ها را برای این تیم طی می‌کنند، عذرخواهی کنیم، البته بازی دیروز چند نکته خوشحال کننده نیز برای ما داشت و آن استفاده جواد نکونام از بازیکنان جوان بود که این بازیکنان به خوبی نشان دادند که می‌توانند در آینده روزهای خوبی داشته باشند. علاوه بر این تیم یک بازی هجومی خوب از خود نشان داد که این مورد نیز مورد خوبی بود اما به هر ترتیب ما نتیجه را واگذار کردیم و باید این موضوع را قبول کنیم و تیم بیشتر کار کند تا در لیگ این نتایج را جبران کنیم.

وی درباره برخی انتقاد‌ها که از عملکرد تیم فولاد می‌شود، عنوان کرد: یکسری انتقادات وجود دارد که باید با گوش دل آنها را شنید و این انتقادها را به یک فرصت تبدیل کنیم تا بتوانیم در روند موفقیت قرار بگیریم. انتقادهای عاشقانه و دلسوزانه را باید شنید و به دنبال حل مشکلات رفت اما در این بین یکسری افراد وجود دارند که یکسری ارتباطات نیز دارند برخی از آنها از قدیم با جواد نیکونام در تیم ملی زاویه داشتند و الان می‌خواهند با او تسویه حساب کنند. عده دیگری نیز وجود دارند که در فوتبال استان هستند و تیم‌های لیگ برتری خوزستان را به لیگ دسته یک بردند و حالا مدعی هستند که چرا فولاد از اصفهان مدیر آورده است.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان، در ادامه عنوان کرد: باید در پاسخ به صحبت این افراد بگویم که فوتبال الان حرفه‌ای است و افراد متخصص زیادی در ارکان مختلفش از جاهای گوناگون تغییر پیدا می‌کنند. من پیش از این که به فولاد بیایم چهار پیشنهاد داشتم اما با شناختی که از فوتبال استان خوزستان و البته شخص علی محمدی رئیس شرکت فولاد خوزستان داشتم، فولاد را برای کار کردن انتخاب کردم و الان نیز به آن افتخار می‌کنم. من فولاد را با شناخت انتخاب کردم و می‌دانم که کار ساده‌ای نخواهیم داشت.

آذری: فولاد «متوسط» بسته شده است

ابتداً همه ما باید بدانیم که فولاد به صورت متوسط بسته شده است و باید از این تیم همان انتظار متوسط را داشت نه انتظار نتیجه‌گیری از یک تیم بزرگ. تیم ما احتیاج به ترمیم دارد و باید این کار را در نیم فصل انجام دهیم. دقیقاً مانند فصل 93 -94 که ذوب‌آهن به زمانی احتیاج داشت تا احیا شود و به لیگ قهرمانان آسیا و افتخارات داخلی دست پیدا کند. در آن زمان در ذوب‌آهن فرصت زیادی وجود داشت و یک شبه یا 18 روزه چیزی درست نشد.

انتظار این است که زمانی که یک مدیر پیش از این رزومه خوبی داشته است زمانی که به یک باشگاه دیگر می‌آید برای برطرف کردن مشکلات با او همکاری کند. ما در حال حاضر یکسری مشکلات درون‌سازمانی داریم که این مسائل کاری به مدیریت‌ها ندارد و باید اصلاحات درون‌سازمانی انجام شود و وظایف جدیدی را تشریح کنیم. مشکلات فولاد به جز مشکلات فنی، مشکلات درون‌سازمانی است که باید فوراً برطرف شود.

آذری درباره اظهارات یوسفی (نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی) که انتقاداتی به مدیریت باشگاه فولاد داشته است، خاطر نشان کرد: ابتدا باید فوق‌العاده از آقای یوسفی تشکر کنم که مشخص است ایشان دارند با جدیت فوتبال فولاد را دنبال می کنند. این یک امتیاز خیلی ویژه برای فولاد است که نماینده شهرش اینطور پیگیر موفقیت این تیم است و ما این موضوع را کاملا به فال نیک می‌گیریم. من در صحبت‌هایی که قبلا داشتم از کلمه سرزمین استفاده کرده بودم، اما ما نباید این کلمه را به کل استان و مردم خوزستان تعمیم دهیم.

اگر من گفتم اینجا سرزمین ستاره‌کش‌هاست منظور استان خوزستان نبوده و منظورم مشکلات درون‌سازمانی خودمان است. حال اگر از صحبت من سوء تعبیری شده است من عذرخواهی که هیچ دست مردم خوزستان را هم می‌بوسم. من در گذشته جزو معدود مدیرانی بودم که درباره مسائل اجتماعی و آب و هوای خوزستان صحبت کرده بودم و گفته بودم که حق همه مردم خوزستان است که آب شیرین داشته باشند من در این استان 2 سال در جنگ تحمیلی حضور داشتم و عاشق مردم اینجا هستم.

چطور آن زمان که من در صفحه اینستاگرامم از دستگاه آب شیرین‌کن و حق استفاده خوزستانی‌ها از این دستگاه را منتشر کرده بودم، کسی چیزی نگفت اما الان نیز اگر مردم ناراحت شده‌ باشند به جای عذرخواهی دست‌شان را می‌بوسم. مردم خوزستان برای من فوق‌العاده قابل احترام هستند و یکی از دلایلی که من به فولاد آمدم حضور این افراد و هوادارانی بود که واقعاً فوتبال را می‌فهمند.

وی در ادامه ابراز داشت: باید بپذیریم که فولاد به صورت یک تیم متوسط بسته شده است و برای پیشرفت بیشتر احتیاج به زمان دارد. حالا اگر کسی فکر می‌کند که من نمی‌توانم به این تیم کمکی کنم و او می‌تواند، بیاید واین کار را انجام دهد. من هیچ قرارداد مالی با باشگاه فولاد نبستم و فقط برای حضور شخصی به نام علی محمدی که واقعاً می‌دانم ارزش خاصی برای فوتبال و ورزش قائل است به اینجا آمده‌ام.

واقعاً اگر دوست ندارند من در اینجا باشم خداحافظی می‌کنم و می‌روم، چرا که در استان خوزستان مدیران لایق زیادی وجود دارد اما اگر قرار است کار کنیم باید حمایت بشود. من ریشه‌های شیطنت را پیدا کرده‌ام و مطمئن باشید که از فرصت تعطیلات لیگ استفاده می‌کنیم و مشکلات باشگاه را حل خواهیم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بینام

      آقای آذری قبلا هم متذکر شدم استان خوزستان جای صحبت های قلدرمابانه نیست
      درست استان محرومی هستیم اما در برابر احترام با احترام و در برابر قلدری می ایستیم

    • نی اصل.

      اخه نکونامم شدمربی؟بندازش بیرون عاموتانبردتتون دسته یک.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج