۹۱۳۹۰۹
۴ نظر
۵۰۰۹
۴ نظر
۵۰۰۹
پ

چگونگیِ خرید تک‌جلدی کتب درسی اعلام شد

معاون سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی اظهار کرد: با شرکت پست قراردادی امضا کردیم که هر فردی در هرجایی کتاب دستش نرسیده یا ثبت‌نام نکرده است می‌تواند در سامانه به‌عنوان خرید تک‌جلدی ثبت‌نام کند و شرکت پست هم بلافاصله کتاب را می‌فرستد.

خبرگزاری ایسنا: معاون سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی اظهار کرد: با شرکت پست قراردادی امضا کردیم که هر فردی در هرجایی کتاب دستش نرسیده یا ثبت‌نام نکرده است می‌تواند در سامانه به‌عنوان خرید تک‌جلدی ثبت‌نام کند و شرکت پست هم بلافاصله کتاب را می‌فرستد.

چگونگیِ خرید تک‌جلدی کتب درسی اعلام شد

علی باقرزاده با اشاره به گلایه برخی خانواده‌ها از کمبود کتاب درسی، اظهار کرد: کتاب‌های متوسطه اول از طریق نمایندگی‌های فروش کتاب توزیع می‌شود و خیلی مسئله‌ای نداریم.

وی افزود: در دوره ابتدایی هم تقریباً در هیچ استان و شهرستانی با مشکل مواجه نیستیم چون تمام افرادی که در سامانه سناد ثبت‌نام کردند برایشان ثبت سفارش شده است و روزبه‌روز هم فرایند ثبت‌نام و ارسال کتاب را کنترل می‌کردیم.

۲درصد بیشتر از تعداد دانش‌آموزان کتاب درسی چاپ کردیم

معاون سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی خاطرنشان کرد: مشکل اصلی برای کتاب‌های پایه دهم اتفاق افتاده است که بعضاً در انتخاب رشته با مسئله مواجه بودند و قاعدتاً تا در سناد ثبت‌نام نکنند، نمی‌دانیم که چقدر کتاب باید به مدارس بفرستیم.

وی با تأکید بر اینکه مشکل کسری کتاب نداریم، گفت: در بعضی از مناطق، ثبت‌نام دانش‌آموزان دیر اتفاق افتاد و در روزهای اول و دوم مهر هم ثبت‌نام داشتیم که آنجا ممکن است کتاب با تأخیر رسیده باشد اما مشکلی از بابت کسری چاپ نیست و تقریباً ۲ درصد بیش از تعداد دانش‌آموزان کتاب چاپ کردیم.

امکان خرید تک جلدی کتاب درسی تا ۱۵ مهر

باقرزاده گفت: با شرکت پست قراردادی امضا کردیم که هر فردی در هرجایی کتاب دستش نرسیده یا ثبت‌نام نکرده است می‌تواند در سامانه به‌عنوان خرید تک‌جلدی ثبت‌نام کند و شرکت پست هم بلافاصله کتاب را می‌فرستد.

وی بابیان اینکه سامانه برای ثبت‌نام تک‌جلدی کتاب‌ها فعلاً باز است، افزود: بنا داریم تا ۱۵ مهر سامانه باز باشد حتی تا آخر مهر هم در بعضی از نقاط سامانه را باز می‌گذاریم.

کتاب مدیریت خانواده و سبک زندگی در دست چاپ است

به گزارش معاونت روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت آموزش‌وپرورش، باقر زاده با اشاره به کتاب مدیریت خانواده و سبک زندگی پسران و دختران، اظهار کرد: کتاب مدیریت خانواده و سبک زندگی پسران و دختران بازنگری کلی شد و اواخر شهریور برای چاپ رفت که این کتاب با تأخیر به دست دانش‌آموزان می‌رسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ول كن بابا كاغذ الكي خراب نكن همين كتابا رو هم نميخوونن

    • بدون نام

      در اکثر کشورها دیگه کتاب کاغذی چاپ نمی شود و کتاب الکترونیکی روی تبلت مخصوص استفاده می کنند و به حفظ و بقاء محیط زیست کمک میکنه .ما چند صد سال باید از کل دنیا عقب باشیم ؟

    • موری

      من دخترم کلاس چهارم ابتدایی است تاحالاکتاب گیرش نیومده بااینکه درتاریخ 2/2/98درسامانه کتاب ثبت نام کرده ساکن آبادان هستیم لطفا راهنمایی کنیدچکارکنیم چرابایدهم هزینه ثبت نام پرداخت کنیم هم هزینه آزاد

    • بدون نام

      پول پست پیشتاز می گیرن و ۱۵ روز بعد با کلی پیگیری پست می کنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج