۹۱۳۹۴۵
۱۳ نظر
۵۰۰۵
۱۳ نظر
۵۰۰۵
پ

تکذیب واریز ۱۸میلیارد به حساب مجری «من و تو»

وکیل مدافع دو نفر از متهمان پرونده سایپا که گفته شده ۱۸ میلیارد تومان به حساب آیه ادریس مجری شبکه ضد انقلاب « من و تو» واریز کردند، این ادعا را نادرست خواند و گفت: واریز کننده وجه مشخص است و در وقت مقتضی به مرجع قضایی اعلام می‌شود.

خبرگزاری تسنیم: وکیل مدافع دو نفر از متهمان پرونده سایپا که گفته شده ۱۸ میلیارد تومان به حساب آیه ادریس مجری شبکه ضد انقلاب « من و تو» واریز کردند، این ادعا را نادرست خواند و گفت: واریز کننده وجه مشخص است و در وقت مقتضی به مرجع قضایی اعلام می‌شود.

سید رضا میراحمدی با اشاره به ادعای مطرح شده مبنی بر واریز ۱۸ میلیارد تومان توسط وحید بهزادی و نجوا لاشیدایی دو نفر از متهمان پرونده تخلفات شرکت سایپا به حساب فردی به نام "آیه ادریس" که در شبکه تلویزیونی ضد انقلاب "من و تو" فعالیت می‌کند، اظهار کرد: این خبر صحیح نیست و متاسفانه انتشار اخبار کذب یا غیر صحیح می‌تواند موجب افزایش سطح مطالبات از دستگاه قضایی یا تشویش افکار عمومی شود.

این وکیل دادگستری افزود: بر پایه استعلام‌های موجود، آیه ادریس در تاریخ ۲۷ تیر ۹۴ از طریق مرز هوایی امام خمینی (ره) تهران را به مقصد ترکیه ترک کرده است و تا قبل از خروج از کشور در تهران و در یک شرکت دارویی به عنوان کارمندمشغول به کار بوده که سوابق کاری و اشتغال نامبرده از طریق سازمان تامین اجتماعی قابل احراز است.

وی اضافه کرد: انتقال وجه به حساب آیه ادریس از طریق وکیل مدنی یک شرکت تجاری با مسئولیت محدود و در سال ۹۲ و به شکل ریالی و از طریق انتقال به حساب در یکی زا بانک‌های داخلی (بانک سرمایه) صورت پذیرفته است؛ در نتیجه ادعایی تحت عنوان وجوه ارزی از طریق صدور حوالجات ارزی و به طور کلی انتقال ارز و امثالهم واقعیت ندارد لذا صرفنظر از اینکه انتساب این عملیات پولی و انتقال به موکلین اینجانب ( نجوا لاشیدایی و وحید بهزادی) فاقد سند متقن و موجه است بلکه در مقطع زمانی مذکور، آیه دریس در ایران اقامت داشته و هیچ کس ادعا نکرده که نامبرده در سال ۹۲ با شبکه‌های معاند ارتباط داشته است و از این حیث نامبرده یک شهروند عادی بوده که مانند هر شهروند ایرانی دیگری فعالیت و زندگی می‌کرده است و مهمتر اینکه موکلین حتی وی را از نزدیک نمی‌شناسند.

میراحمدی گفت: قرارداد فیمابین نجوا لاشیدایی و شرکت سایپا که یکی از ۹۴ مورد مشارکت و فروش سبدی شرکت سایپا از سال ۹۴ تا ۹۶ بوده در تاریخ ۲۶ مرداد سال ۹۶ و تحت شماره ۱۰/۱۱۷۸/۲۱۳۸۲۶ و فقط برای مشارکت در تولید ۶ هزار خودرو منعقد شده که در تاریخ ۲۸ اسفند ۹۶ تسویه و خاتمه یافته است؛ میزان مشارکت موکله، یک و دو دهم از سهم بازار خودروی سایپا در سال ۹۶ بوده است.

این وکیل دادگستری ادامه داد: این در حالی است که واریز پول به حساب آیه ادریس در سال ۹۲ بوده و این دو بازه زمانی هیچ ارتباطی به هم ندارند؛ عجیب این است که برخی رسانه‌ها بدون تحقیق و توجه به دهها مستند قانونی، علیه افرادی که محبوسند و قدرت یا امکان دفاع یا پاسخ رسانه‌ای ندارند، فضاسازی می‌کنند؛ غیر از این موارد، واریز وجه به حساب آیه دریس در سال ۹۲ بوده و واریز کننده آن کاملاً مشخص است و اسناد آن در وقت مقتضی به مراجع قضایی اعلام می‌شود و هیچ ارتباطی به وحید بهزادی و نجوا لاشیدایی ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      از کجا معلومه شما راست بگید

    • بدون نام

      چه تکذیبی؟! وقتی میگه تکذیب یعنی تایید!

    • بدون نام

      به فارسی حرف بزن ببینیم چی می نالی! وجه رو دادند فقط دو سال قبل تر؟

    • بدون نام

      تکذیب کردن یعنی کاملا درسته

    • بدون نام

      تیتر اشتباهه .واریز شده منتها دو سال قبل تر.چرا واریز کردند؟ چی کاره بوده این دخترک؟

    • رهگذر

      تیتر مناسب نیست

    • بدون نام

      فقط قصد تخریب منوتو رو دارند ضایع شدن خبر چرت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تخریب میخواد؟

    • خدا

      ایول اینم تکذیب شد ،پس آیه پاکه پاکه؟؟؟

    • بدون نام

      دیر ولی موثر .تشکر از اقای رییسی

    • بدون نام

      مرگ بر،، من و تو،،

    • بدون نام

      منوتو چه سکووتی کرده!!!!!

    • ناشناس

      چرا باید این مفسدین اقتصادی وکیل داشته باشن؟ همه چی مشخصه. تاسف بحال کسی که پول گرفته وخواهد گرفت تا از این ادمها دفاع کنه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج