۹۱۴۰۰۴
۴۰ نظر
۵۰۰۵
۴۰ نظر
۵۰۰۵
پ

کیانوش رستمی؛ همیشه مدعی، همیشه طلبکار

در پایان رقابت های هفته نخست لیگ برتر وزنه برداری کیانوش دوباره به حرف آمده و درخواست داشته که او را به ایتالیا و سوئیس بفرستند تا بتواند سهمیه المپیک بگیرد.

خبرگزاری فارس: ماجراهای کیانوش رستمی تمامی ندارد. سالار بازنده وزنه برداری که در سه سال اخیر تنها و تنها ناکامی درو کرده و تپه ای دست نخورده باقی نگذاشته، حالا دوباره به دنبال سهم خواهی است.

همو که چندین سال است سقوط آزاد را آغاز کرده و با تمامیت خواهی ورزش قهرمانی را عرصه ای برای کارآفرینی خانوادگی کرده تا یک توریست از خزانه بیت المال حقوق بگیرد، نامی برای خود دست و پا کند و بسان مارکوپولو دور دنیا را سفر کند، حالا قصد دارد خان داداش را به یک سفر اروپا هم مهمان کند تا اروپا ندیده بازنشسته نشود!

رستمی بعد از اوت در مسابقات جهانی پاتایا که نتیجه تصمیمات غلط برادری بود که به عمرش حتی دست به میله هالتر نزده و با انصراف از وزنه زدن در حرکت دوضرب، سکوی جهانی را از ایران سلب کرد، بعد وزنه زدن در هفته نخست رقابت های لیگ برتر وزنه برداری که ادعای او را مبنی بر مصدومیت باطل کرد، حالا دوباره به حرف آمده و مطالبه سفر سوئیس و ایتالیا را دارد.

کیانوش رستمی در رقابت های هفته نخست ترکیب تیم ایران مال با مجموع ۳۸۵ کیلوگرم در دسته ۹۶ کیلو صدرنشین شد. وزنه ای که می توانست در پاتایا ایران را نایب قهرمان جهان کند اما آقای سالار با خودخواهی مصدومیت دروغین را بهانه کرد تا سکو را فدای ادعاهای خود کند.

حالا و در پایان این رقابت ها کیانوش دوباره به حرف آمده و درخواست داشته که او را به ایتالیا و سوئیس بفرستند تا بتواند سهمیه المپیک بگیرد.

باید از آقای ناکام این سال های وزنه برداری سئوال کرد که وقتی در مهمترین مسابقه وزنه برداری یعنی مسابقات قهرمانی جهان که مهمترین گزینشی سال منتهی به المپیک هست، ناکام بوده ای و برای بار سوم متوالی اوت کرده ای، چه تضمینی وجود دارد در رقابت های پیش رو این اتفاق دوباره رخ ندهد و در اوت کردن پوکر نکنی؟!

رستمی می گوید که وظیفه او فقط تمرین و کسب افتخار است و فدراسیون وظیفه دارد که تشریفات رجیستر و هماهنگی سفرها و مسابقات را انجام دهد. باید از آقای بازنده پرسید فدراسیون فقط وظیفه دارد در خدمت شما باشد که شما هر زمان که دوست داشتی به اردو بیایی، فاکتور سیصد میلیونی بیاوری، برادرت را در قالب مربی جا بزنی و پرواز فرست کلاس بخواهی و در انتها به مسابقات بروی و اوت کنی؟

اما مهمترین جمله و ادعای آقای سالار آنجاست که می گوید: «کیانوش رستمی را از دست بدهیم، چه کسی را جایگزین کنیم؟» ادعایی بس گزاف و بزرگ که بعید است حتی ابرستاره هایی نظیر اوسین بولت، مایکل فلپس و یا لاشا تالاخادزه در همین وزنه برداری انجام داده باشند.

ورزش همیشه محلی برای ظهور و بروز پدیده ها و ابرستاره هاست و دنیای ورزش هیچگاه برای پایان بزرگترین ابرستاره هایش سوگواری نکرده چرا که همیشه ستاره های تازه در راهند. ستاره هایی که چنان می درخشند که حتی خاطرات دست نیافتنی امثال بولت و فلپس فراموش می شوند و رکوردهایی که یکی پس از دیگری فرو می ریزند. بنابراین برای جانشینی امثال کیانوش رستمی و بزرگتر از رستمی هیچ دغدغه ای وجود ندارد. آنهم کیانوشی که مدتهاست هیچ مدال و موفقیتی کسب نکرده و مهمترین نتیجه ای که گرفته، هت تریک اوت است!

کاش کیانوش رستمی از این سقوط آزاد درس بگیرد، منم منم ها و ادعاهایش را کنار بگذارد و مطالبات بی جا و بیهوده را فراموش کند و به مسیر اصلی بازگردد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      همیشه آدمهای اینجوری کله پا میشوند.انسان باید افتاده باشد تا نامی دست وپا کند.غرور وتکبر آفت روح انسانهاست.درتاریخ ورزش نام پله،یاشین،تختی و...‌.ماندگاراست .به عوض شما هیچگاه ازافرادمتکبر وخودرای همانند ایشان یادنخواهید کرد.ضمن اینکه فدراسیون وشخص رییس حقه باز آن شریک جرم است.دردنیای وزنه برداری مدویدها ونصیری هاوسایرین آمدند ورفتند اما تواضع وفروتنی شان برتارک نامشان میدرخشد.ایکاش کیانوش رستمی ها مثل همیشه تعدادشان کم وکم شود.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرااطلاعات غلط به خوردجماعت میدی الکساندرمدویدوزنه بردارنبودکشتی گیربود

    • بدون نام

      خیلی متن مزخرفی نوشتی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیلی هم عالی نوشته

      • بدون نام

        به مذاق کسانی که ازحقیقت هراس دارنداین متن مزخرفه

    • بدون نام

      بنظرم بایستی یکجا کیانوش سالاری و کلا بازیکن سالاری بپایان برسد .ملت ایران مدعی حقوق خود از مفسدان در نظام اقتصادی و ولخرجی در نظام ورزشی و سایر قسمتها میباشد .مطمئنا کشور و فدراسیون برای کیانوش از جیب ملت خرج کرده کیانوش هم باید در کانال فدراسیون ، خواسته ملت را برآورده کند در غیر اینصورت باج دادن به هر کیانوش مسلکی خیانت به حقوق ملت است.نمیدونم چرا فدراسیون وزنه برداری اینقدر ولنگار است . یکی باید این فدراسیون را جمع جور بکند.

    • بدون نام

      چرا از این آدم خودخواه حمایت می شود

    • بهرامی

      راستشو بگو آقای نویسننده از کجا میسوزی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو بگو نسبت فامیلیت با کیانوش چیه

      • بدون نام

        احتمالاًداداش کیانوش هستی که داری ازبغلش مفتخوری میکنی

    • بدون نام

      قارپوز به درد نخور، بیا سوار این شو خب

    • تنها

      آخه تو خونش هست انگار ..آخه یعنی چی تنها تمرین کنه تنها بره مسابقات..فدراسیون ضعیف عمل می‌کنه ..خط..تمام..خط بزنه و یه جوان بزارن بیان

    • علی

      بی تربیت ها این چه طرز خبر دادنه
      سراسر توهین و بی ادبی به قهرمان المپیک
      اگه توی که خبر رو درج کرده ای، عرضه داشته یه دونه مدال حلبی برا ایران می گرفتی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا

      • بدون نام

        منم موافقم.این که همه جا شده پارتی بازی وحق خوری که شکی در اون نبست.ما شرایط کیانوش وماجراهای پشت پرده رو نمی دونیم.اما نمی تونیم افتخارات ایشون روهم نادیده بگیریم.قهرمانی ومدال آوری توی این ورزش سنگین اونم به تنهایی آسون نیست.ازین تریبون به جنگ مردم نرید وتفرقه نندازید.

      • بدون نام

        تا سه نشه بازی نشه
        مطمئن باشید این سری سومین مدال المپیک رومیگیره

    • سعید پرسپولیسی آستارا

      خیلی از خود راضی و خودخواهه این جوجه زِپرتی

    • بدون نام

      گویا کیانوش پول نویسنده این خبر نداده

    • بدون نام

      اگر امثال شماها باش لج نکنید و چوب لای چرخش نزارطد حتما خودش مدال میاره

    • قاسم

      به هر حال همه جا قهرمان سالاری است در فوتبال هم بازیکنانی که سواد تحصیلی درست و حسابی هم ندارند با گرفتن پول های میلیاردی و منم منم کردن فقط در زمین بازی راه می روند رستمی باز مدال المپیک و جهان را پیشتر کسب کرده است

    • تاج

      واقعا هم خیلی پر ادعا و مزخرف هست هیچ کاری هم نکرده فقط ملت رو به سخره گرفته پای تلویزیون بشینن برا اینها دعا کنن و حرص بخورن لیاقت میخواد کسی بره پرچم کشورش رو با افتخار و پهلوانی ببره بالا پهلووان پهلووان هم میکنه برا خودش چیزی که هست آدم غیرتی از همون شهر و روستای خودش حیف تو که نام کرد رو لطمه بهش میزنی منم منمت رو بذار رو سکو و مبارزه کردن یا فقط بلدی اینجا حرف بزنی مرد اونه پای مبارزه حرف بزنه

    • بدون نام

      اگر فدراسیون دو باره به این آقای مغرور خود سر وپر مدعا فرصت بدهد واقعا بی عرضه و بی لیاقت تشریف دارد

    • مالد

      وگرده.منی.پهلوان

    • بدون نام

      من بعنوان یک کورد کرمانشاهی خجالت می کشم از رفتار و کردار این باصطلاح ورزشکار کرمانشاهی که آبروی هرچی ورزشکار رو برده ....
      .واقعا رفتار او شرم آور و زننده است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منم کرمانشاهی هستم ورفتارکیانوش رومحکوم میکنم

    • بدون نام

      متنی ساسر غرضورزی و توهین.معلوم نیست نویسنده چه عقده‌ای نسبت به این ورزشکار داشته که با این ادبیات متن رو نوشته.واقعا تاسف برانگیزه که این متن سراسر بی‌حرمتی اجازه نشر گرفته.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تاسف برانگیزاینه که به کیانوش اجازه داده بشه هرغلطی دلش میخوادبکنه

    • بدون نام

      البته وقتی خبرگزاری فارس اینطوری و شدید در مورد کسی مطلب می نویسه، حتما باید در خیرخواهی و صداقتش شک کرد. مثل گذشته

    • بدون نام

      فکر کنم گفتی همین آقای کیانوش خان با وزنه‌ای که تو لیگ زد میتونسته نایب‌قهرمان جهان بشه یا شاید اون وزنه رو عمه جنابعالی زده بود ولی جاش این آقا رو فرستادن

    • مسلمان

      رئیس فدراسیون مگه خوابه ؟ خوب بندازنش بیرون . حیف یه ریال که بابت این بی غیرتهای پر مدعا حروم بشه

    • بدون نام

      بایدبرای همیشه ریشه بازیکن سالاری خشکیده شود.این آقادچارخودشیفتگی شده.

    • بدون نام

      اسمشو خوب خط زدن

    • نی اصل.

      این اقاهمشهری وهم محله ی ماست.اصلاازوقتی قهرمانی اوردانگارشق القمرکرده وادعای خدایی میکنه برادرش کلاتواین خطهای وزنه برداری ومربیگری نبوده واونم دستپخت کیانوشه برای کسب درامد.اصلامگرفدراسبونهابرای جمع کردن تیم.استخدام مربی.تشکیل اردو.و......نیستن اشتباه بزرگ فدراسیون وزنه برداری قبوال تمرین کردن خصوصی این شخص بود.مگرشده تیم ملی سرمربی داشته باشه امااون سرمربی اجازه هیچکاری نسبت باین تافته جدابافته رانداشته باشه.این زیاده خواهی هانتیجه اشتباه فدراسیون بود.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فدراسیونی که رضازاده وبرخواه تصمیم گیرندش باشن مینه

    • بدون نام

      مقصر ضعف رییس فدراسیون است اگر از روز اول جلوی ایشان ایستاده بود تیم ایران به هفتم جهان نمیشد

    • بدون نام

      یک مدال المپیک کیانوش ارزش ده مدال جهانی را داره

    • Rf

      اون وقت که کیانوش افتخار کردها 2بار قهرمان المپیک شده بود مگه المپیک شوخیه با خیلی افتخار آفرینی های دیگه گوش فلک کر کرده بودین حالا یه بار شکست خورده این حرف مفت ها چیه اگه خیلی راست میگین برید فوتبال درست کنید که یه بارم تو جام جهانی صعود درست و حسابی نداشته و پر از فساده یکم هوای والیبال داشته باشید که تازگی قهرمان آسیا شدن وهیچ کاری نکردین و هزاران مشکلات دیگه این قهرمان زیر بار حرف های مفت شما نمیره کاش به کشورهای عربی میرفت تاقدرشو بدونین.

    • Rf

      این رسانه ها خیلی حقه باز و دروغگو هستن خبرها رو طوری که دوست دارن منتشر میکنن نه طوری واقعیت داره زمانی که بخوان یکی ببرن بالا منفور هم که باشه محبوبش میکنن و برعکس

    • بدون نام

      کیانوش هرکاری دلش بخوادانجام میده چون یک آدم بی لیاقت به اسم برخواه ازش حمایت میکنه شایدم میترسه ازش

    • بدون نام

      بندازینشن بیرون اگر اتویی از دستون نداره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج